Part 24

330 19 1
                                    

S Niallem jsme koukali na televizi zapli jsme nějaký film. Po pul hodině se Niall začal mračit na telefon. "Co se dějě?" "Koukej" podal mi mobil, kde byl článek o tom že se mnou Niall něco má. Jako cožeee? "To nesmí vidět Louis!" Začal jsem panikařit co když to uvidí, ale zajímá mě kde vzali takovou blbost. Já Niallem to nejde dohromady. A to že mi před barákem dal ještě pusu na tvář, za to že je na mě hrdý, nic neznamená. A pokud si myslíte že ta fotka s tou pusou tam je, tak máte pravdu. "Tohle mu vysvětlíš neboj se.Určitě to pochopí." "Toho se obávám. On když ho trochu víc někdo naštve tak je schopnej na něj křičet a zmlátit, jako se to u mě stalo v Londýně. Bojím se že se to stane znovu." "Neboj se kdyžtak mi hned zavoláš kdyby něco a vyřešíme to ano?" Jen jsem kývl a koukal dál na film.

Niall chtěl udělat večeři, tak jsem ho poslal do kuchyně. Koukal jsem mu přes rameno co dělá. Pak jsem si šel opět sednout na gauč. V tom mi volá Louis. "Ano?" Bál jsem se že to už viděl. "Ahoj Hazz tak jak to šlo?" "Vypadám na těch fotkách hrozně." "Ukážeš mi je?" "Ne. Nevypadám tam dobře. Nechci aby ses mi smál." "Určitě přeháníš Hazz." "Nepřeháním" "Harryyy! Jídlo!"zavolal na mě Ni. "Jo už jdu!" Křiknul jsem na něj zpět. "Koho tam máš?" "Nialla" "Aha." "Už budu muset pa. Miluju tě." "Já tebe taky. Posílám pusu. A děti taky." Zasmál se a hned to položil. Mobil jsem nechal v obýváku a šel se najíst. "To voní." Usedl jsem za stůl a dal se do jídla. Mňam umí vařit velmi dobře. "Ty si opravdu takový žrout jak se o tobě říká." Řekl jsem když už měl celou porci v sobě a já teprve půlku.

Navždy s tebou {LARRY STYLINSON}Kde žijí příběhy. Začni objevovat