Merhabalarrr...❤️😊
Bu bölüm de size uzun bölüm yazacağım 2000 civarında yazacağım dedim ama sonra vazgeçtim. Bu bölüm de biraz kısa tuttum aslında ama ileri bölümler de inşallah daha fazla yazmayı düşünüyorum. Siz de bana destek verirseniz sevinirim.LÜTFEN OYLAMAYI UNUTMAYIN MİNİCİK BİR YILDIZ 😊❤️
İyi okumalar.🌼
Güneş, abisi ile ayakta duruyor ve konuşuyordu. Güneş konuşurken adam dikkatini Güneş' in arkasındaki masaya gözlerini çevirdi.
Zeliha buraya baktığını fark etti gözlerini ona dikti gözlerinde bir şey vardı. Sinirlenmiş gibi bir ifade vardı. Beni gördü diye mi sinirlendi acaba ben ona yapmış olabilirim ki diye düşündüm.
Güneş beş dakika sonra geri masaya döndü yürüdü ve geldi sandalyeye oturdu. Eda meraktan çatlayan gözler ile Güneş'e bakıyor ama Güneş hala konuşmadı.
Elif de merak ediyordu ama Eda gibi değildi. Gaye de pek fazla umursamadı. Bende Güneş'in konuşmasını bekliyordum.
Eda artık daha fazla dayanamadı ve soru dolu gözler ile Güneş' e sordu.
" Ne oldu anlat. Ne konuştunuz ? "
Güneş, " birşey olmadı aslında, burada ne yaptığımı sordu. Bende,size bahsettiğim Zeliha, Eda, Gaye ve Elif ablalarımdan Gaye ablanın bugün doğum günüydü onlar ile birlikte bu cafede kutladık.Senin geldiğini gördüm yanına geleyim dedim işte. Toplantımı yapıyorsunuz dedim evet dedi. Sonra bana hangi masada oturuyorsun dedi bende arkandaki masada dört kişi ve iki erkek olan dedim arkaya baktı neden erkek var dedi ben tanımıyorum doğum günü kızın yakın arkadaşları dedim başını salladı tamam dedi. Sonra bende geri geldim. Bu kadar fazla konuşmadık." Dedi.
Elif, " abinin adı ne ?" Güneş'e baktı.
Güneş, "Yiğit Vural " dedi.
Eda, " tepkisiz hali bana tuhaf geldi. Neyse akşam güzel bir gece olacak kızlar. Gaye için bir bar ayarladım. Gece kulübü aslında bir tanıdıktan aldım bilindik bir yer herkesin gittigi mekan ve kızlar çok güzel giyinin sexsi olun bu gece anlaşıldı mı? " Dedi bize bakarak konuştu ve cevap bekliyordu.
Gaye ve diğer kızlar başlarını salladı.
Güneş, " gece için bir kıyafet seçtim. Akşam bakalım kim güzel olacak kızlar." Dedi gülerek.
Bizde ona güldük. Konu başka yerlere açılmıştı kızlar konuşuyordu.
Ben de dalgındım acaba beni Yiğit Vural tanımadı mı diye düşündüm.
Onun oturduğu masaya doğru başımı çevirdim ve baktım. Onunla göz göze geldim kaşlarımı yukarı kaldırdım.
Ben onu düşünürken o bana mı bakıyordu. Ben ona baktım yanındaki kadın ona seslendi ama yanıt vermedi hala bana bakıyordu.
Kadın onun baktığı yöne başını çevirdi ve bana baktı ve kaşlarını çattı. Kadına anlamsızca ona baktım.
Kadından gözlerimi geri çektim ve tekrar onun yeşil gözleri benim mavi gözlerime baktı.
Bana hala bakıyor gözlerimin içine derinlere doğru baktı uzaktan da olsa gözlerimin derinlerine bakıyordu.
Gözlerine bakarken Eda bana sesleniyordu. Yanımdaki kişi koluma dokundu ve kendime geldim. " Efendim " diye seslendim.
Gaye, " akşam oluyor daha hazırlamanız lazım geç kalmayalım." Dedi.
Elif de, " hadi kalkalım herkes evine gidip mekanda buluşalım." Dedi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MEVA
Teen Fiction... Kadın herşeyden habersizdi. Ünlü iş adamı kadını seviyor ve takip ettiriyordu. Adam artık dayanamadı ona sarılıp kokusunu burnunun içine çekmek istiyordu. Zamanı gelince onu yanına alacaktı ve kadın tamamen ömür boyunca onun, kollarının arasın...