Part 15

430 29 4
                                    

Stál jsem hned u pódia, protože sem ještě nepouštěli ostatní lidi. Chvilinku před koncertem k zábradlí přišel ještě Niall a někoho hledal v publiku. "Aaa tady jsi." Běžel za mnou. Celou dobu se ozíval šílený křik fanynek. "Harry vypadáš hodně stydlivě tak mi tak trošku došlo že by si mi nezavolal, ikdyž jsem ti to říkal. Tak hele až přijedeš na hotel, tak mi okamžitě napiš nebo zavolej dobrá?" Jen jsem mu kývnul na souhlas. "Dobře. Drž se." S tím odešel.

Jakmile odešel na velké tabuli se zobrazil odpočet 3 minut, a během toho tam nabíhala Niallova kapela a nakonec samotný Niall. "Chci slyšet pořádnou podporu pro jednoho mého fanouška, stojí tady a teď nemá dobré období tak ho podpořte" Ukázal na mě a halou se ozval šílený křik.  V půlce koncertu byla pauza. Holčiny vedle mě se mě ptali na instagram, který jsem jim dal. "Jsi hrozně roztomilí" řekl mi holčina po mojí pravici. Trošku jsem sklopil pohled a zčervenal. "Děkuju" "Od teď jsem i tvoje fanynka." "Moje proč moje?" Zmateně jsem se na ní koukl. "Nevím líbíš se mi máš hezký styl a tak." "Tak děkuju." Zasmál jsem se.

Po druhé polovině koncertu jsem se vydal na hotel co nejrychleji jsem mohl. Otevřel jsem dveře a viděl Louise sedět u okna a kouřit. Vím o tom že kouří takže žádná novinka. "Ahoj lásko. Je ti líp?" "Ne není zase jsem zvracel." Povzdychl si. "Budeš muset k doktoru." "Nikam nechci."  Vzal jsem mobil a napsal rychle Niallovi.

From Harry:
Ahoj, chtěl si ať ti pak napíšu. -Harry:)

From Niall:
Ahoooj bál jsem se že nenapíšeš. Jak se má tvůj přítel?

From Harry:
Nooo nevypadá to s ním dobře, ale k doktoru nechce.

From Niall:
Zvrací furt?

From Harry:
Ano i krev.

From Niall:
To bych Harry nepodceňoval. Musíš ho vzít do nemocnice.

From Harry:
Nemůžu on je tvrdohlavý a když něco nechce, tak si za tím stojí. Nedokážu ho dostat do auta aniž by utekl.

Navždy s tebou {LARRY STYLINSON}Kde žijí příběhy. Začni objevovat