Dvadsiata tretia kapitola

49 16 0
                                    

Prebudila som sa iba v nemocnici a začala som plakať. Doktor prišiel za mnou, ale ja som začala kričať, že, kde je Michelle. Doktor zavolal sestričky a ja som nevedela, čo sa deje. Sestričky ma upokojovali, a potom prišla mamina s plačom do izby. Plakala a utešovala ma, ale ja som stále nechápala, čo sa deje. jediné, čo som chcela vedieť, kde je Michelle.

,,Mami, čo sa stalo a, kde je Michelle?" pýtala som sa mami.
,,Mali ste autonehodu a chvíľku si bola v bezvedomí, kým ťa vytiahli von," s plačom hovorí mama.
,,A Michelle?"
,,Miláčik ona je na operačke bola na tom horšie ako ty."
,,Nie. Je to moja vina, kde je," začala som viacej plakať a kričať.

Kvôli mne a mojej nepozornosti som ublížila Michelle a nevedela som si to odpustiť. Chcela som ju vidieť, ale nedovolili mi to. Chcela som si z trhnúť hadičky a ísť za ňou, ale mama mi to nedovolila a ja som začala horšie dýchať.

,,Mami, čo jej je," nariekala som.
,,Ublížila som jej. Ja to viem, prosím potrebujem ju vidieť," prosila som mamu, ale márne.

Niečo mi museli dať do infúzii, lebo som začala byť unavená až som zaspala. Stále aj počas spánku sa mi zdal ten istý sen o tej nehode, ako sa na ňu pozerám a v tom do nás narazí kamión. V tom som sa zobudila, ale mama nebola už v izbe. Nikto nebol v izbe, a tak som si odpojila infúziu a hľadala som, kde a na ktorej izbe by mala byť Michelle. Keď som konečne vošla do jej izby vyzerala tak nevinne, ale spala. Podišla som k nej a chytila som ju za ruku. Plakala som a slzy mi stekali po líci. Bola taká nádherná a pokojná až som sa usmiala na ňu pomedzi slzy. Len tak tam ležala a nehýbala sa. Neviem, čo jej je, ale spala tam a moje srdce trhalo na kúsky. Videla som ju len tak tam ležať a nemohla som nič urobiť. Dala by som čokoľvek za to, aby som tam ležala namiesto Michelle ja. Dúfam, že mi to raz odpustí.

,,Odpusť mi láska moja, ale hlavne ma prosím neopusti. Nenechaj ma tu samú láska prosím. Ostaň so mnou prosím zobuď sa," šepkala som jej do ucha.

Začala som plakať a v tom prišiel doktor.

,,A vy tu, čo robíte? Nemali by ste tu byť," hovorí mi doktor.
,,Prepáčte ja len som ju chcela vidieť," vzlykala som.
,,Vy ste tá, čo s ňou bola v aute?"
,,Áno som, prosím povedzte mi, že, čo sa deje," prosím doktora.
,,Je v kóme a nevieme kedy a či sa vlastne niekedy zobudí," bezcitne hovorí doktor.
Začala som plakať viacej až som spadla na kolená. Doktor zavolal sestričky a tie ma odniesli na izbu.

*O pár hodín...*
Zobudila som sa na to, ako prišli Rachel a Ariana. Prišli a začali ma utešovať.
,,Si v poriadku?" pýta sa Rachel.
,,Áno som, ale Michelle nie je," rozplakala som sa.
,,Počuli sme, ale neboj bude v poriadku," upokojuje ma Ariana.
,,Dúfam, ale je to moja vina viem to."
,,Bola to nehoda, prestaň sa obviňovať," hovorí Ariana.
,,Nie, bola to moja vina, pretože som nedávala pozor a nezachránila som ju," hovorím s plačom.
,,Nemala si ju, ako zachrániť," argumentuje Rachel.
Chcela som sa ozvať, ale do izby prišla mama. Všetky sme ostali ticho a Ariana s Rachel sa so mnou rozlúčili.
,,Ahoj a, keby niečo sme tu," lúči sa Rachel.
,,Áno sme tu pre teba," pridáva sa Ariana.
,,Ďakujem Vám za všetko. Mám Vás rada."
,,Aj my teba," povedali obidve naraz.

Odišli a ostala som s mamou sama. Povedala mi, že Michelle stále spí a vie o tom, že som tam bola. Keď som chcela namietať vošiel doktor. Povedal nám o Michelle. Dovolil mi k nej chodiť a moje srdce začalo zas búšiť. Od radosti som objala doktora a začala som plakať. Mama pozrela na mňa a vyšla z mojej izby. Chcela som ísť za ňou, ale začal mi zvoniť telefón.

,,Ahoj, čo sa deje?" pýtam sa Ariany.
,,Ahoj prepáč, že ruším, ale vieš, čo je s Michelle?" pýta sa Ariana.
,,Môžem ju ísť pozrieť," s radosťou jej odpovedám.
,,OMG, teším sa a no vidíš ja som ti zo hovorila."
,,Áno viem, ale teraz musím končiť tak, teda ahoj," lúčila som sa s ňou.
,,Ahoj."

Išla som si ľahnúť, ale nevedela som sa dočkať, keď už bude zajtra a ja budem môcť ísť pozrieť Michelle.

Tested Love (SK)Where stories live. Discover now