על הספר
זה הספר השני בסדרה!
הספר הראשון הוא sky שהזוג בו היה ליאם ואוליבר וסיפור אהבה שלהם.
הספר הזה מתמקד בזוג חדש לגמרי, ולכן גם אם לא קראתם את הספר הראשון תוכלו להינות מהספר הזה. (אבל ממליצה בחום לקרוא את הספר הראשון, הוא קצר ונחמד ויהיה לכם תובנות טובות יותר על הדמויות, והוא הסתיים, כך שאפשר לקרוא אותו רצוף).
הספר הזה מתמקד בזוג חדש! טום ולוקאס.
טום ולוקאס הם זוג כיפי, רגוע והגיוני, וכול אחד מהדמויות מביא משהו אחר איתו.
למרות העובדה שניהם שונים הם מצליחים למצוא יחד נקודות קישור בניהם.
הדנאמיקה שלהם, מצחיקה, מעניינת וגם מתוחה לפעמים.
הם מצליחים להביא את עצמם בכנות ולחשוף את הדברים הקשים והרגעים המורכבים שלהם.
הזוג הזה יביא לכם אקשן, דרמה, דמעות לצד שמחה. ואלפי רגשות ותחושות.
אם קראתם את הסיפורים שלי ואהבתם, אתם תאהבו את הסיפור הזה.על הסדרה
סדרת "מציאות מדומה" כוללת 4 ספרים והם:
1. sky
2. sun
3. moon
4.starהסדרה הזו של הסיפורים שזוהו הספר השני שלה עוסקת בזוגות גאים, תוך התמקדות בזוג אחר בכל אחד מהסיפורים, הסיפורים מסופרים כולם בגוף ראשון דרך נקודות מבט של הדמויות, יחד איתם אנחנו עוברים מסע, מסע אהבה, קבלה עצמית, וניחשפים לסיפורהם האישי, לרגעים הקשים, הלא ברורים, המורכבים שלהם.
כולנו יכולים למצוא את עצמנו בדרך כזו או אחרת בדמויות כאן, להזדהות איתם, להבין את הכאב שלהם ולצחוק יחד איתם ברגעים המביכים שלהם.
אני מקווה שגם בסיפור זה וגם בסיפורים אחרים תוכלו למצוא יופי ואומץ, תקווה והכי חשוב אהבה.
מקווה שתהנו מהמסע המופלא שסיפור זה יפתח בפניכם.
האם תכנסו פנימה?הספר יתחיל להתפרסם ב20.1.21
התמונה לא קשורה, אבל היא מקסימה.
האם הסיפור הזה יהיה האהבה החדשה שלכם?
תוסיפו עוקב להיות מעודכנים
ys_white_angel
בנוסף יש לי ספר עידכונים, שאני מעדכנת שם דברים באופן קבוע, על הסיפורים השונים שלי.תודה למי שהפכה להיות חלק מהותי כול כך בסיפור הזה, העורכת שלי, העוזרת שלי ואחת החברות הכי טובות בחיים שלי.
בעקבות מקרה קודם, שימו לב שיש לכם דרכים אחרות לעקוב אחריי ואחרי הסיפורים שלי, מוזמנים לשלוח לי מייל לגישה מלאה לסיפורים שלי במידה וימחקו.
רשתות חברתיות
פייסבוק:
White angel - books and loveאינסטגרם:
Ys_white_angel
מייל
Yswhiteangel@gmail.com
הדרייב שלי וקבוצת הוואצפ שלי
קישורים בביו.
YOU ARE READING
Sun
Romance✯הסתיים✯ M×M ספר שני בסדרת הבחירה 1. 𝓼𝓴𝔂 2. 𝓼𝓾𝓷 3. 𝓶𝓸𝓸𝓷 4. 𝓼𝓽𝓪𝓻 ממליצה לקרוא את הספרים בסדר, למרות שאפשרי לקרוא אותם ללא קשר. סדרת הספרים "מציאות מדומה" קשורה לדואט "הנצח". לכולם השמש הייתה האור שלהם. אבל האור שלי היה לוקאס. טום גרי...