Bolo 6:30 a sestrička ma zobudila na lieky. Povedala mi, že Pán doktor spraví ešte jedno vyšetrenie a budem môcť ísť domov. Tešila som sa, ale aj som bola smutná kvôli Michelle. Poprosila som sestričku či ju môžem ešte naposledy vidieť, kým odídem. Povedala, že sa spýta doktora a, že mi dá vedieť. Po hodinke prišiel doktor a odviezol ma na posledné vyšetrenie. Keď sme prišli na izbu mama ma už balila. Keď ma zbadala usmiala sa na mňa a pomohla mi sa obliecť. Chcela som už vidieť Michelle, a tak som sa dohodla s Jocelyn, že, keď odíde jej manžel tak mi dovolí ísť dnu. Videla som, ako mi Jocelyn kývala, aby som šla za ňou.
,,Ahoj, choď dnu, kým Robert nepríde," hovorí Jocelyn.
,,Veľmi si to vážim." Objala som ju a vošla som dnu. Michelle ležala a v ruke držala našu fotku, ktorú som jej večer dala. Podišla som k posteli a Michelle obrátila pohľad na mňa.
,Ahoj, ty si tá zo včera však?" pýta sa Michelle.
,,Ahoj, áno som Ema," povedala som jej.
,,Ema povieš mi, ako sme sa spoznali?"
,,Áno poviem."
,,Prišla som do jedného klubu s kamarátkou, ale ona odišla. Naše pohľady sa stretli a po chvíľke si prišla za mnou," hovorila som jej a ona ma počúvala akoby som jej len čítala rozprávku, ,,začali sme sa rozprávať a pozvala si ma na drink. Tancovali sme a nakoniec sme skončili na záchode," Michelle sa čudne zatvárila až mi to prišlo vtipné, ,,potom som sa ti vyhýbala, ale po nejakej dobe sme spolu začali chodiť."
,,Prepáč, že si to nepamätám," zosmutnela Michelle.
,,Nevadí, spomenieš si," upokojujem ju.Chcela som jej ešte niečo povedať, ale vošla Jocelyn, že už musím ísť. Usmiala som na Michelle a odišla som do svojej izby, kde ma už čakali mama, Ariana a Rachel.
,,Rozlúčila si sa?" opýtala sa mama.
,,Áno mami, ale trhá mi to srdce," rozplakala som sa.
,,Ja viem zlatíčko, bude to dobré," utešuje ma mama.
,,Neboj sa sme pri tebe a zvládneme to," povedala Ariana.
,,Neopustíme ťa," ubezpečuje ma Rachel.Usmiala som sa nich a vyšli sme von, kde sme čakali na taxík, ale prišiel Mike a trval na tom, že nás odnesie on. Rozlúčila som sa s Jocelyn a odišli sme domov. Súhlasila som, že pár dní budem bývať u mami, kým sa nezotavím. Mama už odišla do kuchyne a začala variť niečo na večeru. Mike mi vyniesol veci do mojej starej izby a Matt sa rozbehol ku mne. Matt a ostatní ma objali a zahrnuli ma milión otázkami. Mama ich upozornila, že nech mi už dajú pokoj, pretože si musím odýchnuť. Poslala ma do izby si ľahnúť, kým urobí večeru. Počúvla som ju a vybrala som sa do izby. Pozerala som fotky mňa a Michelle v telefóne a usmievala som sa pri nich. Maeve ma prichytila a sadla si na posteľ ku mne.
,,Nepamätá si ťa?" spýtala sa Maeve.
,,Odkiaľ to vieš?"
,,Mama nám to povedala a je mi to veľmi ľúto."
,,Aj mne, pretože si nepamätá absolútne nič so mnou," s plačom som hovorila.
Maeve ma objala a akurát sme počuli mamu, ako zvoláva k večeri.
,,Poďme," povedala a zišli sme do kuchyne.*Michelle*
Mama vošla do izby, ,,Dobre sa ti spalo?"
,,Vy ste tu aj spali?" opýtala som sa.
,,Ja áno, ale otec musel odísť, pretože mal prácu," povedala.
