Potom, ako Michelle odišla volali mi z roboty, že, kde som a prečo meškám. Rýchlo som sa obliekla a nastúpila som na najbližší taxík. Rozmýšľam, že si konečne kúpim nejaké auto, aby som všetko stíhala. Keď som prišla do roboty na stole ma čakalo plno dokumentov a papierov. Už dlho pracujem v kancelárií, ale dúfam, že raz ma kapitán pošle aj do terénu. Vždy ma fascinovala práca v teréne, ale nemala som ešte tú možnosť ju zažiť. Z rozmýšľania ma vytrhol hlas kolegyni až som sa zľakla. Spýtala sa ma či si dám aj ja kávu, lebo ide vedľa do kaviarne. Povedala som jej, že či mi zoberie jedno Latte, usmiala sa a prikývla. Zrazu sa mi na displeji rozsvietila správa od Michelle. Popriala mi pekný deň v robote a, že na večer si nemám robiť plány. Nad správou som sa pousmiala, ale musela som sa vrátiť k papierom.
*O pár hodín neskôr...*
Ani neviem, ako to ubehlo, ale bol už večer. Som zvedavá, čo na mňa Michelle chystá. Pozrela som von oknom a uvidela som ju tam s červenými ružami. Ostala som prekvapená a ponáhľala som sa za ňou. Keď som ju zbadala moje srdce sa rozbúchalo. Rozbehla som sa k nej a silno som ju objala. Objala ma naspäť a konečne som cítila jej nádhernú vôňu. Pobozkala ma na líce a ja som sa rozčervenela. ,,Aký si dnes mala deň?" opýtala sa ma starostlivo. ,,Dobrý, ale vyčerpávajúci," unavene som sa posťažovala.Nasadli sme do auta a prišli sme k nej domov. Poslala ma do kúpeľne, že niečo ešte potrebuje zariadiť. Hnevalo ma to, ale aspoň som využila chvíľku na sprchu. Po namáhavom dni mi sprcha dobre padla. Zaklopala, že keď budem môžem už vyjsť. Vyšla som a prikryla mi rukami oči. ,,Čo to robíš?" prekvapene som sa spýtala. ,,Uvidíš," nezbedne sa usmiala a viedla ma ďalej. Keď sme vošli do izby moje oči zbadali prichystanú večeru s vínom a sviečkami. Neviem prečo, ale chcela som sa rozplakať, namiesto toho som ju objala a pobozkala. Bola zaskočená, ale objala ma aj ona. Pustila peknú romantickú hudbu a pustili sme sa do jedla. Po večeri nám pripravila romantické miesto na pozeranie filmov. Neverila som, že je až taká romantička. Michelle pustila film, čo sme nedopozerali v ten večer. Keď film skončil naliala nám víno a rozhodli sme sa hrať hru, ktorá sa volala pravda alebo odvaha.
Nakoniec sa hra zvrtla a Michelle ležala na mne. Chytila ma za krk a začala mi ho bozkávať. Druhou rukou mi začala vyzliekať tričko. Keď mi ho dala dole obe ruky mi chytila nad hlavu. Začala ma bozkávať a hrýzť do pery. Jednou rukou mi začala chodiť po boku tela a po lem nohavíc. Zastavila tesne pod bruškom a spýtala sa ma, že či môže pokračovať. Od vzrušenia som iba kývla hlavou. Pomaly mi začala rozopínať nohavice. Vyzliekla mi ich a vrátila sa k perám. Jazykom išla ku krku a pomalšími pohybmi prešla k prsiam. Chytila mi prsia a začala ich bozkávať. Ledva som dýchala až som nadvihla od vzrušenia panvu. Jazykom mi dráždila bradavky a od slasti som skríkla. Rukami som jej vošla do vlasov a hlavu som jej potlačila viac na mňa. Jazykom šla k bruchu a potom ku stehnám. Bozkávala mi bočnú stranu stehna a hlasno som vzdychla. Jazykom ma začala dráždiť na klitorise a jednou rukou ma prichytila za bok. S jedným prstom vošla do mňa a potom von. Opakovala to viac krát až, kým som nezačala kričať jej meno. Pridala jazyk a potom aj ďalšie dva prsty. Spomalila a zrýchlila tempo, ale neprestávala. Ťahala som jej vlasy a moje a jej vzdychy sa spojili. Nakoniec som sa jej urobila na jazyk a ľahla si na chrbát vedľa mňa. Potom sme si vymenili úlohy a začala som ju robiť ja. Menili sme si úlohy do rána až, kým nás to neunavilo, nakoniec sme zaspali v náručí.
Bolo 6:00 a mne začal zvoniť budík na mobile. Vstala som a išla som do kúpeľne. Keď som odtiaľ vyšla zacítila som známu vôňu. Prešla som do kuchyne a uvidela som ako Michelle robí mne aj sebe raňajky. Keď ma zbadala podišla ku mne a vlepila mi bozk na čelo. Usmiala som sa a sadla som si za stôl. Michelle mi podala kávu s pripraveným obedom do práce. Príjemne ma to prekvapilo, ale od šťastia mi bolo do plaču. Konečne sa v mojom živote stalo niečo pekné a dokonalé až sa bojím, že sa niečo pokazí. Všetko vyzeralo až moc šťastne na to, aby sa mi niečo také naozaj dialo. Vedela som, že som si nezaslúžila byť znova šťastná, pretože za to, čo sa mi stalo viním iba seba. Chcem to prijať a byť konečne šťastná s osobou, ktorá mi práve vošla do života. Chcela by som, aby to tak bolo do konca života a, aby som môj život strávila už iba po jej boku. Zdalo sa to iba mne alebo som sa práve znovu zamilovala? Vtedy, keď som si povedala, že už to neurobím? A presne pre toto som vinná ja za to, čo sa mi stalo. Až moc som sa zamilovala do Elliot a, ako naivná som verila, že mi neublíži. Opak sa stal pravdou a mne ostalo iba zlomené srdce, ktoré sa začalo liečiť vďaka osôbke oproti mňa. Michelle bola asi môj osud.
YOU ARE READING
Tested Love (SK)
RomanceSlovenský názov -Skúšaná láska ❤️🔥 Jedna osudová noc zmení život Eme hore nohami. Nikdy nečakala, že kvôli jednej noci jej život už nebude ako predtým. Nikdy nepomyslela na to, že tajomná láska zmení jej sny a predstavu o živote. Bude musieť bojov...