23.Hissettiren dans!

231 26 21
                                    

Beraber güle oynaya konser alanına gelmiştik. Kapalı alandı ve bar tarzı bir yerdi. Sahne alacakları için heyecanlıydım, naruto'nun hayali hep bir gitarist olmaktı. Ailesi izin vermediği için hayalleri suya düşerdi. Beraber fotoraf çekimlerinde bunun için hep bana yakınırdı, onunla gerçekten gurur duyuyordum.

Kızlar ile beraber bar tarafına geçip oturduk. İçkilerimi alıp konuşmaya başladık, "ah... Naruto gitar çalarken göreceğim... Çok havalı!" hafifçe güldüm, hinata gerçekten naruto'ya çok aşıktı. Eski beni hatırlatıyordu. Amanın! Benzemesin! Benzemesin! Benim gibi harap olmasını asla istemezdim.

Arkada hafif bir elektro gitar sesi ile oraya döndüm. Şaşkınlığım beni ele geçirirken önümdeki üçlüye baktım, takım elbiselerini giymiş bir şekilde sahnedelerdi, gerçektende güzel bir manzaraydı. Sevinç ile naruto'ya bakıp el salladığımda bana baktı ve oda sırıtarak el salladı, yanında ki kişiyi dürtüp bana baktırmasını sağladığında o şaşkınca bana bakmaya başlamıştı.

Bakışlarımı başka tarafa çevirdim ve muhattap olmadığımı anlamasını diledim. Şarkı çalmaya başladığında tekrar onlara döndüm ve onları dinlemeye ve izlemeye başladım. Gerçektende harikalardı, inanılmaz bir şekilde birbirlerine uyuyor ve her nota keskin bir şekilde kulağıma geliyordu. Patlama kısmına geldiklerinde ağzım açık izlemeye başladım, sasuke sesini o kadar iyi kullanmıştı ki hayranlıkla onu izilemekten kendimi alı koyamadım.

"Sakura bakıyorumda ağzının suyu akıyor..." ino dalga geçtiğinde kendime geldim ve koluna vurdum. "Sen beni geçte Sai'ye nasıl baktığını görmediğimi zannetme güzelim! Hâlâ onu sevdiğine inanamıyorum... Çocuk seninle arkadaş kalmak istedi. Hem de bir aralar senden kaçıyordu san ki?" ino dudaklarını büzerek bana baktı.

"Artık flörtüz diyebilirim, yani konusuyoruz ve çok tatlı çocuk napabilirim?" başımı 'tamam' anlamında salladım. Şarkı bittiğinde üçüde sahneden ayrıldı, onların yerine orkestra gelmişti. Hafif dans müziği çalıyordu, herkes dans etmeye başladığında derince iç çekerek gözlerimi kapattım, yavaşça açtığımda karşımda dans eden ino ve hinata'yı görünce kaşlarımı çattım.

Ulan be! Beni bir sai ve naruto için satmışlardı ama ben bunun hesabını sorardım! Bir süre sonra şarkı durdu ve başka şarkı çalmaya başladı. Biraz tanıdık bir şarkıya benziyordu... Sasuke'nin bana gülümseyerek yaklaşmasıyla donup kaldım.

Hafif hızlı ama çok güzel bir şarkı çalıyordu. Sasuke bana yaklaştıkça nefesim daralıyor gibiydi, elini bana uzattığında eline baktım. Kabul etmemeliydim, başımı iki yana salladım ama o bana yalvarırcasına baktı. Yutkundum ve etrafıma baktım, herkes heyecanlı ve istekli bir şekilde beni bekliyorlardı, pistten ayrılmışlardı.

Elimi istemeyerek elinin üstüne koyduğumda bir anda beni kendine çektiğinde göğüslerimiz çarpıştı, yüzümüz birbirine çok yakındı ve bu beni utandırıyordu. Ellerini sımsıkı belime sardı, bende ellerimi boynuna sarmaladığımda hafifçe sallanmaya başlamıştık, beni olduğum yerde döndürüp elimden tutarak aramıza mesafe koydu. Başımı olumsuzca salladım, bu doğru değildi, gitmeye yeltenirken beni kendine çekti.

Bir anda afallayarak şarkıyı dinledim sonra ise kendi kendime hareket etmeye başladım, bu bizim ilk dans edişimizdeki şarkıydı, küçükken ailemizin zoruyla aldığımız dans derslerinde hazırlanan ilk danstı ve çok zordu ama o zaman bile beraber olduğumuz için vazgeçmemiş ve öğrenmiştik.

Bunu unutmamıştı...

Kollarında dönerek sırtım göğsüne çarptı, ona yandan bakış attığımda bana tutkulu bir şekilde bakıyordu, dudağını yaladı ve beni kendine çevirerek belimden tuttu ve havaya kaldırarak döndürmeye başladı. Yere indirerek ellerimden tuttu ve kendine yanaştırdı beni, ellerimi yanaklarına sürttü ve acıyla gülümsedi, gözlerinde duygular o kadar çok belliydi ki, karanlığa gömülmüş gözlerinde ilk kez her şey aydınlıktı.

Ona ayak uydurarak beni döndürdü ve ellerimden tekrar çekti, kollarımı boynuna dolayarak güç aldım. Beni hafifçe yere doğru bırakırken gözlerimiz birbirine kilitlenmişti, biz konuşmasak bile onlar her şeyi anlatıyordu. Beni doğrulttuğunda tekrar sırtım göğsüne dayanmıştı, ondan güç alıyormuşum gibi hissettim.

Bu garip bir histi ve bundan hiç hoşlanmamıştım, yutkundum ve danstan ayrılmaya çalıştım. Öne doğru adım atarken bileklerimden tutup tekrar kendine çekti, arkamdan sarıldı ve öylece durdu.

✍️

Aklıma teri meri şarkısı geldi hüüğğ çok güzel 🥺

Sizleri seviyorum💞

15 vote 20 yorum

Love born of hate|SasuSaku|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin