"Harry!Harry!" Vyrušili nás kluci. "Copak?" Odtáhl jsem se od Loua. "Pojďte s náma hned." Oba jsme se zvedli a šli do herny, kde seděli kluci s jejich obrázkama. Úplně jsem zapomněl každý rok tu máme soutěž obrázků. První dostane co chce ten druhý velké autíčko a třetí plyšáka a zbytek bonbóny. "Máte každý obrázek?" Jen kývli a já táhnul Louise sebou k nástěnce. Sundal jsem z poličky špendlíky a podal je Louisovi. "Tak se dozadu podepište a pomalu mi to už noste i s číslem co si vyberete." Postupně jsme to s Louisem dávali na nástěnku. Každému jsem dal papír s tužkou aby mohli psát body. Mám takové tajemství oni si myslí že klidně někomu dám jen 5 bodů ale né všem dávám plný počet takže 10.
Když jsme došli k poslednímu tak jsem si od všech vybral papírky a s Louisem šel spočítat body. "Ne já to počítat nebudu." "Proč?" "Propadal jsem z matiky." Šeptnul mi do ucha. "Ale bobíku tohle není těžký." "Je. Počkám v pokoji. Zastav se tam pak." Jen jsem zakroutil hlavou a šel počítat body. "Takže třetí je obrázek 8. To je Josh. Druhý je obrázek 10 a to je Adam. A první je obrázek 5 a to jeeee Justin!" Všichni mi skočili kolem krku. "Tady máte odměny." Všem jsem dal odměny a řekl jim ať jdou na oběd a pak ať si jdou odpočinout do pokojíčků. Vydal jsem se za Louisem. "Louisi?" Zaklepal jsem na dveře. "Ano Hazzy pojď dál." Když jsem vešel viděl jsem Louise na posteli. A v krajkových kalhotkách. "Louisiii! Tohle mi nedělej." Zavřel jsem dveře a zamknul. "Co nemám dělat?" Nevině se usmál. Rychle jsem k němu přiběhl a sedl si do jeho klína. "Miluju tě tak moc Lou." On mě přetočil na záda a sednul si na mě. "Lou nech toho jinak tě tu ohnu přes první věc co uvidím!" Křikl jsem po něm když se začal kroutit na mém rozkroku.
Chcete 18+ část nebo ne?😌
ČTEŠ
Navždy s tebou {LARRY STYLINSON}
FanfictionHarry pracuje v dětském domově miluje to tam. Změní se však něco, když tam přijde mladý Louis? Cover udělám někdy časem😅 Rozhodla jsem se napsat i FF na Larry tak snad se bude líbit❤️