16

738 42 2
                                    

Je sobota odpoledne, já sedím v práci za kasou a koukám na čtyři idioty, co se mě prý snaží zabavit. Od doby, co jsem byla u Harryho doma, uplynulo pár dní a on mě s nimi opravdu pořádně seznámil. A já musela přede všemi přiznat, že jsem se v nich opravdu spletla a nejsou tak hrozní. Se Sebastianem se nějak extra nebavím, občas s ním prohodím pár slov a myslím, že ani jeden z nás nemá odvahu, zeptat se toho druhého, jestli si vlastně vůbec něco pamatuje. A já jsem si jistá, že on si něco pamatuje. Jinak by se se mnou přece normálně bavil, ne? 

,,Gigy!" zavolal na mě Harry. Martinus s Dominicem zrovna vylezli na stůl a předváděli jakýsi prapodivný taneček. No já v dobu děkovala za prázdnou kavárnu. 

,,Ano Harry?" pousmála jsem se. 

,,Co děláš zítra? Můžeme zkoušet?" vyptával se. 

,,Jo, asi jo, ale u mě. Nehodlám, aby nás u vás zase navštívili tvoji prarodiče. Minule stačilo." uchechtla jsem se. Přesně tak. To divné odkašlání patřilo dědečkovi od Harryho. Následně jsem u nich musela strávit celý večer, protože se chtěli seznamovat. No paráda. 

,,Nedělej z toho vědu. Neohlášená návštěva, no bože." mávl nad tím rukou. S tichým jasně jsem naši debatu ukončila a dál se vrátila k pozorování... nazvěme to exluzivního tanečku. V moment, kdy se ozval zvoneček od dveří, jsem stála otočená ke kávovaru. Periferním viděním jsem zahlédla, jak oba tančící kluci ztuhli a následně si oddechli. Za chvíli se prostorem roznesl dívčí smích, který jsem tak moc dobře znala. Okamžitě jsem se otočila a rty se mi samovolně roztáhly do úsměvu. 

,,Cassidy!" zaradovala jsem se, stále ještě lehce mimo z její přítomnosti. 

,,No čau kočko! Koukám, že sis tady za mě našla náhradu." smála se a už si to šinula ke mě. Co se dělo v dalších minutách lze jen těžce popsat. Křik, jekot, slzičky štěstí, pevné objetí... Všechno to na nás dolehlo. Zkuste si představit nejlepší kamarádky, co se neviděli jakou dobu. Hned co jsme se dostatečně přivítaly, si Cass sedla na barovou židli a nehledě na kluky v pozadí začal výslech. 

,,Co tady dělají? Dělej mluv." šeptala, oči jí zářily zvědavostí. Celá ona. 

,,První ty. Co bylo v New Yorku?" pronesla jsem na rozdíl od ní normálním hlasem. Vypadalo to, že se chvilku bude zdráhat, ale nakonec se rozmluvila. 

,,Bomba. Bezva kluby, namakaní a sexy kluci, párty u někoho v baráku každý den, prostě pecka." zasnila se. Divoška. 

,,Já spíše myslela školu a takové." ušklíbla jsem se. 

,,Dej pokoj furt se školou. Měla by ses začít bavit." drkla do mě. 

,,Tyhle tvoje kecy mi fakt chyběly."  zabručela jsem. 

,,Já jí to říkám pořád." přisedl si vedle Cass Harry. No potěš koště. Cassidy se na Harryho zkoumavě koukla a následně pokračovala v předešlém rozhovoru, jakoby tam vůbec nebyl. 

,,Co tady s tebou sakra dělá tenhle a ten zbytek?" otočila se i na zbytek partičky. 

,,Hele zlato, já mám jméno. Harry." natáhl k ní ruku, jelikož už asi nezvládal, že si ho nikdo nevšímá. 

,,Hele zlato, mě to nezajímá. Vem si tu ruku, strč si ji do prdele a odleť." nevinně se na něj zaculila. No jo, Cass si vždycky s každým dokázala poradit. Harry si naštvaně odfrkl a za chvíli přišel s návrhem, jestli nechceme jít na nějakou párty. 

,,Ne." zněla jasně má odpověď, načež si ti dva nejblíž okolo mě povzdechli. 

