פרק 12

187 29 4
                                    

פרק 12

לוקאס

הוא הביט בהלם מוחלט לבניין שמולנו "אתה הבאת אותי לכאן?" הוא שאל בחוסר אמונה והנהנתי, ידעתי היטב עד כמה המקום הזה השפיע עליו לטובה ולכן לא יכולתי למנוע את זה ממנו.

הוא נראה מאושר כשהוא עזב את הרכב ורץ פנימה, לראות אותו כך באמת גרם לי לחייך, תהייתי אם אביו היה רואה את המראה הזה, האם הוא עדיין היה מונע מבנו לעשות את הדבר שהוא כה רוצה?

לבנתיים זה עזר לשנות את מצב רוחו העכור של טום לטובה, וזה וודאי טוב יותר מאשר שהוא יאמץ את עצמו לעשות משהו שהוא לא באמת רצה.

העובדים במפעל נראו שמחים לראות אותו, הוא נראה מאושר לראות אותם, לאחר הברכות והשאלות הוא פנה בחזרה לחדר העבודה שלו, רציתי להתקדם אך מישהי עצרה בעדי.

"תודה לך שהבאת אותו לכאן." הבטתי בה בהפתעה.

היא הייתה צעירה, בגדיה המפוארים בהחלט לא התאימו למפעל.

הבטתי בה ולא הסתרתי את הפליאה שלי על בגדיה, היא מהירה להסביר "אני עובדת במשרד האמת, אמא שלי עובדת כאן, למרות שהבריאות שלה ירודה היא מסרבת לעזוב, אני לפעמים די בטוחה שזה בגלל מר. גרין." הביא הביטה לעבר דלת הסגורה של המשרד של טום.

חייכתי אליה בחזרה "הוא אוהב להיות כאן."

היא חייכה "אפשר לראות את זה, הוא משפיע טוב על העובדים כאן, הם כול כך שמחים שהוא מגיע לכאן לעבוד, הם אוהבים ללמד אותו וללמוד ממנו ולעבוד לצידו, אין ספק שהוא נפלא."

הם לא היו היחידים שהוא השפיע עליהם, הוא לא ידע עד כמה השפעה שלו הייתה עצומה.

ולהיות כאן השפיע אליו טוב, אבל זה לא היה רק בגלל העבודה שהוא אהב לעשות שהייתה כאן, אלא בגלל האנשים שהרעיפו עליו אהבה והאנשים שחלקו איתו אהבה למקצוע.

"אני קלי." היא הושיטה את ידה אליי.

לחצתי אותה "אני לוקאס."

"בבקשה אל תספר לו שקראתי לו מר. גרין." הוא לא אוהב את זה, אבל אני לא מרגישה בנוח מספיק לקרוא לו בשמו הפרטי."

צחקתי "אני מבטיח, אבל את חייבת לפנות אליי בשמי הפרטי."

"בסדר, אם זו חובה." היא נאנחה והעמידה פנים שזו מטלה קשה במיוחד.

"אני לא אעכב אותך יותר, אני פשוט מודה לך, ראיתי את הדרך שאתה עומד לידו, נראה שהוא חשוב לך."

הוא בהחלט היה.

היא עזבה לאחר זאת, חזרה לעזור לאימה שנראה די מאושרת שהבת שלה הגיעה והיא חיבקה אותה בחוזקה.

הבטתי בה בקנאה, האהבה והדאגה שלהם השתקפו בעיניהם, שהבת הושיטה לאימה כוס קפה ושקית אוכל.

SunWhere stories live. Discover now