Sasuke'nin sayesinde korkunç bir şekilde suya alışmıştım ve şuan sırt üstü yüzüyordum. İno, sai ve hinata, naruto suda deve güreşi yapıyorlardı. Onları izlerken gülmeden edememiştim, bizde sasuke ile belki böyle olabilirdik. Aklımdaki düşüncelerle iç çektim, saçma sapan şeyler düşünmeye başlamıştım tekrar.
Bir anda altımdan bir şeyin çıkmasıyla korkudan afalladım, beni sırtına alan sasuke'ye şaşkınca baktım. "S-sasuke!?" sasuke güçlü bir şekilde kahkaha attı. "Onlara öyle hayranca bakıyordun ki bende katılmak istersin diye düşünmüştüm." Sinirlice iç çektim.
"Hemen indir beni!" sasuke canı sıkkınca beni yavaşça suya indirdi. Ona döndüm ve sinirli bir şekilde bakmaya devam ettim. "Gerçekten... seni böyle affedebileceğimi mi düşündün?" sasuke yüzünü düşürerek bana bakmayı sürdürdü. "Aptal mı zannediyorsun beni?" başımı yana doğru salladım.
"Sakura... Yalvarırım yapma. Seni gerçekten seviyorum. Yemin ederim!" kaşlarımı çatarak ona baktım.
/2 Yıl Önce\
Sasuke beni okuk çıkışı buluşmamız için çatıya davet etmişti. Heyecanla kızlara bunu anlattığımda benimle birlikte sevinmişlerdi. "Kesin çıkma teklifi edecek kesin!" ino sabırsız bir şekilde önden ilerleyip bize doğru dönmüştü. "Umarım kızlar... Hadi görüşürüz ben gidiyorum." onları arkamda bırakıp merdivenlerden çıkmaya başladım.
Sonunda çatıya ulaştığımda sasuke'yi görmem ile üstümü düzelttim ve yanına doğru ilerledim. "Sasuke..?" sasuke batan güneşe dalmış olan gözlerini bana çevirdi ve gülümsedi. "Gelmişsin..." başımı sallayarak onayladığımda iki elimi tutarak beni kendine yakınlaştırdı.
"Sakura... Bilirsin ben lafı gevelemeyi sevmem. O yüzden hızlıca söyleyeceğim." yutkundum ve kafamı salladım. Sonunda beklediğim gün gelmişti, 12 yıldır bu anı bekliyordum... "Sakura... Seni seviyorum." heyecanla boynuna sarıldım. "Gerçekten mi!?" Sasuke'nin ağızından küçük kıkırtılar çıktı. "Seni gerçekten seviyorum! Yemin ederim!" sıkıca sarıldığında gerçektende beni sevdiğini doya doya hissetmeye başladım...
•••
Başımı iki yana salladım. "İki yıl önceki sözler bana sökmez artık... Karşında bir çocuk yok." ona omuz atarak sudan çıktım ve üstümü havlu ile sildim. Öğretmenimize haber vererek kalacağımız hotele erkenden gittim.
Eşyalarımı düzenli bir şekilde yerleştirerek kendimi yatağa bıraktım. Tek odalı yer bana kaldığı için mutluydum. Rahatça kafa dinlemek gibisi yoktu. Telefonumdan müzik açarak wattpad'a girdim ve şuan okuduğum heart of the war'ı okumaya devam ettim. Kapı çaldığında bıkkınca iç çektim ve ayağa kalktım.
Gerçektende bir gün bile bana rahat yoktu. Kapıyı açtığımda içeri ino ve hinata ellerinde güzel kıyafetler ve ayakkabı kutularıyla girdiler. Onlar içeri girerken şaşkınca onlara bakmaya sürdürdüm. "Bunlar ne?" kapıyı kapatıp yanlarına ilerledim.
"Tatlım bu akşam parti var ve kesinlikle gitmeliyiz! Sai, naruto ve sasuke orada konser verecekler!" göz devirdim kafamı yana doğru salladım. "Beni unutun, ben gelmiyorum." ino hızlıca elimi tuttu ve hırslı gözleriyle bana baktı. "O pisliğe böyle mi ders vericeksin büyük alın!?" derince iç çektim.
Kollarımı pes edercesine kaldırdım, iyi yerden vurmuştu domuz! İno ve hinata sinsice sıratarak beni hazırlamaya başladılar.
"Sakura çok güzel oldun..." iki kızda beni hayranlıkla süzüyorlardı. Gülümsedim, "teşekkürler kızlar! Sizde çok güzel oldunuz." hinata dekolteli siyah tulum giymişti, saçlarını açık bırak normal tonda bir makyaj yapmıştı. İno ise vücudunu saran bazı taraflarında tül olan dekolteli siyah bir elbise giymişti, saçlarını hafif dalgalı ve makyajını ağır yapmıştı.
Ben ise saçlarımın açık kalması ve makyajımın sade olmasından yana olmuştum. Göğüs ve sırt dekolteli beyaz yırtmaçlı elbisem gerçektende vücuduma tam oturmuştu. Artık hepimiz hazırdık.
"Eğlenmeye hazır mıyız!?"
✍️
Fufu! Eğlenmeye hazır mıyız?
Bu arada sakura çok güzel olmamış mı? 🤤
Sizleri seviyorum💞
15 vote 15 yorum💞
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love born of hate|SasuSaku|
Teen FictionAileleri gibi iki düşman olan gençler okulda birbirlerine savaş açarlar. Tabi bu çok önceden böyle olmamasıyla beraberdir.