*Nasledujúce ráno...*
Bolo 8:30 a budík mal zazvoniť presne o 9:00. Neviem prečo som sa zobudila skorej, ale, keď som vstala Michelle ešte spinkala. Jemne som ju pobozkala na čelo a išla som do kúpeľne. Ani som sa nechcela vidieť v zrkadle, ale musela som sa umyť. Začala som si čistiť zuby a napadlo ma, že si dám aj špirálu, lenže ja som žiadnu nemala, a tak som šla do sestrinej izby, ale ona ešte spala. Vzala som som si ju a vošla som naspäť do kúpeľni. Konečne som si pripadala ako človek. Bolo pred 9:00 a jemne som zobudila Michelle. Bože, ako môže byť taká dokonalá hneď ráno. Zlato sa na mňa usmiala a ja som sa začala červenať. Na chvíľku som si k nej ešte ľahla a v tom vošla do izby sestra.,,Ema ty si bola v mojej izbe?" pýta sa Maeve.
,,Áno, bola som prepáč mi hľadala som len špirálu," odpovedala som jej.
,,Nevadí a o koľkej to odchádzate?" spýtala sa ma.
,,Okolo 10tej prečo?" opýtala som sa.
,,Vzali by ste ma aspoň do mesta?"
,,Áno kľudne," odpovedala som jej. Usmiala sa a už sme ju len počuli, ako vchádza do kúpeľne.
,,Ty si si zobrala jej špirálu?" spýtala sa Michelle.
,,Áno, ale hneď som jej ju vrátila."
,,Dobre idem sa chystať teraz ja, ale pobalíš nám prosím veci ty?" opýtala sa Michelle.
,,Pobalím láska," usmiala som sa a jemne som ju pobozkala.Michelle vošla do kúpeľne a ja som nám začala hľadať kufre. Keď som ich našla začala som triediť veci, ktoré si tam zoberieme. ,,Asi by som už mala mať všetko," pomyslela som si v hlave. Michelle vyšla konečne z kúpeľne a povedala som jej nech radšej skontroluje či som niečo nezabudla. Bolo skoro 10 a museli sme už vyraziť. Gary mi pomohol s kuframi do auta a rozlúčili sme sa s mamou a ostatnými.
,,Maeve poď už!!!" kričala som na ňu.
,,Idem," kričala naspäť.
,,Hlavne sa mi ozvy, keď tam budete," hovorí mama.
,,Ozvem neboj sa," upokojujem ju.Nastúpili sme do auta a Michelle zapla náš playlist. Vyrazili sme a začala si potichu spievať. Bolo to zlaté. Maeve sme vyložili, kde a chcela a vyšli sme na diaľnicu. Michelle mi dala ruku na stehno a naše prsty sa preplietli. Cesta tam trvá skoro 5 hodín. Išli sme už 2 hodiny a boli sme hladné, a tak Michelle napadlo, že či si nedáme prestávku a nejdeme sa niekam naobedovať. Popri ceste sme našli jednu reštauráciu. Zdala sa byť malá, ale útulná. Začalo snežiť, a tak sme sa rozutekali dnu. Celé sme boli premočené, ale začali sme sa nahlas smiať. Všetci sa na nás pozreli a rozosmiali sme sa viacej. Vyzeralo to tam ako z nejakého romantického filmu. Všade boli zamilované páry a starší ľudia, ktorí boli oblečení v snežných bundách. Hrala tam akurát pesnička "Backstreet Boys- As You Love Me" ,ale slowed verzia.
,,Potrebujete stôl?" spýtala sa nás čašníčka.
,,Áno, prosím," odpovedala som.
,,Poďte za mnou," povedala čašníčka.
Prišli sme k jednému stolu a sadli sme si.
,,Prinesiem niečo, kým si objednáte?" opýtala sa.
,,Čo si dáš láska?" opýtala som sa Michelle.
,,Aký čaj máte?" opýtala sa Michelle čašníčky.
,,Jahodový, ovocný, citrónový so zázvorom alebo potom máme Capri," odpovedala.
,,Tak pre mňa jedno horúce Capri multivitamín a Ema ty si dáš, čo?" opýtala sa ma Michelle.
,,Jedno horúce Capri jahodové," povedala som.
,,Dobre hneď Vám to donesiem," povedala a usmiala sa.
,,Sneží," poznamenala som a Michelle sa začala smiať.
,,To vidím," povedala so smiechom.
,,Nie je to romantické?" opýtala som sa.
,,Je a práve vtedy, keď sme sa rozhodli ísť na dovolenku."
,,Milujem ťa," povedala som jej.
,,Milujem ťa viacej Ema." Akurát nám prišlo pitie a čašníčka nám priniesla aj jedálny lístok.
,,Hneď si objednáme," povedala som.
,,Dobre a, čo to bude?" opýtala sa.
,,Čo si dáš láska?" opýtala som sa Michelle.
,,Panenku obalenú v slanine uvarenú na bylinkách s ryžou," odpovedala. Čašníčka si to automaticky písala.
,,Ja si dám kuracie prsia na prírodno s ryžou," povedala som.
,,Dobre hneď to bude," povedala s úsmevom.
