Part 18

423 25 2
                                    

Niall se hned ptal co mu je tak jsme mu vše řekli. "Bude to dobrý. Tady je lékárna tak rovnou můžeme vyzvednout ty prášky." Odpověděl jsem mu kladně. Šlu jsme do lékárny a tam Louisovi koupili léky. Poté jsme všichni jeli na hotel, kde se s námi Niall rozloučil a dal mi do rukou malý papírek a následně odjel ve svém černém autě pryč. Papírek jsem si rychle přečetl.

Harry sice tě znám pár hodin, ale získal sis mou důvěru, beru tě jako kamaráda. Hele mám pro tebe nabídku. Za 3 týdny se v Holmes Chapel koná moje focení a byl bych velice rád kdyby ses tam zastavil a nafotili by jsme pár fotek spolu. Přijdeš mi velice fotogenický a vhodný pro modeling. Když tak se mi ozvi.

Šel jsem po Louiho boku do hotelu si lehnout a hned ráno pojedeme domů. Vzali jsme si k jídlu to co nám zbylo z cesty. Samozřejmě že Lou nechtěl nic jíst ale donutil jsem ho.

"Hareeeeeh?!" Zakřičel na mě Louis z koupelny. "Ano?" "Půjdeš ke mne do vany? Prosííím" " Nepůjdu zlobil si." "Jáááá?!" "Ano nechtěl si papat." "Harry prosím." "Dobrá!" Ten kluk je nemožnej fakt když něco chce tak to musí dostat. Přišel jsem v boxerkách do koupelny a viděl jsem Loua jak se na mě culí. Sundal jsem si boxerky a rychle si vlezl za něj. "Miluju tě Harry." Zašeptal, asi jsem ho neměl slyšet ale slyšel. Takže počkat v tom autě neříkal blbosti!!! Pane bože to je můj malej méďa. "Taky tě miluju Louisi. Ani nevíš jak moc." Políbil jsem ho na záda a on se následně opřel o mou hruď. "Lou víš já bych tě k doktoru nebral, ale sám vidíš že je to vážné." "Já vím.. a promiň že jsem na tebe tak vyjel. Děkuju ti že tu pro mě jsi. Jsem za tebe nehorázně rád." "Vždy tu pro tebe budu." Chvilku jsme takhle leželi ve vaně a povídali si dokud mě nezarazil jednou otázkou. "Harry platí furt ten blowjob?Chci ti splatit ten mobil." Divím se že mi oči nevypadly z důlku. "Lou...." Chvíli jsme tam seděli potichu a já by v šoku z té otázky, protože se mi vybavilo to jak mě znásilnili ale nikomu jsem to nikdy neřekl ani vám... A během munuty už byla voda studená. "Pojď ať ještě nenastydneš."

Navždy s tebou {LARRY STYLINSON}Kde žijí příběhy. Začni objevovat