Ôsma kapitola

130 18 1
                                    

Prišli sme ku mne a Michelle s Carmen ostali na noc. Carmen zaspala na gauči, Michelle na mojej posteli a ja som si ustlala na zemi. Išla som skontrolovať Carmen, ale už spala, a tak som si šla po pohár vody. Keď som prišla do izby Michelle zo spánku otvorila oči, ale povedala som jej nech kľudne spi ďalej. Ľahla som si na zem a chvíľku som ju pozorovala. Bola taká nádherná a dokonalá. Niečo v mojej hlave mi vravelo, aby som ju nechala tak, ale moje srdce mi vravelo, aby som si ľahla vedľa nej a zaspala v jej náručí. Neviem prečo a z akého dôvodu, ale poslúchla som svoje srdce. Michelle ma silno objala a ani neviem ako a zaspala som.

*Nasledujúce ráno...*
Ráno som sa zobudila na buchot z kuchyne. Michelle ešte spala, a tak som sa nenápadne vykradla s jej náruče. Vošla som do kuchyne a našla som Carmen, ako vyjedá chladničku. ,,Dobré ránko, nejako skoro si hore nie?" pýta sa ma Carmen. ,,Ahoj, áno ja vždy takto vstávam," povedala som a naliala som si kávu. Nemohla som jej povedať, že ma zobudil buchot, bolo by to blbé. Naliala som kávu aj Michelle a povedala som Carmen nech si sadne, že ja raňajky pripravím. Nenamietala zapla si telku a nohy vyložila na gauč. Náhle vyšla Michelle a nahnevaná mierila ku Carmen. ,,Si normálna?!" ,,Prečo ešte nespíš?" pýta sa Michelle. ,,Zobudila som sa a bola som hladná, ale tvoja budúca frajerka ma vyhnala z kuchyne," odpovedala Carmen. Michelle sa začala smiať a mierila ku mne do kuchyne.

,,Dobré ránko spachtoš," privítala som Michelle. ,,Dobré ránko, prečo ešte nespíš?" spýtala sa. ,,Zobudila ma Carmen s buchotom, ale nehovor jej to," zasmiali sme a ukázala som na pohár s kávou na stole. Michelle sa usmiala a začala sa červenať. Bola zlatá, a tak som sa musela usmiať aj ja. Naraňajkovali sme sa a potom Carmen šla domov. Michelle ostala a pomohla mi upratať byt. Konečne sme si sadli a videla som, že sa ma Michelle chce niečo opýtať. ,,Môžeme sa porozprávať?" spýtala sa ma a mierne som stuhla. ,,Áno, kľudne o, čo ide?" stresujúco som sa spýtala. ,,Kľud nie je to nič vážne," hovorí Michelle. ,,To včera, tá pusa," koktala Michelle. ,,Čo s ňou?" opýtala som sa. ,,Znamenala niečo pre teba?" potichu sa ma opýtala. Pozrela som sa jej do očí a videla som ten strach v jej očiach. Usmiala som sa a vedela som presne, čo jej mám povedať.

Jej oči boli nádherné a vyplašené. Keď som sa pozrela na jej pery spomenula som si na ten včerajší bozk a telom mi prebehli príjemné zimomriavky. Michelle sa naklonila ku mne a pritiahla si ma bližšie k nej. Nevydržala som to a jemne som ju pobozkala. Opätovala mi ju a zas som cítila ten hrejivý pocit pri srdci. Michelle ma vzala za ruku a ocitli sme sa v mojej posteli. ,,Pýtala si sa niečo, nechceš vedieť moju odpoveď?" opýtala som sa pomedzi bozky. Usmiala sa a kusla si do pery. ,,A odpoveď je aká?" udychčane sa pýta Michelle. Ľahla som si na bok a ona si ľahla vedľa mňa. ,,Myslím, že moju odpoveď si už dostala," doťahovala som si ju. ,,Ale chcem to aj tak počuť z tvojich úst," nedočkavo hovorí Michelle. ,,Áno až moc veľa a znamenala niečo aj pre teba?" opýtala som sa. ,,Pre mňa znamenala ešte viacej," hovorí to s úsmevom. Po chvíľke ležania Michelle niekto zavolal a musela odísť. Rozlúčili sme sa, ale sľúbila mi, že si inokedy dopozeráme ten film zo včera.

Tested Love (SK)Where stories live. Discover now