11.Lütfen.

378 37 15
                                    

Sonunda o ormanda kurtulmuştuk. Bizi direk hastaneye getirip kontrollerden geçirdiler. En sonunda da eve gelip anneme ve babama hesap verip odama çıkmıştım. Derin nefes alıp kendimi yatağa attım. Bugün çok zorlu geçmişti. Annemin verdiği cezayı yarın çekmek çok zorlu olacaktı çünkü ayağım burkuktu ve çekimlere bu ayakla gidicektim.

Annemden nefret ediyorum!

~~~

Sonunda çekimler bitmişti. Sağolsun naruto hasta olan mankenimizin yerini doldurmuştu. 1 haftalık çekimler 3 günde bitmişti. Çok iyi biriydi bu zamana kadar ondan bir kötülük görmemiştim. Bu yüzden iyi anlaşıyorduk.

"Sakura-chan yemek yemeğe gidelim mi?" Diyerek heyecanla sorduğunda kıkırdadım. "Neden olmasın, hem bende acıkmıştım baya." Diyerek onay verdiğimde gözleri daha fazla parlamaya başlamıştı. Kesinlikle ramen yemeğe gidecektik. Her zaman yaptığımız gibi. "Pekala hadi gi-" Derken naruto'nun lafını bölerek konuşmaya başladı sasuke, "Bende geliyorum." Diye atladı. Sıkıntıyla soludum. Üç gündür kıçımızın dibinden ayrılmıyordu.

"Tabiki gelebilirsin sasuke." Dediğim şeyle gülümsemeye başladı. Hissediyordum bu öncekiler gibi yapmacık bir gülümseme değildi. Güzel plan tıkırında işliyordu. Çekimin olduğu yerden ayrılıp ramenciye doğru yol almıştık. Derin nefes alıp verdim. Temiz havanın kokusu beni rahatlatıyordu. Sasuke'ye göz ucuyla baktığımda bana baktığını fark ettim. Fark etmemle direk bakışlarımı başka tarafa çevirdim.

Plan yüzünden o çirkin suratını görmek zorunda kalıyorum diyeceğimde o kadar yakışıklı ki çarpılabilirim. Sonunda ramenciye gelmiştik ichiraku amca ramen konusunda adını altın harflerle şehrin her tarafına yazılmalıdır çünkü bu işte harikaydı. Öteki yerlerde yediğim ramenlere benzemiyordu.

Hemen siparişimizi verip oturup, Sohbet etmeye başlamıştık. "Of şu asuma-sensei'nin verdiği projeyi üçümüz yapalım tek başıma asla yapamam!" diyerek mızmızlanmaya başladı. Hafifçe kıkırdayarak kafamı salladım. Sasuke'de onay verdiğinde naruto mutlu bir şekilde arkasına yaslandı.

"Okulun en zeki erkek ve kız öğrencisiyle zorlu projeyi yapmak piyangoyu kazanmak gibi birşey." dediği şeye kahkaha atmamak için zor tutuyordum. Hayatımda bu ksdar güldüğümü hatırlamıyordum. Naruto bu aralar beni çok güldürüp eğlendiriyordu. Eski duyguları tatmak beni rahatlatıyordu. Keşke hep böyle gülebilseydim.

Ramenlerimiz bitmişti. Parasını ödeyip çıkmıştık. Sessizce yolda yürüyorduk. Hava çoktan kararmıştı. Kesinlikle annem ve babam çok kızacaklardı. Yine bağırışmalar havalarda uçaşacaktı ama ben sadece sessizlik istiyordum. Gözlerimi kapayıp havayı içime çektim ve kötü düşüncelerden arınmaya çalıştım.

"Burdan sonra sola sapıyorum ben yarın okulda görüşürüz iyi geceler dattebayo." naruto'nun konuşmasıyla gözlerimi açtım ve ona bakarak gülümsedim. "Görüşürüz naruto iyi geceler." diyerek vedalaştım. Naruto sola saptığında gözden kaybolana kadar izledim.

Gözden kaybolduğunda iç çektim ve yoluma devam ettim. Sasuke'yi hiç takmak istemiyordum. Şuanlık sadece sessizliğe ihtiyacım vardı. Zaten eve gidince büyük bir kargaşa beni bekliyordu. Ama buna değerdi. Sessizlik için canımı dâhil verebilirdim.

Düşüncelerime hafifçe gülümsedim. "Neye gülüyorsun." sasuke'nin konuşmasıyla kafamı ona çevirdim. "Hiç, sadece düşüncelerim biraz garip." dediğimde tek kaşını kaldırdı. "Nasıl yani." dedi anlam veremeyerek. "Boşver, ee sen bundan sonra başka yola sapıcaksın galiba iyi geceler yarın okulda görüşürüz." dedim gülümseyerek.

"Seni eve kadar bırakayım." dediğinde kafamı sağa sola salladım. "Gerek yok gerçekten şu-"

"Lütfen izin ver." dediğinde şaşkınca sasuke'ye baktım. Lütfen mi demişti o!? İnanamıyorum şuan. Uchiha sasuke lütfen demişti. Hafifçe öksürerek kendime geldim. Kafamı salladım ve yürümeye başladım. Oda yanımda yürümeye başlamıştı. Sasuke'ye göz ucuyla bbakmaya başladım. Kafası karışık gözüküyordu. Sanki kafasındaki düşüncelerle savaşıyormuş gibiydi.

"Sasuke sen iyi mi-"

"Değilim!"

✍🏻

SELAAAAM BENİ ÖZLEDİNİZ Mİİİ?

Kesin özlememişsinizdir.. 😟

Koronaydım bu yüzden baya ölü gibiydim ama canlandım ᕦ😎ᕤ

Neyse sonunda saldım yeni bölümü

Yb de görüşmek üzere💞



Love born of hate|SasuSaku|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin