Napísal mi môj bývalý frajer Mike, chcel sa stretnúť a ja som súhlasila. Bála som sa, ale Michelle sa na mňa vykašlala, nie ja na ňu. Prišiel Mike a pozdravili sme sa. Išli sme do jednej reštaurácií v okolí. Jeho lieskovo hnedé oči sú plné radosti. Tmavohnedé vlasy, zastrihnuté dostratena, mu veľmi pristanú.
„Dobrý deň, čo si dáte?" čašníčka sa milo opýta. „Ja si dám jednu malú kebab pizzu a 3 deci kofoly," odpovedá drzo Mike. Zamračila som sa na neho, ale on iba prevrátil oči. „Ja si dám malú kukuricovú a jahodový džús," slušne som jej povedala a ona sa na mňa usmiala. „Bude to všetko?" pýta sa nás nesmelo. „Áno ďakujeme," odpovedám za obidvoch.
Keď sme odchádzali Mike zaplatil účet. Chcela som za seba zaplatiť, ale predbehol ma. Keď sme vyšli von snežilo a bola hrozná zima. Dal mi svoju bundu a pozval ma do baru, ktorý on dobre poznal. Bolo tam útulne a hlavne teplo, až moc teplo. Keď sa zvítal s kamarátmi sadli sme si do jedného boxu, ktorý im patril.
„Čo si dáš?" pýta sa jeho kamarát Jake. ,,Jahodový džús," kričala som, nepočula som ani samu seba a v tom Dj vypol hudbu. Celý klub pozrel na mňa a Mike sa iba smial. Buchla som mu po ramene, ale jeho to vôbec nebolelo. Keď sa všetci prestali na nás pozerať, pozrel na mňa a začal smiať viacej. V tom do baru vošla Michelle a Carmen a nejaké baby. „Čo tu robia?" pomyslela som si. „Prečo sú vedľa nej tie baby? O, čo tu ide?" pýtala som sa samej seba, ale odpovede na moje otázky neprichádzali. Akurát nám doniesli vodku a Red Bull. Jake pozrel na mňa ja na neho, naraz sme to vypili a mňa striaslo. V tom sa Mike na mňa pozrel a rozosmial sa. „Pozvala si ju?" pýta sa ma Mike a pozerá smerom k Michelle. ,,Nie nepozvala." „Chceš ísť inam?" pýta sa Mike. ,,Nie, som v pohode." Keď nás Michelle uvidela zaškúlila na Mikea a pozrela na mňa. Zaškúlila som aj ja na ňu. Michelle sa prisunula bližšie k jednej babe a tá ju pobozkala. Odtrhla som pohľad a chcelo sa mi začať plakať. Mike si to všimol a silno ma objal. „Si v poriadku?" pýta sa. ,,Áno, len Michelle sa bozkáva s nejakou babou," so slzami v očiach som ukázala tým smerom, kde sedeli. „Hlavne sa upokoj, všetko bude dobré, sľubujem," usmial sa na mňa a objal ma. Michelle si to všimla a mierila smerom ku nám. „Čo tu s nimi robíš?" pýta sa nervózne Michelle. ,,Čo chcem, ale, čo tu ty robíš?" uškrnula som sa a Mike sa začal smiať. „Čo chcem!" kričí. „A ty sa, čo smeješ?" spýtala sa. „Nič, prečo si sa bozkávala s inou?" pýta sa Mike. „Ema ťa miluje a toto ju ranilo," obraňuje ma Mike. ,,Aj ja ju strašne moc, a to bolo iba nedorozumenie." „Em prepáč mi, pobozkala ma, ale odstrčila som ju," ospravedlňuje sa Michelle. ,,Mike môžeš ma prosím odniesť domov?" s plačom sa ho pýtam. „Jasné kľudne." ,,Keď ma Ramona pobozkala odstrčila som ju," rozprávala ďalej Michelle. Šlo ma rozdrapiť od žiarlivosti. Dotýkala sa jej a neudržala som sa. Nastúpila som k Mikeovy do auta. Keď sme prišli ku mne Mike šiel k baru s alkoholom a