Part 8

481 33 2
                                    

Do města jsem došel pěšky, protože to bylo kousek. Vešel jsem do prvního nákupního centra co jsem viděl a koukal jsem co bych mohl komu koupit. Kluci chtěli autíčka nebo motorky, tak jsem se vydal do hračkářství a každému z nich koupil takové středně velké autíčko. K tomu jsem jim koupil i nějaké společenské hry, které tam nemáme.

Po půl hodině jsem vyšel z hračkářství a musel koupit něco Louimu a Mie. Mie jsem zašel koupit voňavku, byla to nějaká značková. Ale mám problém s Louisem nevím co mu koupit. Když jsem prošel kolem iWantu tak mi to došlo. Viděl jsem jak vypadá jeho mobil, byl rozbitý a skoro nešel. Vešel jsem tedy do obchodu s tím že mu koupím nový. Dlouho jsem vybíral a nakonec jsem vybral iPhone 8+ černý a k tomu i černý obal a samozřejmě ochranné sklíčko. S prostým nashle jsem odešel. Už jsem si byl jen koupit jídlo a poté jsem hned šel na zastávku.

Doma jsem to všechno zabalil do balícího papíru a napsal jsem tam jména. Louisovi jsem tam připsal malé srdíčko. Poté jsem si šel dát sprchu a lehnout do postele.

Ráno je jako každé jiné, vstanu najím se udělám ranní hygienu a jdu na bus. "Hazza! Co je s Louisem?" Zeptala se mě hned u dveří Mia "Co by s ním bylo?" "Nevím od včera z jeho pokoje vychází jen vzlyky." "Do prdele, ten kluk si bere všechno vážně" Vyběhl jsem schody k jeho pokoji a zaklepal, jenže on neodpovídal. Pomalu jsem otevřel dveře a viděl to zlatíčko spát.

Navždy s tebou {LARRY STYLINSON}Kde žijí příběhy. Začni objevovat