Den focení-
Hned co jsem v osm vstal jsem čekal na Nialla, který pro mě měl přijet. Nasnídal jsem se udělal hygienu a vzal jsem si nějaké boty, oblečení tam pro mě prý mají. Niall už zvonil tak jsem rychle vyplivl pastu na zuby, popadl tašku s botami a seběhl schody ke dveřím. Pozdravili jsme se a vyjeli na určité místo. Jakmile Niall zaparkoval tak jsme se vydali do veliké budovy. "Chceš jít první?" Zeptal se Niall. "Ne musím to okoukat od profesionála." Zasmál jsem se společně s Niallem. Hrozně dlouho trvalo jeho focení ale stálo to za to. Vypadal úžasně. "Tak pojď Hazz" odtáhl mě do šatny, kde mi hned dal první oblečení.
Jako první jsem fotil v bílých kalhotech a micky mouse svetru. Vůbec jsem nevěděl jak se postavit, tak mi fotograf řekl ať si stoupnu normálně rovně a kouknu se na Nialla. Ten mě začal vyplazovat jazyk a dělat různé ksichtíky. Tak jsem se začal smát až z toho vyšla celkem povedená fotka
Momentálně jsem zase s Niallem v šatně a on po mne doslova hodil černé proužkované kalhoty a černé proužkované sako. "Nialle? Ještě nějaký tričko nebo tak ne?" "Nene jdeš jen takhle tak si to rychle obleč. Teď jsem vešel do místnosti kde se fotí a čekala na mě židle. Fotograf mi pokynul ať si sednu, dám ruce na stehna a tvářím se vážně.
"Nialleeee však tam vypadám hrozně" stěžoval jsem si jakmile mi ukázali tu fotku ze židle. "Co to povídáš vypadáš jak profesionál a o vzhledu ani nemluvím." "Ještě to vyfotíme v tomhle akorát ve stoje." Řekl fotograf. A pak už jsem dostával jen pokyny jak se postavit.
Ty fotky dopadli příšerně fakt že jo. Sice mi všichni říkali že je to hezké, ale já si to nemyslím. Už si balím věci domů a je pět hodin. Zabralo to opravdu hodně času. Se všema jsme se rozloučili a fotky mi prý i se zbytkem co jsem vám ještě neukázal přijdou na email nejpozději zítra.Už sedím v autě na cestě domů. "Nechceš u mě přespat ať nemusíš takhle pozdě do Londýna?" Optal jsem se Nialla." "Pokud ti to nebude vadit, rád bych zůstal." "Nevadí tak pojď."
ČTEŠ
Navždy s tebou {LARRY STYLINSON}
FanfictionHarry pracuje v dětském domově miluje to tam. Změní se však něco, když tam přijde mladý Louis? Cover udělám někdy časem😅 Rozhodla jsem se napsat i FF na Larry tak snad se bude líbit❤️