פרק 14
לוקאס
הוא חזר, הוא נראה מוטרד יותר שחזר כרגע משעזב לפני כן.
הוא חייך בכנות, החיוך שלו האיר את פניו, נתן למראה הכללי שלו להיראות טוב יותר, הוא לא הרבה לחייך ליד אביו, אבל רציתי שהוא חייך תמיד, זה תמיד נראה טוב יותר עליו.
"אנחנו יכולים לסיים היום?" הוא שאל.
הנהנתי לרגע מופתע "האם הכול בסדר?" שאלתי.
"כן, אני פשוט לא מסוגל להתרכז, אני מצטער." הוא התנצל בפניי.
תהייתי אם זה בגלל שהוא נפל עליי מוקדם יותר באימון, מאותו רגע הוא נראה מוסח, אך הוא לא אמר דבר, הבנתי שהוא אולי לא הרגיש מספיק בנוח לשתף אותי בנוגע לחששות שלו.
ולכן לא שאלתי.
זה לא היה נורא מבחינתי, זה גם לא הציק לי במיוחד.
הוא נהג להחצין את המיניות שלו, במיוחד שאביו רצה שהוא ידכא אותה, הוא הציג אותה לראווה, אהבתי את זה אצלו, שהוא לא התנצל על מה שהוא היה.
אבל הייתי בטוח שלא רק אביו העביר אליו ביקורת אלא גם רבים אחרים, שלא אהבו את מה שהוא הציג או שרצו שהוא לא יציג את זה לראווה כאילו אין מה להתגאות בזה, לטענתם.
אני אהבתי מאוד את הדרך בה הוא לא פחד מביקורת, איך הלך אחרי מה שהוא בחר, אהבתי שהוא לא התבייש או הסתיר את עצמו, זה מה שהוא היה, וזה היה מיוחד בעיניי שהוא בחר את הדרך שלו למרות שאף אחד אחר לא הסכים איתו.
רציתי לעודד אותו, לחייך אליו כשהוא היה עצוב ולהושיט לו את היד כשהוא נפל,
הוא היה מיוחד בעיניי, רציתי להיות כמוהו באישהו מקום, זה העציב אותי שהוא נשבר.
הוא הראה לי כנות וחוזק, הוא לא פחד להתמודד עם הבעיות שלו בזמן שאני ברחתי, רציתי להיות קרוב אליו אולי יום אחד גם לי יהיה מספיק אומץ כדי להתמודד עם מה שברחתי ממנו.
זה לא הפריע לי באצת שהוא נפל עליי, זה קורה במיוחד באימונים הראשונים, קיוותי שהוא לא חשש מזה, כי לא הייתה לו סיבה, לפחות לא עבורי.
עזבנו את חדר האימונים, הוא בהחלט נראה מוסח כשהוא צעד ולא שם לב לאן הוא הלך, הוא עמד להיתקע בקיר בדרכנו למלתחות.
הייתי ממש מאחוריו כשהוא כמעט דפק את ראשו בקיר שמולו, שלחתי את ידי קדימה ומשכתי אותו בחוזקה עד שהוא מעד אחורה.
הנחתי את ידי על גופי והצמדתי אותו אליי בחוזקה, נפלו שנינו יחד, הוא נפל מעליי על הכתף שלי, המשקל שלו הייתה כבד לכתף שלי ובמקום שהוא יפול על מרכז גופי , רוב הכתף שלי ספגה את הפגיעה.
עיוותי את פניי בכאב, זו הייתה הרצפה ולא מזרנים עבים שבלמו את הנפילה.
הוא הביט בפניי בחשש ברור "אתה בסדר?"
YOU ARE READING
Sun
Romantizm✯הסתיים✯ M×M ספר שני בסדרת הבחירה 1. 𝓼𝓴𝔂 2. 𝓼𝓾𝓷 3. 𝓶𝓸𝓸𝓷 4. 𝓼𝓽𝓪𝓻 ממליצה לקרוא את הספרים בסדר, למרות שאפשרי לקרוא אותם ללא קשר. סדרת הספרים "מציאות מדומה" קשורה לדואט "הנצח". לכולם השמש הייתה האור שלהם. אבל האור שלי היה לוקאס. טום גרי...