1. Bölüm

653 56 16
                                    

Medyada baş karakter: Zeliha Çalıklı

Başlangıç tarihini yazar mısınız?

İlk kez yazıyorum acemiyim kusura bakmayın
Kitabıma destek olursanız sevinirim.

İyi okumalar...

" Anne , sizi çok özledim."

 Annem ile birlikte koltukta annemin bacağında başım ve ben uzanmış uzanıyorum elleri saçlarımda geziyor.

" Bizde seni özledik kızım. Nasılsın kendine bakıyor musun?"

Başımı hafif sağa kaydırdım annemin gözlerine bakıp saçlarımın arasından elini tutup

" Evet anne iyiyim ama sizi çok özlüyorum benden niye gittiniz anne, siz yokken yalnızım."

Annemin gözünden bir damla yaş düşerek

" Kızım kaderden kaçamazsın ne olur üzülme bu kadar sen üzülürsen bizde üzülürüz kızım." 

" Tamam annem siz üzülmeyin sizi çok seviyorum."

Birden etraf kararmaya başladı annem yanımdan kayboldu.

Bir yerden zil sesi geliyordu ama nereden. Gözlerimi yavaş yavaş açarak etrafıma baktım odamda oldugumu fark ettim. Sanırım rüyaydı ailemi her sabah rüyamda görüp hasret gideriyordum.

Telefonumun alarm sesi çalıyordu.

Sağ tarafımda ki komodinin üstünden telefonumun ekranını açarak saate baktım. 07:10 geçiyordu.

Yataktan üzerimdeki yorganı kaldırdım ve kalktım yatağımı geri düzledim.

Banyo odasına doğru gittim kapıyı açtım. İhtiyacımı görüp sonra elimi ve yüzümü yıkadım.

Odamdan çıktım merdivene doğru giderek aşağı indim. Mutfağa gidip kahvaltımı hazırlamaya başladım. Omlet yapmaya koyuldum yanına da çay hazırladım. Buz dolabını açarak domates ve salatalık aldım ve kahvaltılık şeyler aldım masaya yerleştirdim. Omleti ve çayımı da masaya koyarak kahvaltımı yapmaya başladım.

Kahvaltımı yaptıktan sonra etrafı temizledim. 

Saatim geç kalmadan kısa bir duş almam lazımdı odama geri gittim ve banyoya girdim ustumdeki kıyafetlerden kurtuldum ve duş kabine girdim.

Duşumu aldıktan sonra vücudumu havluya sararak banyodan çıktım. 

Vücudumda ki su damlalarını da havlu ile duruladım ve havluyu yatağımın köşesine bıraktım. Gardroba gidip kapağını açtım.

Altıma dizimin bir karış üstünde siyah etek ve beyaz gömlek seçtim üzerimi giyindim. Makyaj masasına gidip oturdum. Saçımı tarayıp at kuyruğu topladım  hafif biraz da makyaj yaptım ve masadan kalktım.

 Telefonumu komodinin üzerinden elime aldım ekranını açıp, gelen mesajlarıma baktım. Kızlardan mesaj vardı. Yarın Gaye'nin doğum günüydü kızlarla birlikte akşam cafe de kutlayacaktık. Hazır olduğumu anlayıp odamdan çıkıp merdivenden indim.

 Dış kapıya doğru giderek topuklu ayakkabımı giydim. Askılıktan kabanımı alıp üstüme geçirdim ve çantamı da alarak evden çıktım.

Arabamın olduğu yere doğru yürüdüm. Arabamın kilitini açarak kapıyı açtım ve arabaya bindim.

Hastaneye doğru arabayı sürüyordum. Hastaneye varmadan her sabah kahve dükkanına giderim. Dükkana vardığımda arabayı yolun kenarına park ettim. Çantamı alarak dışarı çıktım. Dükkanın kapısına doğru giderek kapıyı açtım kapıdaki zil hoşuma gidiyor kapıyı açarken tıngır tıngır ses yapıyordu. Etrafıma sağ sola baktım, yine kalabalıktı burada müşteriler hiç azalmıyordu.

MEVAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin