Part 31

155 12 2
                                    

"Víš zlatíčko, tatínek jel jen na doouho dovolenou neboj vrátí se." Odpověděl jsem naší už velice všímavé dcerce. "Achh jooo chybí mi už" povzdechla si a já s ní. To mě taky ani nevíš jak moc. Pomyslel jsem si.

Během chvilky někdo zazvonil, a Amy se mnou jako ocáskem běžela otevřít. Byla to Kendall, moje i Louisovo velice dobrá kamarádka.

"Ahoooj" vykřikla Amy. Pozdravila nás a šla si s náma sednout zpět do kuchyně. "Amy, mohla by sis jít prosím hrát nahoru? Potřebuju s tatínkem něco vyřešit." Ona se rychle rozutekla nahoru a zůstal jsem tu s Kendall. "Copak potřebuješ?" " Víš jde o Louise..." "to nechci slyšet..." "Měl by sis mě alespoň vyslechnout.." kývl jsem hlavou ať tedy mluví. "Přišel mi dopis od něj, kde byl i dopis pro tebe. V tom mém bylo ať se o tebe a malou starám a dohlížím na vás.. ptal se také kde bydlíš, jestli furt bydlíš tady, a hlavně že vás chce vidět. Poslal mi i svoji adresu kde teď žije, prý pokud chceš můžete tam kdykoliv přijít. A tady máš ten svůj dopis. "  dopis jsem vzal do rukou a začal číst.

Milý Harry,

Vím že mi asi už nebudeš věřit ale moc tě miluju, v životě bych tě nepodvedl. Moc miluju i naší dcerku, ale to jistě víš. Hrozně moc mi oba chybíte. Kendall jsem dal svou adresu budu moc rád když i s Amy přijedeš.. mám tu dva pejsky, o kterých Amy vždy mluvila, myslím že by byla ráda, kdyby je mohla vidět... když už nepřijedeš kvůli tomu že mě máš rád, tak bys mohl alespoň přivézt Amy.
Miluju vás. Louis xxx

"Dáš mi tu adresu prosím?" Podala mi papírek s adresou. "Zítra tam s Amy pojedeme. Děkuju ti že si mi to donesla. Nevím co bych bez tebe dělal." Rozloučili jsme se a Kendall odešla.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Apr 16, 2022 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Navždy s tebou {LARRY STYLINSON}Kde žijí příběhy. Začni objevovat