פרק 6
לוקאס
מתברר שאם זה היה משהו שזה היה יקר לליבו טום היה מסוגל לרוץ ברחבי החברה לגורר מבטים נדהמים, שלא הבינו איך המנכ"ל שלהם רץ ברחבי החברה בלי באמת להתחשב במעמדו, ראיתי את הרמות הגבה ברחבי המסדרון, אך זה לא גרם לטום להאט.
זה נראה שזה אפילו לא נגע בו, הוא פשוט המשיך בדרך שלו בלי באמת להתחשב באופן שבו אנשים אחרים רואים אותו.
הוא התיישב ברכב שלו ולא היה נראה שהוא התכוון לתת למישהו אחר לנהוג במקומו, ולי לא היה באמת אכפת מכך, בכל מקרה אם אתנהג איתו יותר כמו שומר ראש, זה לא יעזור לי להיות לצידו רק ירחיק אותו ממני, התכוונתי להתנהג כמו חבר, ידעתי שזו הייתה הדרך היחידה להרוויח את האמון שלו.
"לאן אנחנו נוסעים?" שאלתי.
"סט הצילומים של הליין." הוא ענה בזמן שניבט בין נתיבים וניסה לעשות מאמץ עילי להגיע ליעד שלו.
"כמה זמן זה מכאן?" תהייתי בקול.
"חמש דקות." הוא ענה.
"למה לקחנו רכב, זה ממש קרוב." הרמתי גבה, באמת יכולתי ללכת ברגל וזה גם היה מועיל, זה ככל הנראה ממש קרוב.
"כי זה נוח?" הוא ענה חצי תשובה וחצי שאלה.
"אני חושב שיש לנו צורך להתחיל לעשות אימונים, בשביל הגנה שלך ובשביל שאם חס וחלילה יקרה משהו תוכל לשמו על עצמך בלי צורך באף אחד." החלטתי לעלות את המחשבות שלי בקול, הוא היה צריך ללמוד הגנה עצמית, הליכות וריצות היו הבסיס לכושר גופני וגם יוכלו לעזור היטב בשעת צרה.
"לא בשביל זה משלמים לך?" הוא הרים גבה וחצי חיוך החל להסתמן על פניו.
"אני לא תמיד יהיה שם." אמרתי את האמת ובזה סגרתי את הדיון, היה ברור גם לו שהנושא לא נתון לוויכוח ותכננתי כבר את סדר האימונים שלנו.
הרכב נעצר מול בניין קטן יותר מבניין החברה, אך גם הוא היה בעל פאר משל עצמו, הוא ידע היטב את יעדו ועקבתי אחריו.
יצאנו מהמעלית בקומה החמישית, כבר ברגע שכף רגלנו נחה בקומה, היינו עדים לכאוס מוחלט.
אנשים רצו עם בגדים בידם, צרחו זה על זה ובעיקר נראה שאף אחד לא הכיר בקיימנו, הגבר שלידי הרים גבה למול כל מה שהתרחש מולו, אך הוא השיב על כך בשיווין נפש, הוא צעד בביטחון מוחלט, כאילו אף אחד לא רץ כאן כמו מטורף שמחפש את הקורבן הבא להתנגשות שלו.
אם האנשים הללו נהגו כך אני מעדיף לא לעלות על הכביש.
צעדנו ועברנו דרך דלת שקופה, ששם מולנו עמדו דוגמנים, צלמים, סטיילסטים ועוד אנשים עם מחשבים, בגדים וכל מיני דברים שלא ידעתי להצביע על תפקידם, אך הם עדיין היו שם והתרצצו ללא הפוגה.
YOU ARE READING
Sun
Romance✯הסתיים✯ M×M ספר שני בסדרת הבחירה 1. 𝓼𝓴𝔂 2. 𝓼𝓾𝓷 3. 𝓶𝓸𝓸𝓷 4. 𝓼𝓽𝓪𝓻 ממליצה לקרוא את הספרים בסדר, למרות שאפשרי לקרוא אותם ללא קשר. סדרת הספרים "מציאות מדומה" קשורה לדואט "הנצח". לכולם השמש הייתה האור שלהם. אבל האור שלי היה לוקאס. טום גרי...