Dvadsiata kapitola

61 15 0
                                    

*Ema*

Bola tam s tou Giselle a s ďalšími. Stála tam a kukla sa mojim smerom. Podišla som k nim no Elliot sklopila zrak. ,,Čo tu robíš?" spýtala sa Elliot. ,,Mám narodeniny a s Michelle a jej mamou sme tu večerali," oznámila som jej. ,,Prepáč oh a skoro som zabudla všetko najlepšie," posmešne povedala.

Keď to dopovedala dobehli ma slzy no ona sa iba zvrtla a od kráčala preč. Tento deň som si predstavovala úplne inak. Vybehla za mnou Michelle a silno ma objala. Rozplakala som sa ešte viac. Keď sme prišli k nej domov jej mama odišla do izby a zostali sme samé v kuchyni.

,,Ako ti je?" starostlivo sa pýta Michelle. ,,Lepšie ďakujem," pokúsila som sa o úsmev. Usmiala som sa na ňu no ona sa neusmiala skorej vyzerala byť smutná. ,,Dnes som ťa videla, ako si sa na ňu pozerala a, ako ťa to vzalo. Ľúbiš ju ešte?" Michelle sa zlomil hlas. Po líci mi stekali pomaličky slzy. ,,Čože? Nie neľúbim ju, len som si spomenula, čo mi urobila a, ako sa správala," upokojovala som ju no v očiach mala ľútosť a strach? Bol to strach? Čo sa to s ňou deje? ,,Láska ja milujem teba nikoho iného počuješ?" utešovala som ju.

Michelle sa na mňa usmiala a zas sa jej vrátila farba a ten jej úsmev. Postavila sa a objala ma tak silno až som stratila dych. A v tom zazvonil telefón. Na displeji bolo meno Ramona. Michelle spanikárila a ponúkla sa, že zbehne do obchodu kúpiť niečo na ráno. Ostala som sama doma ako inak. V tom som počula zaklopanie na dvere.

*Michelle*

Potrebovala som odtiaľ, čo najrýchlejšie vypadnúť viem, že som ju tam nemala nechať samú, ale, keby som ostala dopadlo by to zle. Ramona volala znova a tentoraz som jej zdvihla.

,,Čo chceš?" opýtala som sa nahnevane. ,,Michelle máme problém!" nervózne odpovedala. ,,Čože aký?" ,,Jake ide k Eme domov," vyhŕkla Ramona. Zamrazilo ma a hlavou mi prebehlo všetko, čo sa môže stať. Ramona ma presvedčila, aby som sa zastavila pre ňu a, že tam pôjdeme spolu. Dorazila som na miesto bola tam aj Elliot a v tom som zbadala Emu. Ježiš ona prišla v spoločnosti s Jakeom.

*Ema*

Otvorila som dvere a stál tam Jake. ,,Ahoj môžem ísť dnu?" opýtal sa milo. ,,Jasné, čo tu chceš?" nervózne som sa spýtala. ,,Vieš, kde máš frajerku?" ,,V obchode prečo?" spanikárila som. ,, Nie je tam, ale ukážem ti, kde sa práve nachádza?" výsmešne sa pýta Jake. ,,Dobre počkaj oblečiem sa," zvedavo som mu oznámila. ,,Dobre máš trošku vody?" ,,Jasné napusti si v kuchyni."

Dobre, čo ten tu chce? A ako to, že vie, kde je Michelle. Prišli sme na miesto a vrátili sa mi spomienky. To je ten bar, kde sme chodievali s Arianou, Rachel a Mikeom. Vošli sme dnu a zbadala som ju. Vedľa nej stála tá potvora Ramona a zrazu jej oči spočinuli na mne. Ramona ma vzala na kraj a povedala mi, že sa vyspala s Michelle. Ostala som ako obarená, ale vedela som, že ma klame. Vrátili sme sa k nim a Michelle na mňa iba kukala. Vedela som, že to nie je pravda, ale dostalo ma to aj tak. Vybehla som vonka rýchlosťou blesku a v tom sa za mnou rozutekala Elliot. Elliot stála vonku a mierila ku mne. Zastavila ma a opýtala sa prečo plačem a, čo mi Ramona povedala. Začala som na ňu kričať nech vypadne. V tom som zbadala Michelle, ako vyšla z baru a stála tam a pozerala sa na mňa a na Elliot. Vyzerala ako šteniatko, ktorému zobrali hračku a asi aj plakala, lebo oči mala červené a uplakané. Vykročila ku nám.

,,Čo tu robíš s mojou frajerkou?" vrieskala Michelle. ,,Elliot je na odchode," povedala som a pozrela som sa na Ell. Elliot sa otočila a odišla preč. Povedala som Michelle o Ramone a ona ma iba silno objala.

Nenaletela som Ramone a za to som sa mala ešte viacej rada. Vedela som, že s ňou chcem byť celý svoj život. Pozrela sa mi do očí a moje telo sa zachvelo ešte viac. Bože, ako môže byt niekto taký dokonalý? Jej pery sú také krehké a jemné. Jej pohľad nemôžem z neho. Dokážem sa jej pozerať do očí celé hodiny a nikdy ma to neomrzí. Ten pocit tepla a bezpečia, čo cítim je niečo, čo som nezažila už dlho pri nikom. To, ako sa cítim pri nej a s ňou neviem ani opísať slovami. Niekedy premýšľam či si ju aj vlastne zaslúžim.

Tested Love (SK)Where stories live. Discover now