4-Yüzleşme.

760 76 115
                                    

-Sasuke Uchiha-

Yaptığım aptal bir intikam yüzünden sakura bayılmıştı. Bu kadar korkacağını düşünmemiştim. Bayıldığı zaman hızla revire getirmiştim onu ve şuan yatakta uzanmış masum bir sincap gibi baygındı. Aklımdan geçen şey ile gülümsedim. Gerçekten de bir sincaba benziyordu. Ayağa kalktım ve ona yaklaştım.

Acaba yaşıyormuydu?

yüzümü onun yüzüne yaklaştırdığımda nefesi yüzüme çarptı. Uyuyan yüzüne yakından baktığım da kalbimin ağırdığını hissettim. O pürüzsüz suratına bu kadar yakından bakmak garip hissettiriyordu. Onun pürüzsüz suratına dokunma ihtiyacı hissettiğimde kaşlarım çatıldı.

Gözleri titrediği an bir ürperti geldi içime. Anında gözlerini açtığında bana kaşlarını havaya kaldırmış şaşkınca bakıyordu. Onun gözlerine ilk kez bu kadar yakından bakıyordum. Kalbime sancılar girmesine sebep oluyordu.

"Hiç... Bu kadar... yakından bakmamıştım..." Dedim bi anda. Dediğim şeyle şaşkınlığı artmıştı, ama hızla kaşlarını çatmıştı ve bana iğrenircesine bakmaya başlamıştı.

Hızla kafalarımızı tokuşturduğunda ağzımdan 'ah' sesi çıkarak iki adım sendeledim. Elimi anlıma koydum ve sıvazladım. Kafamı kaldırıp ona sorarcasına tek kaşımı kaldırarak baktığımda dudağının bir kenarı kıvrılmıştı, ama çok uzun sürmeyip yüzündeki sırıtış solmuş kaşlarını çatmıştı ve hızla yataktan kalktı ve karşıma dikildi.

"Senin kadar adi! pislik! şerefsiz! haysiyetsiz! piç! Yavşak! sikik! bir insan görmedim!" bütün kelimelerin üstünü basa basa söylemişti ve her kelimesini şaşkınlıkla dinledim. Derin bir nefes aldı ve arkasını döndü. Hızla reviri terk ettiğinde olayın şoku ile yerime çivilenmiş gibiydim. Derin bir nefes aldım ve gözlerimi kapadım.

Cesaretimi toplayarak yavaş adımlarla revirden çıktım. O kadar hızlı gitmişti ki kolidorlarda yoktu. Adımlarımı hızlandırıp sınıfa yürüdüm. Sınıfa girdiğimde o yerleri sinir ile paspaslıyordu. Kendi kendine konuşuyor bana küfürler yağdırıyordu. Omzumu kapıya yasladım ve onu izlemeye devam ettim.

Kafasını kaldırdığı an beni gördü sinirden domatese dönmüştü suratı ve çok tatlı duruyordu. Dudağımın kenarı usulca yukarı kıvrıldı. Yaslanmayı bırakıp ona yavaşça yaklaştım. O ise ben yaklaştıkça geri adım atıyordu. Sonunda sırtı duvar ile buluşunca adım hızımı arttırarak ellerimi iki yanına yasladım ve duvar ile kendi arama aldım. Bana şaşkınca bakmaya başladı. Derin bir nefes aldım Ve gözlerimi kapatıp yutkundum.

"Özür dilerim." Dedim usulca. Gözlerimi açtığımda karşımda ağlayan bir sakura beklemiyordum. Şaşkınca ona bakarken hızla ellerini göğüsüme koyup ittirdi. Bir iki adım geriye doğru sendeledim.

"Neden!?" Dedi bağırarak.

"Neden bunu yapıyorsun!" Gözlerindeki yaşları sildi ve siniri geri geldi.

"Bana yaptığın onca şeyden sonra bir özürle herşeyin unutulacağını sanma Uchiha!" Dediğinde vücudumun titrdiğini hissettim. Gözlerimi kıstım ve yüzümü ekşittim.

"Ben gerçekte-"

"Sen, Sen, Sen, Sen, Sen, Sen! Hep sen! Hep kendini düşünen iğrenç pislik sen!" Diye sözümü kestiğinde afalladım. Başımı eğdim ve birşey diyemedim..

Haklıydı...

"Neden... Neden her seferinde canımı acıttın. Neden benim duygularımı çöp gibi ezip geçtin!" Ağlaması tekrarlandığında, kelimeleri ve ağlaması boğazımda acı bir his oluşturdu.

"Ben sadece seni sevmiştim... Benim bir suçum yoktu... Ama... Sana teşekkür etmeme izin ver. Aşkın ne kadar berbat bir duygu olduğunu öğrenmemi sağladın. Teşekkürler.." Diyerek acı bir gülümsemeyle baktığında yutkunamadım.

Bana bakmayı kesti ve sırasına doğru ilerledi. Çantasını aldı ve tek koluna geçirdi ve gözyaşlarını sildi. Bana doğru döndü ve son bir kez hiçbir duygu belirtisi olmadan bana baktığında mideme kramp girmeye başladı. Bakışlarını kaçırdı ve yanımda geçerek sınıfı terk etti.

Yüzümü ekşittim ve karnımı tuttum. Derin nefes aldım ve gözlerimi kapattım. Gördüğüm şey simsiyah bir karanlık değildi. Gördüğüm şey artık...

Sakura'ydı...

✍🏻

Eveeett bitttiii!!

Lütfen voteye basın...

Şey bide sınır koysam sorun olmaz dimi?

15 vote gelirse yb gelicek!!

Bu arada yazım hatalarımı görmezden gelmeyin söyleyin düzelteyim!!

Umarım önümüzdeki bölümde görüşürüz 💞

Love born of hate|SasuSaku|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin