Yeni başladım hikâye yazmaya ama ileri bölümler de oy ve yorum sınırı olarak bölüm yüklemeyi düşünüyorum.
Okuduktan sonra oy verirseniz sevinirim.İyi Okumalar...
Zeliha, bekledi genç erkek sağ sola göz gezdirdi ve taktığı siyah güneş gözlüğünü çıkardı. Otoparkta bile çapkınlık yapan erkek var mı bu devirde?
Zeliha en fazla yirmi iki yaşında yaşında olduğunu düşünüyordu çapkın olduğu da çok belliydi. Adamın üzerine baktı biraz uzun boyluydu 1.85 falan vardı
Benim de boyum 1,78 vardı.Adam ona arabada iken bağıran kim diye baktı. Karşısında beyaz wolksvagen arabaydı gözlerini kısarak arabanın içine baktı. Ona bağıran kadına baktı. Kadının yanına doğru gitti
Kapısına yaklaştı, elini kaldırdı cama tıklattı.Zeliha, camı açtı.
"Güzel bayan sorun mu var?" Dedi. Genç erkeği bu sefer yakından gördü. Kahverengi gözleri vardı. Saçları da kahverengi ve siyaha yakındı.
" Ben arabayı park edecektim siz benim bulduğum yere arabanızı park ettiniz. Rica ediyorum arabanızı geri çeker misiniz? "
" Güzel bayan tabi anlıyorum sizi ama benim yarım saatlik işim var. Siz kendinize başka boş alan bulabilirsiniz." Diyerek arkasını dönüp gitti.Zeliha çocuğa çok sinir olmuştu. Direksiyona sinirden tekrar yumruk attı.
Şimdi başka boş alan nereden bulacaktı. Etrafına bakındı neyse ki şanslıydı ki ileri de çaprazında boş alan park yeri vardı.Tekrar birisi orayı yerleşmeden arabayı oraya sürdü ve park etti. Gülümsedi derin bir nefes aldı. Kapısını açarak dışarı çıktı. Arabanın kapısını kapattı ve kilitledi.
Başını yukarı kaldırdı ve yeryüzüne baktı. Derin bir nefes çekti içine sonra gülümsedi. Tüm siniri bir anda uçup gitti.
Alışveriş merkezine gireli yarım saat oldu günlük kıyafet almıştım. Doktorluk dışında ise spor yapmayı seven insanım.
Elimde bir kaç poşetler ile geziyordum.Bir mağazanın önünde mankenin üzerinde siyah elbiseyi gördüm. Muazzam derecede çok güzel bir elbiseydi.
Denemek için mağazanın içine girdim. Yanıma bir kadın gelerek istediğiniz bir elbise var mı diye sordu. Bende beğendiğim elbiseyi göstererek " öndeki siyah elbiseyi denemek istiyorum." Dedim.
" Tabi hanımefendi hallediyorum." Dedi. Deneme odasına gittim yardımcı kadını beklemeye başladım.Beş dakika sonra kadın hazır bir şekilde odadaki duvarın askılığa yerleştirdi. Kadın çıkarak bende odaya girdim ve kapıyı kapattım.
Yardımcı kadın kapının önünde beklediğini söyledi.
Üstümdeki eteğimi ve gömleğimi çıkardım. Elimi siyah elbiseye uzandım ve üstüme geçirdim. Arkadaki fermuar kalçamın altındaydı. Elim fermuara yetişmiyordu, nasıl yapacağımı düşünüyordum ki yardımcı olan kadın aklıma geldi bana kapının önünde beklediğini söylemişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MEVA
أدب المراهقين... Kadın herşeyden habersizdi. Ünlü iş adamı kadını seviyor ve takip ettiriyordu. Adam artık dayanamadı ona sarılıp kokusunu burnunun içine çekmek istiyordu. Zamanı gelince onu yanına alacaktı ve kadın tamamen ömür boyunca onun, kollarının arasın...