,,Bože Gin. Mohla by jsi trošku navázat i jiný vztahy než tady se zákazníky. Půjdeme." přesvědčovala mě má kamarádka. Avšak na to já jen rázně zakroutila hlavou. No jasně a další den budu navazovat vztahy se záchodovou mísou... 

,,Hej Gigy! Tady kámoška má pravdu. Vyzvedneme vás v sedm, dobře?" zakřenil se Harry. Cassidy s výskotem souhlasila, no a mně nezbylo nic jiného. 

****

,,Tak povídej holka. Volala jsi se mnou každý večer a neřekla ani slovo. A co tam vůbec dělal Sebastian?" Cass mi kulmovala vlasy a přitom se ze mě dostala snažit co nejvíc. Vlastně mi to ani nevadilo. Je fajn mít tady zase někoho, komu se můžete svěřit.  O Sebovi ví všechno, však jsme spolu vyrůstali. 

Nakonec jsem jí řekla úplně všechno. A stihly jsme se i pohádat, když se mě snažila narvat do černých minišatů. Což se jí stejně povedlo... Harry a Sebastian nás čekali před barákem s poznámkou, že Martinus a Dominic už to nemohli vydržet, a tak šli napřed. Už z dálky jsem cítila, že to nebude nic extra. Klasická středoškolská párty, kterých jsem díky bohu moc nezažila. A když už jo, tak jsem seděla v koutě. Takže tak. Cassidy se Sebastianem se rozprchli za starými známými, no a zůstala jsem tu jen já s Harrym. 

,,Dáš si něco na pití?" zaculil se a ihned si to štrádoval k baru. Tam si objednal vodku a s otázkou v očích sledoval mě. 

,,Já nic nebudu." protestovala jsem. 

,,Nebuď suchar. Aspoň něco." chechtal se. 

,,Tak džus." zasmála jsem se. Harryho to dorazilo. Pobaveně nade mnou protočil oči a objednal mi vodku také. Postavil to přede mě, zdlouhavě jsem si to prohlídla a pak to posunula k němu. Však on zvládne i dvě. 

,,Neumíš se bavit. V Paříži to napravíme." upozornil mě. Už už jsem chtěla namítnout, že jsme ani neprošli castingem, ale byla jsem přerušena. 

,,Nic neříkej. Nechceš si jít zatancovat?" poukázal na parket. Povytáhla jsem obočí. Opravdu jsem nečekala, že zrovna on se mi bude dneska večer věnovat. Čekala jsem, že zmizí s nějakou holkou a nikdo ho neuvidí. 

,,Chceš tancovat?" rýpla jsem si. 

,,Co ti vadí?" nakrčil čelo. 

,,Nic, jenom jsem myslela, že tady budeš chtít dělat něco jiného." zamumlala jsem. 

,,Věř mi nebo ne, Gigy, dneska na nic nemám ani náladu." ujistil mě. 

,,Nemáš náladu na to?" vyhýbavě jsem položila otázku. To jedno slovo mi nešlo přeš jazyk a já ani nevím proč. Zas takový vzorňáček nejsem. No a korunu jsem tomu dodala tehdy, když jsem si uvědomila, co ze mě vylezlo a moje tváře začaly nabírat odstín rudé. 

,,Myslíš sex? Zlato, nazývej věci pravými jmény. Ale ne, dneska nemám." zas ten jeho úšklebek. Promiň Harry, ráda bych, ale nic z toho nemám zažité a jaksi mi nejde o takových věcech normálně konverzovat. 

,,Tak jdeme tancovat?" stále s úšklebkem na rtech mi nabídl ruku. Lehce ostýchavě jsem ji přijala a nechala se vést. Můj první tanec s klukem. Deníčku, zapisuj si to. 

Prosím o zpětnou vazbu.♥ Spíte, nespíte? Když tak si to přečtete ráno. Omlouvám se za vydání v pozdní hodinu, ale přes den jsme měli na návštěvě rodinu, jelikož slavím narozeniny. Sice až příští sobotu, ale na celý víkend jsem si naplánovala dámskou jízdu a s babičkami by to asi nebylo úplně fajn, hehe. No nic, doufám že se máte dobře a začněte nový týden co nejlépe.       Jinak se v příští kapitole  posuneme v čase, začíná to totiž být nuda. Dobrou♥

In love with a coffee girlKde žijí příběhy. Začni objevovat