2-Eskiler.

779 74 82
                                    

/2 Yıl Önce\

Bugün önceden sabah kalktığım gibi kalkmamıştım, çünkü bu sabah çok mutluydum. Dün sasuke'ye 8 yıllık ona olan aşkımı açıkladım ve Aşkımı kabul etmişti. Bugün çok güzel olmak istedim sanki hayatım yeni başlıyor gibiydi.

Yavaş yavaş hazırlanmaya başladım, Saçlarımı maşa ile dalgalandırdım. Hafif bir makyaj yaptım ve üstüme üniformamı giydikten sonra Hızla odamdan çıktım ve aşağı inerek salona ilerledim. Annem, babam ve ablam beraber gülüşerek kahvaltı yapıyorlardı.

Hafifçe gülümseyip kafamı iki yana salladım ve iki adım geri gittikten sonra arkamı dönüp evden çıktım.

Şoförüm beni bekliyordu. Arabaya yaklaşınca şoför kapıyı açtı ve arabaya bindim. Şoförde arabaya binince arabayı çalıştırdı ve sürmeye başladı. Camdan bakarak kendi kendime şarkı mırıldanıyordum.

"Bugün çok mutlu görünüyorsunuz." dediğinde bakışlarımı camdan ayırarak ona baktım ve gülümsedim.

"Evet biraz öyle." diyip geçiştirdim.

Okula vardığımızı görünce kalp atışlarım hızlandığını hissettim. Derin nefesler alıp veriyordum. Tam okulun önünde durduğumuzda yavaşça arabadan indim. Nefesimi düzene sokmaya çalışarak okulun içine girdim.

Neşeli bir şekilde herkese selam vererek dolapların olduğu kolidora girdim. İlk gördüğüm şey sasuke'nin harika yüzüydü. Arkadaşlarıyla konuşuyor ve gülüyordu. Bu içimi rahatlatıyordu. Onun gülmesi bütün her şeyi unutmama sebebiyet veriyordu. Adımlarımı hızlandırarak onun yanına ilerledim.

"Günaydın." dediğimde bana döndü ve yüzündeki gülümseme genişledi.

"Günaydın, bebeğim." diyerek anlıma bir öpücük bahşettiğinde kalbim yerinden fırlayacak gibi hissettim.

"Sakura!" arkamdan gelen sesle arkama döndüm. İno'ydu, hızlı adımlarla yanıma gelince derin nefesler aldı. Onun bu telaşı benide telaşlandırıyordu.

"Ne oldu İno ne bu telaş?"

"H-hinata..." hinata'nın adını duyunca telaşım korkuya dönüştü.

"Ne oldu Hinata'ya!" dedim korkuyla.

"Kafası tuvalet camına sıkıştı!" dediğinde içimden gülme isteği gelsede kendimi gülmemeye zorladım.

Sasuke'ye döndüğümde arkadaşlarıyla sohbete devam ettiğini gördüğümde kaşlarım hafifçe çatıldı. Bu beni rahatsız etsede gülümsemeye çalıştım.

"Sasuke benim bir işim çıktı so-"

"Tamam tamam sen git." sanki beni başından atmak istercesine konuşması beni afallatmıştı, ama boşvermeye çalıştım.

İno ile kızlar tuvaletine doğru koştuk. İçeri girdiğimizde Hinata'nın poposuyla karşılaştık.

"İ-ino sen m-misin..?" utangaç sesi beni gülmeye itiyordu.

"Biziz hinata sana yardım etmeye geldik."diyerek onu rahatlatarak yanına ilerledik.

"Bunu nasıl başardın hinata!?" diyerek çıkıştım.

Love born of hate|SasuSaku|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin