Ako každé ráno aj dnešné som šla do kúpeľne na rannú sprchu. Vyčistila som si zuby a prešla som do kuchyne. Na narodeniny som dostala stroj na kávu Dolce Gusto, pretože som po ňom vždy túžila. Konečne som si mohla Caffellatte urobiť aj doma a bola som za to šťastná. Zazvonil mi mobil, volal mi kapitán, že dnes si môžem zobrať voľno. Konečne som mala čas pre seba. Napísala som Ariane a Rachel, že, čo večer robia a či majú čas. Rachel vraj ide s Mattom na rande, lebo majú výročie, ale Ariana nerobí nič ako vždy. Plánovala som deň stráviť s Michelle, ale nedvíhala mi telefón. Bolo to divné, lebo zvykla mi zdvihnúť hneď na prvé zazvonenie. Pomaly som sa stala na nej závislá a bolo mi zle, keď sa dlho neozvala. Keď som si robila raňajky zazvonil mobil, myslela som si, že to je Michelle, ale bol to Mike. Pýtal sa či mám večer čas, ale povedala som, že niečo mám s Rachel.
*O pár hodín pozdejšie..*
Michelle sa konečne ozvala a moje srdce bolo zas pokojné. Dohodli sme sa, že sa stretneme na našom mieste kam sme chodievali. Prišla som na miesto, ale ona tam ešte nebola, a tak som si otvorila dvere na aute a potiahla si elektronickej. Premýšľala som, že konečne by som naozaj aj mohla šťastná byť. Pri nej som sa cítila inak a po dlhej dobe som cítila pokoj a bezpečie v jej objatí. Pozrela som sa na hodiny a našla som si zmeškaný hovor od maminy. Hneď som vytočila jej číslo a zdvihla so smutným hlasom.,,Čo sa deje?" vystrašene som sa jej opýtala. ,,Tvoj brat doteraz neprišiel domov a mám o neho strach," hovorí mama so strachom v hlase. ,,Mami kľud, čo ak len sa niekde cestou domov stratil? Môže to byť možné," upokojovala som ju. ,,Ani telefón mi nezdvíha, niečo sa deje ja to cítim," hovorí mama. ,,Dobre idem ho hľadať."
Akurát prišla aj Michelle a povedala som jej o, čo ide. Povedala mi, že ide so mnou, aby som nešla sama. Vchádzali sme na diaľnicu a v tom mi zavolala mama, že brat je doma a v poriadku. Odľahlo mi a Michelle sa na mňa usmiala.
,,Vidíš neboj sa je doma a v poriadku," hovorí Michelle. ,,Áno len som sa o neho bála," pozrela som na ňu. ,,Kam, teda ideme?" opýtala sa Michelle. ,,Môžeme ísť niekam na výhľad ak chceš," navrhla som jej. ,,Môžeme kľudne."
Otvorím okno a vlasy mi lietajú zo strany na stranu. Pripadám si ako z nejakého filmu, ale ja ani zďaleka nevyzerám tak dobre ako tie ženy vo filmoch a reklamách. Pozriem sa na Michelle a je zapozeraná von oknom. Je taká nádherná a zlatá až sa pri pohľade na ňu musím usmievať. Keď zbadá, že sa na ňu stále pozerám otočí sa na mňa a dá ten jej najkrajší úsmev aký som kedy videla. Červenám sa, keď mi ruku položí na stehno. Telom mi prejde príjemný pocit a motýliky v bruchu. Sústredím sa na cestu a Michelle mi spieva našu obľúbenú pesničku. Pripadám si ako v tých zamilovaných filmoch až na to, že toto bola realita. Michelle bola smädná a mne bolo treba na WC. Zastali sme na najbližšej pumpe popri diaľnici. Išla som na WC a Michelle zatiaľ Kúpila na cestu jedlo a pitie. Nasadli sme do auta a Michelle sa po dlhej dobe ku mne prihovorila.
,,Si v poriadku?" spýtala sa Michelle.
,,Áno som neboj sa," odpovedala som s úsmevom. ,,Láska a už vieš na akú vyhliadku by si chcela ísť?" spýtala sa Michelle. ,,Áno, smerom po diaľnici na Lučenec je jedna vyhliadka a je tam nádherne," rozprávam jej s nadšením. ,,Dobre láska, vyrazíme?" opýtala sa Michelle a ja som iba kývla hlavou.Vyšli sme na diaľnicu smerom na Lučenec a Michelle zapla po tichu rádio. Nič nehralo tak to zapojila cez telefón a začala si pospevovať. Bola taká zlatá, že som sa začala usmievať. Pozrela som sa na Michelle a chvíľku sme si zahľadeli do očí. V tom sa na nás do zákruty rútil kamión. Michelle skríkla a ja som začala brzdiť a vytáčať volant do druhej strany, ale bolo neskoro. Kamión do nás nabúral a posledné, čo si pamätám predtým, ako som zatvorila oči je Michelle, ako bola pripučená na dvere auta a mala zatvorené oči. Chcela som plakať, ale počula som ľudí, ako kričali a volali sanitku. Chcela som sa odpútať a nejako dostať k nej, ale nedalo sa mi. Už som vnímala len to, keď prišli záchranári, ale potom sa mi len pomaly začali zatvárať oči. Ruku som mala prepletenú s tou jej. Pozrela som sa na Michelle a v tom som náhle zatvorila oči.
YOU ARE READING
Tested Love (SK)
RomanceSlovenský názov -Skúšaná láska ❤️🔥 Jedna osudová noc zmení život Eme hore nohami. Nikdy nečakala, že kvôli jednej noci jej život už nebude ako predtým. Nikdy nepomyslela na to, že tajomná láska zmení jej sny a predstavu o živote. Bude musieť bojov...