Siedma kapitola

144 19 2
                                    

Začali sme pozerať a Michelle mi navrhla skryť sa k nej pod deku. Sedeli sme tesne vedľa seba a hlavu si položila na moje rameno. Usmiala som sa, pretože to bolo strašne zlaté. Chcela som si zobrať popcorn a Michelle tiež, naše ruky sa dotkli. Pozreli sme na seba a cítila som, ako sa červenám aj Michelle sa červenala, ale na nej to bolo oveľa zlatšie. Keď sme si to všimli spanikárila som a odtiahla od nej ruku. Michelle sa na mňa zmätene pozrela, ale nič nepovedala. ,,Dôjdem nám pre poháre hneď som tu," oznámila som Michelle. ,,Dobre, čakám ťa," povedala. Keď som sa vrátila Michelle jedla ďalej popcorn. Vyzerala tak nádherne, ale unavene. ,,Film ešte nezačal a ty vyjedáš popcorn?" spýtala som sa so smiechom. ,,Tak, kým ty prídeš tak aj zaspím," smiešne odpovedala Michelle. 

Konečne sme zapli film, keď v tom jej začal zvoniť mobil. ,,Nedvihneš to?" spýtala som sa. ,,Nie teraz som s tebou," odpovedala. Usmiala som sa, lebo mi to prišlo zlaté a milé. Všimla si to a usmiala sa tiež. Chcela som ju pobozkať, ale mobil neprestal zvoniť. Michelle sa priblížila ku mne a pozrela mi na pery. Pozrela som sa aj ja na jej pery a pomaly sme sa k sebe približovali. Keď sa naše pery dotkli moje vnútro zaplnilo teplo a ten známy hrejivý pocit. Chcela som ju bozkávať viac a viac a vedela som, že to chce aj ona. Na chvíľku sa odtiahla pozrela mi do očí a usmiala sa. Moje srdce sa zachvelo a mne vyšli slzy, pretože po dlhej dobe som pocítila znovu príchuť lásky. Položila som jej ruku na líce a zatvorila oči. Pritiahla som si ju bližšie k sebe a jemne som ju pobozkala. Opätovala mi to a moje vnútro konečne našlo pokoj a pocit bezpečia. V tom jej zas začal zvoniť mobil, ale tentoraz som jej povedala, aby to zdvihla. Volala jej Carmen, že súrne potrebuje jej pomoc. Nasadli sme s Michelle do jej auta a vyrazili sme. ,,Čo sa stalo, že nás Carmen potrebuje?" opýtala som sa jej. ,,Pohádala sa s Lauren a potrebuje ma," povedala Michelle. Čo od nej potrebuje o takomto čase a vlastne Kto sú tie Carmen a Lauren? Mala niečo s jednou z nich? Žeby to boli jej ex frajerky? Ale vlastne, čo táram veď to by ma potom nezobrala so sebou nie? Moju hlavu premohlo milión otázok a plus Michelle celú dobu mlčí. Chcela som niečo povedať, ale už sme boli na mieste. Konečne sa dozviem kto sú tie dve. Michelle vystúpila a ja som vystúpila za ňou. Michelle objala tú babu a mne z ničoho nič navrela guča v hrdle. Nechápala som z čoho by to bolo. Ako, keby ma niekto drží silno pod krkom. Nevedela som si vysvetliť prečo žiarlim, ale v tom ma Michelle privolala k nim. ,,Carmen toto je Ema a Ema toto je Carmen," predstavila nás Michelle. ,,Carmen je kamarátka, ktorú poznám už dlho a Ema je moja..," Michelle sa zakoktala a mne to prišlo smiešne. ,,Som jej budúca frajerka," s úsmevom som povedala a Michelle s Carmen pozreli na seba. ,,Tak toto mi vysvetlite prosím," zmätene hovorí Carmen. Michelle sa začala červenať, ale povedala Carmen úplne všetko. Carmen sa začala smiať, ale gratulovala nám. Nakoniec som sa dozvedela, že Carmen sa pohádala s frajerkou Lauren a moje srdce sa znovu upokojilo. 

Tested Love (SK)Where stories live. Discover now