Part 25

318 19 3
                                    

Dojedli jsme výborné špagety. Lepší jsem v životem nejedl. "Už by jsme měli jít spát." Řekl Niall. "Nevadí že budeš spát u mě v posteli? Jsem líný rozdělávat gauč." "Jasný v pohodě." Vystřídali jsme se ve sprše a půjčil jsem mu nějaké oblečení. Popřáli jsme si dobrou noc a zády k sobě jsme usnuli.

————-

V 7 ráno mi zvonil budík. Dnes jsem nestával jako obvykle v 5. Alespoň jsem se prospal. Niall furt roztomile, se slinou u koutku pusy, chrupkal. "Nialle vstávej." Zašeptal jsem. Takhle jsem to zkoušel dalších pět minut. "NIALLE!!! PALAČINKYYYY JSOU HOTOVÉ!" "Co kde?!" Rychle vylétl do sedu. "Nikde jen ses nechtěl vzbudit." Zasmál jsem se, když mě bouchnul do ramene. "Musíme vstávat, musím do práce." "No jooo, ale dlužíš mi palačinky." "Jasný poštou ti je pošlu." Oba jsem se zasmáli a šli do kuchyně si vzít něco k jídlu.

Už jsme stáli s Niallem u děcáku. "Ahoj, a kdyby cokoliv napiš." "Jasný ahoj." Objal jsem  ho a šel dovnitř. Kouknul jsem rychle na oznámení, které mi přišlo. Email. To znamená jediné. Fotky. Otevírat to radši nebudu. Šel jsem hned k Louiho pokoji a zaklepal. "Kdo je to?" "Já Harry." "Tak ta děvka se uráčila přijít." Řekl jakmile otevřel dveře. Oči měl červené a vlasy rozházené do všech stran. "Lou. Pokud myslíš ty fotky na netu a ty články. Nic není pravda." "Lžeš!" Zatáhl mě do pokoje, kde mě přilepil na dveře. Flusnul mi do obličeje. To přehnal. "Co se s ním taháš?! Proč ho líbáš?! Jsem tak špatnej?!" "Co se na tohle furt ptáš si dokonalej, ale jestli to chceš slyšet tak si nevychovanej hnusně tlustej parchant. Až se skladníš možná si s tebou popovídám. Nazdar." Vlepil jsem mu facku a odešel. Nechtěl jsem fakt ne ale vytočil mě tím jak na mě flusnul, ale víc mě vytočil tím že si furt myslí že je ošklivý.

Navždy s tebou {LARRY STYLINSON}Kde žijí příběhy. Začni objevovat