Part 29

346 19 1
                                    

"A kdo říkal že nechci ohnout hmm?" Znovu se pohnul na mém citlivém místečku. "Lou! Nech toho." "Počkej jde o tamto?" Myslel určitě to znásilnění. "Klidně přestanu." Začal ze mě slézat, jenže já si ho za boky přidržel u sebe. "Jde o to jestli jsi připravený." "Já ano." To jsem se mu okamžitě vrhl na rty a vášnivě ho líbal. Za zátylek jsem si hi držel u sebe. "Miluju tě Louisi" pošeptal jsem po polibku. "Já tebe." Opatrně jsem ho položil pod sebe a začal mu sundavat kalhoty i s boxerkama. Chvilku jsem na něj jen tak koukal a pak jsem mu sundal i tričko. Začal jsem ho líbat na hruď. Dal jsem mu své dva prsty do pusy a on je začal navlhčovat. Metitím jsem mu líbal hruď a bříško. "Připraven lásko?" Jen lehce kývl. Vyndal jsem prsty z jeho pusy a přemístil je k jeho vstupu, trošku jsem na něj zatlačil. "Hareeeh!" Zaklonil hlavu, tím jsem zjistil že chce víc. Přidal jsem i druhý prst. Když si zvykl, vzal jsem lubrikant z jeho stolku, ktery nevím jde se tam vzal a dal si ho ba celou svou délku. Pomaličku jsem so něj vnikal. Vyděl jsem bolest v jeho očích, ale když jsem chtěl přestat tak mě zastavil že je to dobré.

Naposledy jsem do něj přirazil a udělal se v výkřikem do něj a on pochvilce na svoje bříško. Nemohl jsem si přát nikoho lepšího. " miluju tě zlato" " já tebe taky  Hazz." Ulehl jsem vedle něj a usl 

Navždy s tebou {LARRY STYLINSON}Kde žijí příběhy. Začni objevovat