vypýtala som si pohár whisky. Tá chuť v ústach mi bola povedomá. Vypila by som celú fľašku, ale Mike ma zastavil. „Šibe ti? Bude ti zle," starostlivo hovorí. „Všetko zničila!" kričím do prázdna, ale on tam iba mlčky stojí. „Nezaslúži si tvoju pozornosť a ani tvoju lásku! Nezaslúži si teba!" rozkričal sa Mike. ,,A ty si ma nebodaj zaslúžiš?" „Veľmi ju miluješ však?" spýtal sa pokojne. „Až moc," odpovedala som mu. Mike mi povedal, že jej mám dať šancu nech mi to vysvetlí, že možno to bola náhoda. Vedela som, že to bola náhoda a verila som jej, ale ten obraz mi z pred očí nikdy asi nezmizne. To bude asi toľkým alkoholom. „Prečo si tej nedala po hube?" pýta sa Mike. „To som nemohla." „Mohla," povzbudzuje ma Mike. Vytočila som číslo, ale Michelle mi to nezdvíhala. Bolo mi zle a uložil ma spať. Niekto klopal a Matt išiel otvoriť, ale nechal ma ďalej spať. „Čo má toto dopekla znamenať?" pýta sa ho známy hlas pokojne. „Tak ty ju najskôr opiješ a potom jej vlezieš do izby a nahý!" "Michelle?" v duchu som sa opýtala samej seba. Chvíľku som ich počúvala, ale natoľko som opitá, že neviem presne o čom sa bavia. „Mali sme vášnivý sex a musím povedať, že v tom je fakt dobrá," sranduje Mike. Udrela ho a ja som okamžite pribehla s vreckovkou. „Čo tu robíš?" spýtala som sa a utierala som mu krv z nosa. „Táto tu je šialená," hovorí držiac si vreckovku na nose. ,,Mala by si odísť," varovne som povedala Michelle. Strašne ma bolí hlava a ešte mám riešiť týchto tu. „Toto nemyslíš vážne," kričí Michelle. ,,Pôjdem ja Ema, zajtra sa ti ozvem," povedal smutne Mike. ,,Vidíme sa zajtra," lúčim sa s Mikeom. Divne na mňa pozrel, ale pochopil to. „Ak jej niečo urobíš zbijem ťa," vyhráža sa jej. „Mike" poprosila som ho, „Vráť sa domov, nech sa s ňou porozprávam. Prepáč, zajtra si budeme volať." „Vypadni už!" vrčala Michelle. „Michelle!" zahriakla som ju. „Ale len, preto, lebo to chce Ema a nie ty," ukázal na mňa a už bol preč. „Nepustíš ma ďalej?" opýtala sa Michelle divným tónom. „Čo tu chceš?" drzo sa jej pýtam. „Čo tu robil nahý? Spala si s ním?" „Jasné aj trikrát," zo smiechom som ukázala 4 prsty. Michelle do smiechu nebolo. „Ema, čo tu robil nahý?"„Nestaraj sa ja som už dospelá," opito jej hovorím. „Nemala si piť." „Budem piť, kedy ja chcem. Ďakujem." Prevrátila oči. „Si protivná vždy, keď piješ?" sadla si na stoličku vedľa postele. „Prečo si si neostala s na R, ako sa to volá? A kto ti povolil si sadnúť?" spýtala som sa. Pozrela na mňa tými krásnymi očami. Bola taká sexi. „Okrem toho, nestaraj sa, s kým ja spím," snažila som sa potlačiť úsmev a vážne som povedala: „Lebo ja ti to nepoviem." Skamenela jej tvár a výraz mala divný až nečitateľný.
YOU ARE READING
Tested Love (SK)
RomanceSlovenský názov -Skúšaná láska ❤️🔥 Jedna osudová noc zmení život Eme hore nohami. Nikdy nečakala, že kvôli jednej noci jej život už nebude ako predtým. Nikdy nepomyslela na to, že tajomná láska zmení jej sny a predstavu o živote. Bude musieť bojov...