"Evet çocuklar! Tatilin tadını çıkarın!" sarutobi-sama bizden daha heyecanlı bir şekilde konuştu. Bir gezi için geldiğimizi zannediyordum ama galiba sarutobi-sama işlerinden kaçmak için bunu planlamıştı. Deniz, kum, tatil bunlar harikaydı ama çok sıcaktı. Şuan evde oturup kitap okumak daha ilgi çekici geliyordu bana.
"Hadi denize girelim!" naruto belindeki ve kollarında simitlerle denize doğru koşmaya başladı. Kızlarla beraber bu olaya gülmeye başlamıştık. Hep beraber bir yere kurulduk ve birbirimize güneş kremi sürdük. Hinata ve ino denize girmek için çok ısrar etsede zorlada olsa gitmemiştim.
Etrafa bakarken sasuke'ye gözüm çarpmıştı, siyah şortu ve siyah kısa kollu ile bana doğru yürüyordu ki yanımda bitti. "Sakura bana güneş kremi sürer misin rica etsem?" başımı sallayarak onayladığımda gülümsemesi genişledi ve üstündeki siyah tşörtü çıkardı, kaslı vücudu tam önümde duruyordu. Şaşkınca göz gezdirmeden duramıyordum. Bu halime kahkaha attı ve arkasını dönüp önümde oturdu. Utana sıkıla güneş kremini vücuduna sıkarken bir titreme gelmişti sasuke'ye.
"Çok mu soğuk?" elimle yayarken onunla konuşmaya çalışıyordum, çünkü bu durum gerçekten garipti. "Sorun değil ısınıyorum sayende." gözlerim sonuna kadar açıldı, sasuke'den böyle cümleler hiç duymamıştım. Hafifçe kızardım ve sessizce sürmeye devam ettim.
Bitirdiğimde hafifçe vurdum. "Bitti gidebilirsin." bana doğru dönüp gülümseyerek yaklaştı, bu kadar yakınlık iyi miydi bilmiyordum. "Teşekkür ederim ve tek gitmek istemiyorum, gel beraber denize girelim, olur mu?" kızarmış bir şekilde başımı olumsuzca salladım.
"İstemiyorum... Belki daha sonra?" sasuke sırıtarak başını salladı ve bir anda kendini geriye doğru attı ve başını dizlerimin üstüne koydu. "Pekala sonra gireriz." yaptığı şey beni güldürmüştü, kendini affetirmek için yapmayacağı şeyler yapıyordu.
Etraftakileri izlerken sohbet ediyorduk, gel gör ki sadece ben etrafıma bakıyordum. Sasuke ise ona her baktığımda bana bakıyordu alttan. Kafasını dizlerimden kaldırmadan gözleriyle beni gülümseyerek süzüyordu. Sasuke saçımdan bir tutam alıp parmağına sararak oynamaya başladı.
"Rahatsız olmuyorsun... Değil mi?" rahatsızım desem yalan olurdu, her ne kadar kızgın olsamda artık umrumda değildi. Kafamı olumsuzca salladığımda gülümsemesi daha da genişledi, onu bu kadar mutlu görmemiştim... Bu ilkti.
"Sakura!?" ino ve hinata kızgınca önümde bana inanamaz şekilde bakıyorlardı, mahçupça gülümseyip sasuke'nin başını dizimden kaldırıp ayağa kalktım. "Hani sen asla af-! Mhm!" ino'nun bir şey demesine izin vermeden ağızını ellerimle kapadım.
"Hadi hep beraber yüzelim olur mu?" olayı yumuşatmak için kendimi feda edecektim, pek suyla aram olmasada girmek şuanlık en iyi seçenekti. İno ve hinata yandan yandan baksalarda aldırış etmeden sasuke'ye döndüm.
İno ve hinata'ya bozulmuş bir şekilde bakıyordu, bana baktığında gülümseyerek kendini toparladı. Bende karşılık olarak gülümsedim ve üstümdeki elbiseyi bir çırpıdan çıkardım. Üstümde sadece açık kırmızı bikiniyle kalmıştım. Sasuke'nin kaşları hafifçe çatıldı ve ciddi bir hal aldı. Yavaşça beni süzdü ve en sonda gözleriyle gözlerim buluştu, sasuke'yi tanımasam bu adam beni kıskanıyor diyecektim.
"Hadi denize girelim!" ino ve hinata'nın koluna girerek onları denize doğru çektim. Hinata ve ino denize alıştıkları için hemen içine girmişlerdi, ben ise yavaş adımlar ile suya girmeye çalışıyordum.
"Sence böyle suya alışabileceğini mi düşünüyorsun?" sasuke önüme geçip hiç etkilenmemiş bir şekilde suda yürüyordu. "Pekala o zaman nasıl alışıcam?" sasuke sinsice sırıtıp bana doğru atıldı ve beni kucağına aldı. Korkuyla bacaklarımı beline, kollarımı boynuna sarıp sıkıca tutundum.
"Sakın! Sasuke!" sasuke kahkahalarla dengede durmaya çalışıyormuş gibi davranıyordu. "Sakura düşüyorum!"
"Hayır düşme!"
"Düşüyorum!"
"Düşme-"
✍️
Evet yeni sezon mutlu mesut olsun dedim flsmdaçdödksşxö
15 vote 15 yorum yb!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love born of hate|SasuSaku|
Teen FictionAileleri gibi iki düşman olan gençler okulda birbirlerine savaş açarlar. Tabi bu çok önceden böyle olmamasıyla beraberdir.