Rychle jsem se vydal do herny s tím že tam budou kluci. "Ahoooj!" Křikli hned co jsem otevřel dveře. "Nazdar broučci" "jaké bylo focení?" Zeptal se Josh. "Nevypadám na těch fotkách dobře." "Ukáááž!" Zakřičeli sborově. "Dobrá." Vyndal jsem z kapsy mobil a najel na email abych rozklikl poslední zprávu. "Tady"
"Neee ne tu poslední zapomeňte ta byla pro Loua" všichni se roztomile zachechtali a já zčervenal. Do místnosti akorát vešel Louis, kterému jsem se měl v plánu dnes vyhýbat. "Vypadáš tam hezky jako model." Řekl James "Co tu řešíte?" Zajímal se již učesaný a hezky oblečený Louis. "Harryho fotky vypadá úžasně. Už si ho viděl?" "Ne Joshy ještě mi je neukázal asi je ani nechci vidět." Další zklamání dneska. "Vypadá tam hrozně hezky." "Tomu věřím."Odpoledne mi volal Niall že chtějí aby ty fotky vyšli někde v časopisech. Po dlouhém přemlouvání z Niallovi strany jsem povolil a schválil to. "Díky díky díky!!!!" Křičel mi Niall do ucha. "A co Louis?" "Nic. Přišel jsem řekl mi že jsem děvka a plivl na mě." "To nemyslí vážně ne?" "Asi jo" "Dej mi ho." "Počkej." S dětmi jsem byl zase v herně, ale Lou tu nebyl, tak jsem jim řekl ať jsou hodný a vydal se za Louisem. "Louis?" "Co chceš?!" "Někdo s tebou chce mluvit." Když mi odemkl, tak jsem mu ihned podal mobil. On kývl hlavou ať jdu dovnitř. S mým mobilem u ucha chodil po pokoji zatímco já seděl na jeho posteli a poslouchal. Slyšel jsem tedy jen Louisovo odpovědi.
"Táhni k čertu!....Ne!....Jasný to ti tak budu věřit!....Šuká alespoň dobře?!" "Louisi!" Hned jsem ho okřikl. "Ty parchante sklidni se!!" Už jsem slyšel i Nialla. "Nebo co ojedeš mi přítele?!" (Teď vůbec nevím jestli jsem někde psala jestli spolu chodí, ale dejme tomu že ne😅) Tím mě zaskočil. "Přítel?" "To ti vysvětlím pak...!" "Nekřič na něj! Za nic nemůže!" Zase se ozval Niall. "Nazdar Nialle musím si s Haroldem něco vyřídit!"
ČTEŠ
Navždy s tebou {LARRY STYLINSON}
FanfictionHarry pracuje v dětském domově miluje to tam. Změní se však něco, když tam přijde mladý Louis? Cover udělám někdy časem😅 Rozhodla jsem se napsat i FF na Larry tak snad se bude líbit❤️