,,Ďakujeme." Michelle sa na mňa usmiala a nemohla som sa neusmiať naspäť.Bože je taká nádherná a jej úsmev je liek na moju dušu. Pozerala mi priam do očí a chcela som sa rozplakať. Neviem prečo bolo to čarovné miesto a plus ten sneh. Bola som šťastná a nejako tie slzy šli samé.
,,Čo sa deje láska?" opýtala sa so strachom Ema.
,,Nič láska."
,,Urobila som niečo?" opýtala sa.
,,Nie láska ty nie," odpovedala som jej s úsmevom.
,,Tak, čo sa deje?"
,,Len toto miesto neviem, je nejaké čarovné a ty a sneží a proste som šťastná, že ťa mám a, že sme tu," odpovedám jej.
,,Láska nemusíš plakať, ale áno toto miesto má svoje čaro," povedala Michelle.
Chcela som jej niečo povedať, ale akurát prišlo naše jedlo.
,,Dobrú chuť láska," povedala Michelle.
,,Dobrú chuť kukurička," povedala som jej.Prezývala som ju kukurička a ona ma chobotnička. Bolo to zlaté. Keď sme dojedli nechcelo sa nám ešte odísť, ale museli sme. Zhodli sme sa, že toto bude naša obľúbená reštaurácia. Chvíľku sme sa doťahovali kto zaplatí, a tak sme si povedali, že pôjdeme na polku. Keď sme odchádzali prišla za nami jedna staršia pani a povedala nám, že sme zlatí pár a, že či sa podpíšeme na ich pamätnú tabuľu. Podpísali sme sa a sľúbili sme, že prídeme aj nabudúce. Asi si nás za tú chvíľku obľúbili a bolo to strašne milé. Stále snežilo a váhali sme, ako sa dostaneme do auta. V tom nám čašníka ponúkla dáždnik a mohli sme si ho nechať aj na pamiatku. Prijali sme ho a vyšli sme von. Ako sme utekali ku autu som Michelle zastavila a otočila som ju ku mne.
,,Pobozkaj ma prosím," povedala som jej a urobila som na ňu psie oči.
Pozrela sa na mňa a usmiala sa. Nahla sa ku mne a jemne ma pobozkala. Bolo to čarovné ešte viacej a také romantické. Keď sme sa vrátili do reality všimli sme si, ako nás ľudia sledujú spoza okna a usmievajú sa. Prinútilo nás to usmiať sa na nich a zakývať im. Keď to zbadali začali nám kývať aj oni. Bola zima a Michelle si to všimla. Ťahala ma naspäť do auta a ja som poslušne šla za ňou. Nasadli sme do auta a Michelle navrhla, že teraz bude šoférovať ona. Zapla kúrenie a vzala mi ruky a začala ich hriať. Pobozkala ich a ďalej ich hriala. Príjemne ma to prekvapilo a nečakala som, že bude až taká romantická.
,,Si v poriadku? Je ti ešte zima?" pýtala sa ma.
,,Nie láska už je dobre, ďakujem," odpovedala som jej s úsmevom.
,,Určite?"
,,Áno kukurička," ubezpečila som ju.
,,Môžeme vyraziť?" opýtala sa.
,,Môžeme," odpovedala som.Michelle vyšla naspäť na diaľnicu a zapla som náš playlist. Pozerala som sa z okna a ruku som jej položila na stehno ako ona mne predtým. Automaticky si dala jej ruku na moju a zlato sa na mňa usmiala. Začala som sa červenať a ona si to všimla. Akurát šla naša pesnička zo seriálu Euphoria "Labyrinth- Forever". Začali sme si ju spievať a smiali sme sa na celé auto. Po hodinách cesty sme konečne prišli na miesto. Bola som už strašne unavená, a tak sme sa len na recepcii zapísali a dali nám kľúče od izby. Naše kufre nás už čakali v izbe a od únavy som si ľahla do postele. Michelle si ľahla vedľa mňa.
,,Láska a kto vybalí kufre?" so smiechom sa opýtala Michelle.
,,Ty," odpovedala som jej.
,,Nie aj ja som unavená."
,,Tak to vybalíme potom," povedala som.
,,Láska zavolaj mame, bude sa báť," povedala Michelle.
,,Podáš mi prosím telefón?" opýtala som sa jej. Mama zdvihla na prvé zvonenie.
,,Ahoj mami," pozdravila som sa.
,,Ahoj, už ste tam? A nemali ste tam byť skorej?" opýtala sa mama.
,,Mali, ale začalo veľmi snežiť a boli sme hladné. Išli sme sa najesť a akurát sme sa ubytovali."Keď som dovolala s mamou vybalili sme kufre a Michelle objednala večeru na izbu. Po chvíli prišla aj večera a pustili sme nejaký film. Ani neviem, ako a Michelle mi zaspala v náručí. Vypla som televízor a zaspala som aj ja.
YOU ARE READING
Tested Love (SK)
RomanceSlovenský názov -Skúšaná láska ❤️🔥 Jedna osudová noc zmení život Eme hore nohami. Nikdy nečakala, že kvôli jednej noci jej život už nebude ako predtým. Nikdy nepomyslela na to, že tajomná láska zmení jej sny a predstavu o živote. Bude musieť bojov...