Part 3

598 46 1
                                    

"Budu ti říkat boo bear bereš? Jen na mě kývni" on zakýval hlavou na souhlas. Musím zjistit jak se jmenuje. Vzal jsem svůj iPhone a zavolal Mie. Odešel jsem kousek od něj. "Co potřebuješ brouku?" "Jak se jmenuje ten kluk?" "Počkej kouknu se..... ehm Lewis Tomlinson" "dobře díky" položil jsem to. Sedl jsem si opět k němu na postel. "Tak Lewisi mluv se mnou alespoň trochu."

"V životě mi už neříkejte Lewisi!" Pozvedl jsem na něj obočí nechápal jsem to. " Co? Však se tak jmenuješ" " Jsem Louis ne Lewis!" " Aha promiň asi mi to řekla špatně" " No to bych si bez vás nevšiml."

"Uklidni se mladej jo? To že si tak hezkej neznamená že si můžeš otvírat pusu!"
On se na mě podíval celkem zmateně. Sakra já to řekl nahlas. "Prominte" sklopil pohled plný slz zase k zemi. " Ne já promiň nemyslel jsem to tak. A tykej mi prosím nejsem o moc starší" "D-dobře a jak se jmenuješ?" "Jsem Harry"  Lehce se usmál já měl co dělat neříct awww protože byl hrozně cute. " A neplakej úsměv ti sluší víc" Pohladil jsem ho po vlasech a odešel jsem. Za Joshem.

"Nazdár špunte" po té co mě objal on a následně i zbytek skupiny tak se mě začaly vyptávat na Louise. "Stop!Klid! Jestli budete hodný tak vás za ním dovedu." Všichni jen kývaly na souhlas. "Počkejte radši tady dojdu pro něj" "eeeeeejjj" s úsměvem jsem se vydal do Louisova pokoje a zaklepal. Neozýval se, tak  jsem vešel. Awww spinkal, ale hrozně roztomile. Je to možné? Vzal jsem z jeho stolu papír a tužku a napsal mu vzkaz že  až se probudí ať mi zavolá. Samozřejmě jsem se me tam podepsal a napsal své číslo.

Navždy s tebou {LARRY STYLINSON}Kde žijí příběhy. Začni objevovat