פרק 30
לוקאס
שפתיו היו מתוקות כל כך שכל מה שרציתי היה לנשק אותו שוב ושוב ללא הפסקה, אך הוא אהב לשוטט עם ידיו על הגוף העירום שלי.
לא הייתי מסוגל להתנגד לו, פשוט הנחתי לו לעשות את כל מה שהוא רצה, השפתיים שלו על עורי היו הנאה צרופה, איך יכולתי לסרב לכך?
הוא ליקק ונישק כל פיסת עור, האור מהחלון היה קלוש, אבל צלילותו נראה בירור, רציתי להדליק את העור רק כדי לראות אותו, אך רגע אחד רחוק ממנו נראה לי כמו עינוי צרוף שלא היה אכפת לי מדבר אחר.
הוא המשיך לנשק את עורי, עד שהוא הגיע לזקפה שלי, הזין שלי עמד בשבילו כבר, לא הייתי מסוגל לשאת את זה יותר, אך נראה היה שהוא נהנה היטב מהתגובות של גופי אליו.
ידיו רפרפו על הזקפה שלי, נגיעות קלות שהוציאו אותי מדעתי.
התנשפתי, הוא ידע היטב מה לעשות, המגע של אצבעותיו הפך ברור יותר, עד שלפתע משהו אחר נגע בזקפה שלי, רק יותר ולח.
השפתיים שלו!
נשמתי בהפתעה, הוא באמת עמד לעשות את זה?
הלשון שלו ענתה לי בדרך קצת לא קונבנציונלית.
לא הייתי מסוגל לשאת את זה יותר, הנחתי את הידיים את המיטה והסדין התקמט תחת אצבעותיי, המגע של לשונו היה עליי בתוספת ידיי, ממש הייתי צריך לנשוך את שפתיי כדי לא לתת לגניחה שלי לצאת.
אבל לא הייתי מסוגל להחזיק לאורך זמן שלשונו התגרה במכוון בזין שלי, רציתי לראות אותו, את השפתיים שלו סביב הזין שלי, את העיניים שלו שיביטו בי.
הפעם זה היה חשוך אבל בפעם הבאה התכוונתי להדליק כל אור ארור ולחקוק היטב את המראה שלו, הפעם התענגתי על מגעו.
ראשי נשמט אחורה וגניחה יצאה מפי, הוא אהב אותה ופיו הראה לי בדיוק עד כמה.
הייתי כל כך קרוב לסוף, אך כאילו הוא ידע זאת, הוא התרחק, חוסר המגע גרם לי לפתוח את עיניי בהלם, מה קרה עכשיו?
קולו נשמע, יכולתי ממש לשמוע את החיוך שלו "עדיין לא התחלנו, ואתה כבר בקצב כל כך מהר."
"תחזיר את פה שלך עכשיו!" השבתי בכעס.
הוא צחק ושפתיו מצאו את שלי "לכאן?" הוא התגרה.
לעזאזל הוא עמד להתעלל בי, ואני עמדתי לקבל את זה בחריקת שיניים אבל לא עמדתי להתנגד לו, הייתי לגמרי תחת השליטה שלו.
הוא צחק "אל תדאג, זה בהחלט לא הסתיים."
שפתיו מצאו שוב את הזקפה שלי, נשיקה קטנה הוצמדה לקצה, לפני שהספקתי להתענג עליה הוא כבר התרחק.
רעש של מגירה נשמע, קריעת עטיפה, זה היה קונדום, הבנתי לפתע את המצב, להיחשף מול מישהו בצורה הזו היה מפחיד, אבל אני הרגשתי רגוע, לא היה אף אדם אחר שרציתי להיות איתו בדרך הזו.
YOU ARE READING
Sun
Romance✯הסתיים✯ M×M ספר שני בסדרת הבחירה 1. 𝓼𝓴𝔂 2. 𝓼𝓾𝓷 3. 𝓶𝓸𝓸𝓷 4. 𝓼𝓽𝓪𝓻 ממליצה לקרוא את הספרים בסדר, למרות שאפשרי לקרוא אותם ללא קשר. סדרת הספרים "מציאות מדומה" קשורה לדואט "הנצח". לכולם השמש הייתה האור שלהם. אבל האור שלי היה לוקאס. טום גרי...