פרק 5
טום
"אתה לא אמור להתעסק בזוטות כמו עיצוב בגדים, אתה בן של הבעלים למען האל, אתה צריך ללמוד לנהל את החברה!" זה היה המשפט הראשון שאבי אמר לי אחרי שלוקאס עזב את המשרד של אבי.
"הגעתי לכאן לעשות בדיוק את זה." ציינתי בפניו, אך כפי שהכרתי את אבי, לא היה אכפת לו מכך, הוא רצה שאפסיק להתעסק בעיצוב לחלוטין וזה לא היה משנה כמה זמן הקדשתי לניהול החברה, כל עוד עדיין התעסקתי בעיצוב זה לא היה מספיק.
"ואיפה היית בבוקר? אתה מגיע לכאן לכמה שעות ובזה מסתיים האחריות שלך, זה מה שאתה חושב?" הוא גער בי שוב.
נאנחתי "בבוקר זה גם היה כמה שעות." מלמלתי בלחש.
"אמרת משהו?" הוא שלח לעברי מבט נוקב, שאתגר אותי לומר שוב את מה שלחשתי.
הנדתי את ראשי והשפלתי את עיניי.
"אתה לא אמור לבזבז את הזמן שלך על דברים חסרי ערך, כל הזמן והשקעה ואתה בקושי מצליח להוציא בגד אחד, וזה לא תמיד טוב ואתה צריך לעשות זאת שוב, אתה יודע כמה דברים תפסיק לעשות אם תשקיע את הזמן הזה בחברה?!"
אבל השקעתי בחברה ועשיתי את מה שאהבתי, הוא חשב שזה לקח יותר מידי זמן אבל כל סוג של אמונות לקחה זמן, כמו למשל: ציור, פיסול, כתיבה ספר או אפילו צילום של סרט, כל דבר כזה לקח זמן והמון. אך אבי לא היה מסוגל להבין זאת, מבחינתו כל דבר כזה היה בזבוז זמן לשמו, כי יכולתי לעבור על עוד דוחות משעמים שגרמו לי לרצות לברוח בצרחות.
הדבר היחיד שהשאיר אותי בקו השפיות וגם עזר לי לעבור בשלום את הימים ארוכים בחברת ניירות בלבד הייתה אותה אמונות ממנה הוא סלד כל כך.
האם הוא שנא אותי בגללי או שהיא שהשנאה הייתה קיימת לפני לא ידעתי לומר בוודאות, אבל זה היה שם ודי ברור, שנאה יוקדת.
ואולי זה היה בכלל בגלל זה שהייתי גיי ואבי לא היה מרוצה מכך, לא ידעתי ואולי גם לעולם לא אדע.
הוא הביט בי והבטתי בו באותו מבט חולל בתקווה שהוא סיים את הרצאה שלו וישחרר אותי לדרכי.
הוא הביט בי ונאנח "שיהיה אתה משוחרר, אל תשכח לעבוד על הפרויקטים שלך."
"לא התכוונתי לעשות שום דבר אחר." הערתי, אך לא רציתי להיכנס לוויכוח נוסף.
אך עזבתי את המשרד בלי לחכות לתשובה, לא רציתי לדעת מה תהיה תשובתו.
השיחות שלו היו בעלות תסריט דומה, הוא הזמין אותי לשיחה בכל פעם שהחסרתי מספר שעות, שהוא ידע היטב מה עשיתי בזמן הזה.
לאחר שהשיחה הסתיימה ואני העמדתי פנים כאילו לקחתי לתשומת לבי, עשיתי זאת שוב, הוא ידע היטב שזה לא ישנה דבר מהתנהגותי, אך עדיין ניסה לשנות אותי.
YOU ARE READING
Sun
Romance✯הסתיים✯ M×M ספר שני בסדרת הבחירה 1. 𝓼𝓴𝔂 2. 𝓼𝓾𝓷 3. 𝓶𝓸𝓸𝓷 4. 𝓼𝓽𝓪𝓻 ממליצה לקרוא את הספרים בסדר, למרות שאפשרי לקרוא אותם ללא קשר. סדרת הספרים "מציאות מדומה" קשורה לדואט "הנצח". לכולם השמש הייתה האור שלהם. אבל האור שלי היה לוקאס. טום גרי...