Louis ležel na zemi se zavřenýma očima a snažil se to rozdýchat. Přišel jsem k němu a rýpl prstem do jeho hrudi. "Žiješ?" Pomalu otevřel oči a hodil na mě pohled alá děláš si prdel. "Půjdem si na chvilku odpočinout?" Většina kývla na jo tak jsme je s Louisem odvedli do pokojů. "Zůstaneš chvíli se mnou?" Zeptal se. "Copak ty se bojíš" "jo" řekl ironicky.
Přišli jsme k němu na pokoj a on si sedl na postel a já si šel sednout z druhé strany. *bum* najednou jsem na zemi a Lou se mi směje. "Ty si mi podkopl nohy?" "To bych v životě neudělal." "Jen počkej!" Rychle jsem se zvedl a strčil do něj tak že spadl na postel. Sedl jsem si na něj obkročmo. "Ono ti to nestačilo?" On se podemnou trošku zavrtěl, jenže já seděl na trošku špatném místě. "Neprovokuj prcku!" "Já?" Znovu se zavrtěl. "Děláš problém sám sobě broučku." Zašeptal jsem mu do ucha a dal mu letmí polibek na rty. "Co to děláš?!" "Promiň já-já.... nic ahoj." Zbaběle jsem vyběhl z pokoje a běžel na záchod. Brečel jsem nevím co mě to popadlo. Co když má holku?! Jsi idiot Stylesi!
~o pár týdnů později~
Od toho incidentu uběhlo několik týdnů, lituju toho, protože mi Louis řekl že má přítele. Zasáhlo mě to. Vlastně ani nevím proč neznám ho tak dlouho abych se stihl zamilovat nebo jo?
Jsem s dětmi venku a Louis má u sebe Eda, svého přítele. "Harry je ti něco?" zeptal se mě Josh. "Ne broučku nic mi není" "Dobřeee" uculil se a hodil po mě listí. "Špunti, půjdem už dovnitř je zima." Zavolal jsem na ně. Všichni se vydali ke vchodu se mnou v zadu, aby se mi nikdo neztratil cestou. Všichni se rozeběhli do svých pokojíčků a já si to zamířil za Louisem, protože jsem viděl už Eda odjíždet. Zaťukal jsem a po tichém dále vešel. Seděl v koutě a měl celé červené oči od pláče. "Proboha! Zlato co se stalo?"
ČTEŠ
Navždy s tebou {LARRY STYLINSON}
FanfictionHarry pracuje v dětském domově miluje to tam. Změní se však něco, když tam přijde mladý Louis? Cover udělám někdy časem😅 Rozhodla jsem se napsat i FF na Larry tak snad se bude líbit❤️