Tretia kapitola

188 23 0
                                    

Keď som prišla domov hlavou mi preleteli záblesky po tom incidente na záchode, ale nevšímala som si ich. Ľahla som si do postele a zaspala som, ako malé dieťa po vyčerpajúcom dni.

*Nasledujúce ráno...*
Zobudila som sa na veľké bolesti hlavy. Našla som v stolíku lieky na bolesť a vypila som pohár vody na to sucho v ústach. Spomienky z tej noci sa vracali a výčitky šli samé. Zazvonil mi telefón a na obrazovke ukázalo neznáme číslo. Zo zvedavosti som zdvihla a rozpamätala som sa na ten hlas. Bola to ona to dievča z baru. Vytočila som Arianine číslo a zdvihla na druhé zvonenie.

,,Ahoj stalo sa niečo, že ma budíš?" rozospato sa pýta Ariana.
,,Ahoj včera som urobila veľkú hlúposť, lebo som bola opitá. Možno to nebola hlúposť, lebo sa mi to páčilo, ale aj tak."
,,Počkaj upokoj sa pridám do hovoru aj Rachel, lebo toto vyzerá na niečo veľké," Ariana pridala Rachel do hovoru.
,,Ahojte tak, čo sa stalo?"
,,Em urobila zas nejakú hlúposť, ktorá sa jej páčila, ale očividne ani sama nevie, čo sa deje."

Začervenala som sa, pretože Ariana má v niečom pravdu.
,,Už poviete, čo sa dopekla deje?" Rachel netrpezlivo čaká, čo sa bude diať, ale ja som nie istá tým, že im to poviem.
,,Kým Ariana bola na záchode prišla ku mne jedna baba a, keď Ariana odišla s nejakým chalanom a nechala ma tam s neznámym dievčaťom," chcela som pokračovať ale Rachel ma prerušila.
,,Ariana? Toto nemyslíš vážne. Nechala si ju tam a odišla s nejakým chalanom?" čakala som, že jej Rachel vynadá no namiesto toho sa začali smiať.
,,Pekný bol aspoň?" pýta sa Rachel.
,,Halo? Ja vám tu rozprávam a vy nič. Už vám nepoviem ani slovo."
,,Nie pokračuj povedala Rachel."
,,Predstavila sa mi a pozvala ma drink, kúsok viac sme vypili a skončili sme na záchode," môj hlas sa roztriasol a počula som iba tichý smiech."
,,Počkaj to vážne? Ty a baba a na záchode? Ako sa volá kto je to? Odkiaľ je?" vypytuje sa Rachel.
,,Bolo to dobré? Čo bolo potom?" pokračuje s otázkami Ariana.
,,Ach tu nejde o to tu ide o to, že som bez ničoho odišla domov."
,,Prečo si to urobila?" pýta sa zvedavo Rachel.
,,Len pred pol rokom mi zomrel ocino a opustila ma snúbenica a toto všetko s ňou bála som sa spanikárila som proste."
,,Tak jej zavolaj ty trúba," napáda ma Ariana.
,,Ari má pravdu a zavolaj jej," pridáva sa aj Rachel.
,,Nemám jej číslo, ale dala som jej moje, kým sa nepozerala," v tom sa na obrazovke rozsvietilo neznáme číslo.
,,Baby niekto mi volá, za chvíľku Vám zavolám."
,,Dobre, ahoj zlato a drž sa."

Zrušila som hovor a prijala od neznámeho čísla. Bola to tá baba zo včera. Pozdravili sme sa a ospravedlnila som sa jej. Dohodli sme sa, že sa dnes stretneme o 17: 00 a, že si všetko vysvetlime. Povedala som babám, že sa s ňou mám stretnúť a súhlasili, že mi pomôžu pripraviť sa.

*30 minút do stretnutia..*
,,Hotovo naša práca je u konca už len počkať, kým príde."

Tešia sa, že to stihli v čas. Bola som dosť nervózna a bolo to na mne vidno. Bála som sa, že sa niečo stane a zas jej ublížim. 5 minút do stretnutia a ja som úplne mimo. Mám strach, ale to nevadí neviem sa dočkať. Po chvíľke sme počuli klopanie na dvere. Bola to ona určite to bola ona.

Tested Love (SK)Where stories live. Discover now