Tridsiata kapitola

40 9 0
                                    


*Michelle*

Hneď, ako som odišla od Emy mi volala Carmen, že či mám na ňu čas. Povedala som jej, že mám, ale až za nejakú pol hodinku. Súhlasila a ja som sa zatiaľ šla domov prezliecť. Celú cestu som premýšľala nad tou chvíľkou s Emou. Pri tom bozku som si spomenula na všetko. Jej pohľad, dotyky a pery sú tie najjemnejšie na svete. Obliekla som sa a Carmen ma už čakala pred vchodom.

,,Ahoj," pozdravila som sa jej.
,,Ahoj, pôjdeme do mesta?" opýtala sa Carmen.
,,Môžeme, ale ide aj Lauren?" opýtala som sa jej.
,,Nie ona je s kamarátkami," povedala Carmen.

Nasadli sme do auta a Carmen pustila hudbu. Keď sme prišli na miesto vystúpili sme a zapálili sme si. Carmen sa mi začala sťažovať na Lauren. Pohádali sa a Carmen to vraj prehnala. Lauren sa s ňou chce rozísť. Začala tam plakať, ale nemala som pri sebe ani vreckovku. Nakoniec som našla nejakú v aute a podala som jej ju.

,,Čo sa deje?" opýtala som sa Carmen.
,,Tentoraz je to až moc zlé Michelle," odpovedala.
,,Prečo? Veď, prekonali ste už toho veľa spolu."
,,Áno, ale už ma nechce vidieť," s plačom hovorí Carmen.
Chcela som jej na to niečo povedať, ale začal mi zvoniť telefón. Bola to Ema.
,,Čo sa deje?" opýtala som sa Emy.
,,Moja mama nás pozvala na večeru," odpovedá Ema.
,,Čože? Kedy? A o koľkej?"
,,Zajtra večer. Po robote by som pre teba prišla a išli by sme spolu," hovorí s nadšením Ema.
,,Dobre môže byť," povedala som jej.
,,Dobre tak zajtra," hovorí Ema. Zrušila som a Carmen na mne s úškrnom pozerala.
,,Už ti netreba plakať?" doberala som si Carmen.
,,Nie stačilo mi vidieť tvoj zmätený výraz a hneď mi je lepšie," smeje sa Carmen.
,,Ha-ha veľmi vtipné," uškrnula som sa na ňu.

Nasadli sme do auta a Carmen dostala chuť na McDonald. Zastavili sme pri najbližšom McDrive a objednali sme si. Carmen zaparkovala a čakali sme, kým nám konečne donesú naše jedlo. Keď sme sa konečne po 10tich minútach dočkali tak sme začali hneď jesť.
Dojedli sme a na chvíľku sme sa šli prejsť, aby nám vytrávilo. Prišli sme na jeden výhľad a sadli sme si na lavičku. Carmen sa na mňa divne pozrela a vedela som, že sa ma na niečo opýtať.

,,Už si pamätáš na všetko?" spýtala sa.
,,Áno po tom bozku s Emou sa mi všetky spomienky vrátili," odpovedala som jej s úsmevom.
,,To som rada, ale, čo teraz bude s vami? Tvoj oco ti to nedovolí, vieš to však?" Carmen sa pýtala ďalej.
,,Nevadí som pripravená s ním bojovať," odpovedala som jej.

Chvíľku sme sa ešte rozprávali o Lauren a Eme a potom ma Carmen odviezla domov. Vošla som do svojej izby a napísala som Eme SMSku na dobrú noc. Ukázalo mi videné, ale stále mi neodpisovala. Ovládol ma strach a začala som overthinkovať, ale v tom sa na displeji objavilo jej meno. Popriala mi tiež dobrú noc a začala sa ospravedlňovať. Vybil sa jej mobil a nestihla odpísať.

,,Teším sa na zajtra," napísala som jej.
,,Aj sa teším láska," odpísala naspäť.

Usmiala som sa a mobil som položila na stolík. Vošla som do kúpeľne a vyčistila som si pleť a zuby. Ešte som nebola unavená, a tak som si pustila seriál Atypical. Nakoniec ma vyplo po druhej časti a zaspala som.

Tested Love (SK)Where stories live. Discover now