S úsměvem na sebe nechávám dopadat kapky horké vody a po dlouhé době se nad vším zamyslím. Můj život za posledních pár dnů vypadá dokonale. Jenže jak už to bývá, něco je a za chvíli se může vše pokazit. Dneska jsme měli jít s Harrym na větší prohlídku Paříže. Konečně jsem se dočkala. Vánoční svátky jsme strávili zahrabaní v posteli, dnes je poslední den, kdy mám tak nějak volno a od zítra se zase musíme začít připravovat na soutěž. Harry si pronajal na dnešní odpoledne auto, takže to budeme mít o něco jednoduší.
,,Třicet čtyři minut a osm sekund přesně," šklebil se, jakmile jsem vylezla z koupelny. Pro větší efekt si nezapomněl zaklepat na imaginární hodinky na zápěstí, jinak se nepohnul ani o píď. Stále zůstával rozvalený na posteli. Jak pětileté dítě jsem na něj vyplázla jazyk a začala si skládat věci do batůžku.
,,Nebudeš to potřebovat," vysmekl mi to všechno z ruky Harry, který se uráčil vstát.
,,Co blbneš? Mám tam mobil, peněženku, doklady," udiveně jsem se na něj podívala.
,,Platím já a mobil mám taky," culil se. Nechápavě jsem povytáhla obočí a celou tuhle situaci si znovu přehrála v hlavě. Něco mi tu nehrálo.
,,Proč by jsi měl platit ty?" vyřkla jsem svou otázku nahlas. Harry se podrbal na zátylku a následně ke mně přešel ještě blíž.
,,Protože chci. Chci tě vzít ven, platit za tebe a vidět tě šťastnou," sklonil se. Naše čela se téměř dotýkala.
,,Harry, nezačínej s tím zase," povzdechla jsem si. Nesnášela jsem, když tohle téma otvíral. Bylo pro mě ještě těžší odolávat pokušení a pocitům, které jsem nikdy nezažívala.
,,Prosím Giny, zapomeň ta to všechno, co ti kdo navykládal. Buď sama sebou. Neříkám ti, že tohle je rande a musíme být spolu, ale pojďme si dnešek užít tak, jak oba chceme. Prosím. Nemůžu na tebe od toho polibku zapomenout," šeptal. Já to nejspíš sdílela stejně. I když jsem se ten náš už docela dávný polibek snažila vytěsnit, nešlo to. Ani na malý moment.
,,Já nevím Harry," protestovala jsem, ale ještě více jsem se k němu přitiskla. Já fakt někdy nechápu sama sebe.
,,Jenom dneska. Pokud budeš chtít, zítřek bude jakoby se nic nestalo," pokračoval v jeho myšlence.
,,Když já si právě nejsem jistá, jestli bych to tak chtěla a jestli bych vůbec zvládla dělat, že se nic nestalo," špitla jsem. Harry se zasmál. Hned poté se jeho prsty ocitly na mé bradě a jemně mi zvedl hlavu. Koukal se mi do očí. Nenechal na sebe dlouho čekat, udělal první krok. Spojil naše rty. Prvně do krátkého, rychlého polibku a když zjistil, že se nebráním, pokračoval. Je nutné říkat že ve mně vybouchl ohňostroj?
,,Tak jdeme?" popadl mě za ruku a táhl ke dveřím. Svůj batoh jsem už popadnout nestihla, a tak tam zůstal. Byla jsem odkázaná na Harryho. O ulici dál opravdu stála půjčovna aut. Bez problému auto svěřili do našich rukou a naše prohlídka mohla začít.
****
Stáli jsme na vrchu Eiffelovky a rozhlíželi se všude kolem. O tom, že Paříž je nádherná jsem věděla už z fotek, ovšem na živo mě uchvátila úplně. Harry se celé odpoledne bavil mým nadšením, prý jsem vypadala jako dítě v zábavním centru.
,,Je tu krásně co?" objal mě zezadu kolem pasu.
,,To jo," zabručela jsem. Harry se začal přehrabovat v kapsách a vylovil mobil.
