From Niall:
Jak se jmenuje ten hotel? Přijedu a pomůžu ti s ním.From Harry:
To po tobě nemůžu chtít. :/From Niall:
Harry hrozně rád ti s ním pomůžu. Tak jak se jmenuje ten hotel.From Harry:
Tady Radisson Blu Edwardian, New Providence Wharf. Pokoj 128From Niall:
Dobře za chvíli jsem tam :))"Hejj Harry s kým si píšeš?" Zeptal ze a zavíral okno, protože už dokouřil. "To poznáš za chvíli." Zmateně se na mě kouknul. "Neřeš. Pojď sem." Sednul jsem si na postel a poklepal jsem si na stehna, aby si sedl. "Louisi budeš muset k doktoru." "Jasně jsem to řekl že nikam nejdu!" Objal jsem ho kolem boků a položil si hlavu na jeho rameno. "Miláčku já se o tebe bojím... myslím to dobře." "Já vím Harry. Promiň." Přitiskl se více na mě a políbil mě na krk.
Chvilku jsem tek ještě seděli v objetí když někdo zaklepal. Sundal jsem si Louise z klína a šel otevřít. "Ahoj" pozdravil jsem Nialla. "Ahoj tak kde ho máš?" "Tamhle" Ukázal jsem za sebe. "Ahoj jsem Niall." Zářivě se na něj usmál Niall. "Louis." Podal mu ruku Niall. "Co tady děláš?" "Harry mi přišel na meetku nějaký skleslý tak jsem se ho zeptal co mu je a řekl mi že se o tebe bojí, že je s tebou něco špatně. A pak jsem mu dal číslo a teď jsem tady abych mu pomohl tě dostat k doktoru upřímně." "Nikam nejdu!" "Lou!" Křikl jsem na něj. Niall ho pevně chytil a hodil si ho přes rameno. "Tak a jdeme. Harry otevři." Otevřel jsem dveře a šli jsme k mému autu. "Kde máte svýho doktora?" Zeptal se Niall. "Nooo až v Holmes Chapel." "Tak vás vemu ke svému doktorovi." Niall mě celou cestu navigoval, až jsem se dostali před velikou budovu. Všichni jsme pozdravili na recepci a zamířili za určitým doktorem.
ČTEŠ
Navždy s tebou {LARRY STYLINSON}
FanfictionHarry pracuje v dětském domově miluje to tam. Změní se však něco, když tam přijde mladý Louis? Cover udělám někdy časem😅 Rozhodla jsem se napsat i FF na Larry tak snad se bude líbit❤️