פרק 21

164 22 6
                                    

פרק 21

טום

הוא אמר את המילים היפות האלו ורציתי לבכות, כי הוא לא באמת הבין, הוא לא באמת ידע והלב שלי שרף.

האדם שהייתי בזוגיות איתו כרגע היה רק העמדת פנים לא היה שם משהו אמיתי, הוא לא היה האדם שרציתי לחלוק איתו את חיי, האדם שרציתי לחלוק את חיי ישב מולי, הוא היה קרוב אליי, הוא היה אכפתי ורגיש, הוא היה שם אבל באותו הזמן הוא גם לא.

מעולם לא הרגשתי צער כל כך עמוק, כפי שחשתי כרגע, כאב על מה שרציתי אך לא היה שלי.

לא אמרתי דבר, כי הרגשתי שאם אעשה את זה לא אוכל לעצור את הרגשות שאיימו להתפרץ ממני, ניסיתי פשוט לשכוח מכול הדברים האחרים ולנסות לתעל את כול הרגשות המורכבים שלי לעבודה שנראה שאבי עשה הכול שהיא לא תמעט אלא תתעצם.

כרגע למרות שנראה שהמצב הקיים היה סוג של ברכה בצורה מוזרה כלשהי, לא היה אכפת לי, לשכוח מהעבודה שהוא פשוט ישב מולי ולעבוד ללא הכרה.

ליאם עזב בסוף השבוע לטיול קצר, אני החלטתי להישאר, היה לי פרויקט עצום שאבי החליט לתת לי לנהל, אבל מה שהתרגשתי לגביו, היה העיצוב, אותו עיצוב שקיבלתי את האפשרות להציג בזכותו של לוקאס.

הוא היה אדם שאפשר לסמוך אליו, הוא היה כנה וטוב לב, לא חשבתי שאתאהב בו, הייתי בטוח שהוא אפילו לא ידע את זה.

לאחר שסיימתי מספיק לדעתי, ולדעת הנפש שלי שלא יכולה הייתה לשאת יותר, החלטתי שהייתי צריך לעצב, כי רק שהייתי שם באמת יכולתי לשכוח מכול מה שקורה סביבי ולהיות מרוכז במה שבאמת הייתי צריך על מנת לייצר עיצוב יוצא מהכלל בדיוק איך שדמיינתי.

בסופו של דבר, נסעתי למפעל, לוקאס נסע איתי, אבל התעסוקה המבורכת הזו שתכנתי לי הייתה מספיק ברורה והעסיקה את מחשבותיי רוב הזמן, מידי פעם במיוחד שהעפתי מבטים חמודים בסתר אליו המחשבות שלי נדדו על מה שרציתי שיהיה שלי ולא יכולתי לקבל.

המפעל המוכר היה מין סוג של כדור הרגעה למוח הנודד שלי ולמחשבות שייסרו אותי יותר מידי, הסתובבתי עם הגבר שרציתי, הייתי סביבו אך הוא לא היה שלי, לעזאזל אפילו הרעיון הגאוני שנראה לה בזמן שדיברתי עם ליאם התמוסס והפך לאבק מול עיניי.

הוא לא קינא לי, אפילו לא קצת! בהתחלה שהוא עזב חשבתי שלפחות היו לו מעט רגשות מורכבים, שהוא לא חזר אחרי זמן רב חשבתי שאולי הרחקתי לכת עם הרעיון שלו ופגעתי בו בעוצמה שהוא החליט לעזוב ולא לחזור יותר.

בהחלט לא ציפיתי שהוא יחזור בחיוך ויגיד שהוא הרגיש קצת מופתע אבל יברך אותי בכנות כזו שטלטלה אותי, הוא לא רק בירך אלא אמר כהרגלו את המילים היפות האלו, את האמונה בחלוקת החיים עם מישהו או בנשמות קשורות או משהו כזה.

SunWhere stories live. Discover now