,,Co se děje?" ptala jsem se. Jediné co bych si nepřála bylo, aby nás teď někdo začal otravovat. Nechtěla jsem si to přiznat, ale s Harrym mi bylo sakra dobře. Cítila jsem se s ním jako v ráji. Byl milý, pozorný, chápavý. Choval se přesně tak, jak jsem si vždy představovala, že by se měl můj přítel chovat. Uměl respektovat okolí, vnímal lidi kolem sebe a pro ty, které má rád, by se rozdal.
,,Uděláme si fotku?" odpověděl na mou předchozí otázku. Překvapeně jsem zamrkala.
,,Co tak čučíš? Na památku," mykl rameny. Potutelně jsem se usmála. Znovu jsem se nechala obejmout, nasměrovat zády k tomu nádhernému výhledu a spokojeně se zaculila do kamery. Vzniklo několik fotek. Šílených- s nenormálními ksichty, obyčejných, ale i pár krásných. Harry se mi nebál dát pusu do vlasů nebo na tvář a úplně mě dostal, když mě políbil a nezapomněl to vyfotit. Na tohle se dala říct jen jedna věta. Byla jsem šťastná. Neskutečně.
Celý promrzlí jsme se vrátili do auta. Třela jsem si ruce o sebe, ve snaze zahřát se aspoň trochu. Až po chvilce jsem si všimla, že mě Harry pozoruje.
,,Co?" broukla jsem.
,,Jsi krásná," usmál se. Moje tváře začali nabírat rudou a já doufala, že to zamaskuji aspoň mírným uchechtnutím. Nejspíš ne. Nepovedlo se. Harry se rozesmál, čímž mi teda moc nepomohl.
,,Díky Harry, užila jsem si to. Fakt," otočila jsem se na něj. Ještě aby ne. Procházka romantickým městem, držení se za ruce, nespočet sladkých polibků. Kdo by si neužíval? Kdo by nebyl v sedmém nebi?
,,Já taky," ušklíbl se se. Naklonil se pro další pusu, jenže tentokrát se to strhlo v trošku něco jiného. Probojoval se jazykem do mých úst a já si to ani neuvědomila, ale už jsem seděla na jeho klíně zmačkaná mezi jeho hrudí a volantem. Polibky nabírali na intenzitě, byly náruživější, rychlejší, vášnivější. Zkrátka se z toho klubalo něco, čemu jsem se tak moc bránila. A k mému samotnému překvapení jsem to nestopla já, ale Hazz.
,,Co se děje? Udělala jsem něco špatně?" zmateně jsem si jej prohlížela. Opět se kouzelně usmál.
,,Ne zlato, ty ne. Jen zadní sedadla auta jsou dobrá na rychlovku, ne na něčí poprvé," pohladil mě po tváři. Sklopila jsem hlavu. Nepřekvapilo mě, že to Harry věděl. Musel poznat, že ve většině věcem jsem nejistá, nervózní, nedůvěřivá. Mě spíš trápil fakt, že jsem ve svém věku stále ještě byla panna. Protože když se srovnám s ostatními, některé holky už o to přišly dávno přede mnou.
,,Hej," zvedl mi hlavu, ,,Není se za co stydět. Naopak tě spíš obdivuju. Umíš si vážit svého těla, nejsi jako ostatní. Máš něco, co několik holek už dávno ne. A já chci, aby jsi všechno okolo toho měla hezké. Nepopírám, že bych chtěl být první," perverzně se šklebil a pokračoval: ,,Ale chci počkat, až to budeš chtít i ty," objal mě. Namáčkla jsem se na něj co nejpevněji jsem jen dokázala. Zase jsem si potvrdila, že Harry hajzl není.
Prosím o zpětnou vazbu.♥ Přeji dobrou noc a krásnou neděli.♥ Kapitolky mám už až do konce a příště teda můžu slíbit zase větší drama, hah.
ČTEŠ
In love with a coffee girl
Teen FictionVídají se už mnoho let, přesto o sobě neví ani to nejmenší. Mladá nadějná holka, co touží po slávě a obdivu. Chtěla by být populární, chtěla by, aby ji lidé znali. Na druhé straně kluk, co už oblíbený je. Touží se zavděčit otci. Jedno náhodné setkán...