,,Mami, je tu tá Ema?"
,,Nie, ráno odišla domov," povedala mama.
,,Máš jej číslo?" opýtala som sa.
,,Áno, počkaj mala by som mať."Mama mi podala telefón a vytočila som jej číslo. Nezdvihla ani na tretie zvonenie. Nechce mi zdvihnúť? Alebo niečo robí a nepočuje telefón? Nevadí vrátila som mame telefón. Do izby na kráčali moje kamarátky. Objali ma a od šťastia som sa rozplakala. Rozprávali sme sa hodiny a snažili sa mi pripomenúť obdobie, ktoré si nepamätám. Zahrnuli v tom aj Emu a chcela som ju spoznať viac a sama neviem prečo. Keď baby odišli v izbe sa zjavila Ramona. Môj letný flirt, ktorý pre mňa nič neznamenal. Posledné, čo si pamätám, ako nás rodičia pristihli pri bazéne. Mama sa s tým vyrovnala, ale otec nie. Otec pre mňa vždy chcel muža a nie ženu. Pamätám si, ako sme sa prestali s Ramonou stretávať a, ako sa otec odsťahoval od mami kvôli milenke. Potom sme boli len ja a mama, ale rodičia sa nikdy nerozviedli. Každý mi pomáha, aby som si spomenula, ale mám akoby všetko vymazané.
,,Čo tu robíš? Niekto ťa tu uvidí," hovorím jej.
,,Nevadí, počula som, čo sa stalo. Si v poriadku?"
,,Áno som neboj sa."
,,Prepáč, ale musíš odísť," povedala som jej.
Ramona sa nahnevaná otočila k dverám a, keď odchádzala buchla dverami. Chcela som si spomenúť na všetko, ale nešlo to.*Ema*
Cez večeru mi zvonil telefón, ale nemohla som zdvihnúť. Bola to Jocelyn, ale zavolám jej po večeri. Na večeru bolo moje obľúbené jedlo segedín. Zjedla som trošku, ale moc mi to nešlo.
,,Nechutí ti?" pýta sa mama.
,,Chutí, ale nie som hladná," odpovedala som.
,,Ako sa cítiš?" pýta sa ma starká.
,,Dobre len som unavená a ty?"
,,Dobre sa mám," odpovedá starká s úsmevom.Po večeri sme so Sarah a Maeve upratali kuchyňu a spratali zo stola. Marcus a Melissa ma volali sa hrať do izby, šla som s nimi do detskej. Postavili sme dom z kociek a nakoniec ho zbúrali a tešili sa z toho. Issac a Gary sa hrali s Mattom na playku a mama bola v kuchyni so starkou. Využila som to a odišla som do svojej izby. Vytočila som číslo Jocelyn a po minúte to zdvihla.
,,Áno?" ozvala sa.
,,Volali ste mi?" opýtala som sa.
,,Michelle ti volala, ale nedvíhala si."
,,Mali sme rodinnú večeru, nemohla som," hovorila som jej.
,,Dám ti Michelle?"
,,A môžete?"
,,Áno, Robert je na služobnej ceste," odpovedala a počula som, ako niekomu dáva mobil.
,,Áno?" ozvalo sa z mobilu.
,,Ahoj, to som ja Ema. Volala si mi?"
,,Áno, ale nedvíhala si," smutne povedala.
,,Prepáč mali sme rodinnú večeru," hovorila som jej.
,,Nevadí, ako sa máš?" opýtala sa Michelle.
,,Dobre a ty?"
,,Celkom dobre," odpovedala. Rozprávali sme sa celú noc ako kedysi. Nakoniec sa Michelle rozlúčila a mňa vyplo do sekundy.
YOU ARE READING
Tested Love (SK)
RomanceSlovenský názov -Skúšaná láska ❤️🔥 Jedna osudová noc zmení život Eme hore nohami. Nikdy nečakala, že kvôli jednej noci jej život už nebude ako predtým. Nikdy nepomyslela na to, že tajomná láska zmení jej sny a predstavu o živote. Bude musieť bojov...