פרק 22
לוקאס
הדבר הכי מטומטם שעשיתי בכול חיי היה ללא ספק היה היום, עמדתי בשדה התעופה יחד עם טום, הוא הלך להביא את הבן זוג שלו ואלוהים יודע למה עבר בדעתי העבודה שזה יהיה רעיון טוב להגיע איתו, זה לא היה רעיון טוב בכלל!
הוא חייך בכנות שהביט לעבר הכניסה, וחיכה בקוצר רוח לבואו של ליאם, כך היה שמו של הבן זוג שלו, ואני הייתי שם והרגשתי כאילו עמדתי בתור נר של שולחן של דייט בין בני זוג.
בהחלט לא הייתי צריך לבוא לכאן!
גלגלתי את עיניי שוב, לעזאזל, מה עשיתי כאן בכלל?
הבטתי מסביב לעבר החנויות בצד, אולי אני אלך לקנות קפה?
אך לצערי, לא יכולתי, מהדלת יצאו גבר צעיר ואישה בוגרת יותר אשר חלקו דמיון מסיום עם זה בשערם השחור, ועיניהם החומות, כשטום מיהר אליהם עם חיוך, הבנתי שזה היה ליאם, הוא בהחלט נראה טוב.
טום הציג אותי בפניו, וליאם הציג אותו לאימו, הנחתי שזו הייתה אימו מהחיבה המשותפת זה לזו והמראה הדומה.
בניגוד למה שחשבתי ליאם הציג את טום לאימו בתור חבר קרוב ולא בתור בן זוג, טום לא העיר על זה דבר, מה היו היחסים שלהם באמת? למה טום לא אמר דבר כליאם הציג אותו בדרך הזו?
הכרתי את טום מספיק כדי לדעת שאם משהו לא מצא חן בעיניו הוא היה אומר זאת ולא משאיר זאת בליבו, מדוע אם כך הוא לא סתר אותו והעמיד אותו על טעותו?
למען האמת, זה נראה שהדברים של ליאם לא באמת הפריעו לו.
ניסיתי להבין את המערכת יחסים שלהם מרחוק, הם צחקו זה עם זה בחביבות ודיברו, הדינמיקה שלהם נראה קרובה מצד אחד, אך היה בהם מן סוג של שמירה על מרחק, קטנה וכמעט לא נראית לעין אך בהחלט קיימת.
אך למרות היכולת שלי להבחין בכך לא הייתי מסוגל להבין את המערכת יחסים שלהם בדיוק, עמדתי תמיד מאחוריהם וניסיתי להבין, אך זה לא הלך היטב.
אימו של ליאם הייתה נחמדה במיוחד, הייתה לי טביעת עין טובה לדברים והיא לא גרמה לאף אחד להרגיש חוסר נוחות.
לאחר שהגענו לביתם, היא נפרדה מאיתנו בחיוך, החיוך שלה היה רך וניחוח והשרה שלווה על מי שהביט בה, המערכת יחסים שלה עם בנה נראתה טוב.
תהייתי אם הייתי מכיר את ליאם בנסיבות אחרות ולא כאלו שהיו עכשיו האם תחושת הריחוק שלי ושנאה עדיין היו קיימות.
זה לא היה משנה לחשוב על זה כרגע, המצב הנתון היה כזה.
נשארנו רק אנחנו, הייתי צריך לעזוב, אבל לא באמת רציתי, בסוף התפשרתי על כך שאתרחק מהם למרות שלא הייתי מרוצה מכך, אבל לא הייתה לי ברירה באמת.
YOU ARE READING
Sun
Romantizm✯הסתיים✯ M×M ספר שני בסדרת הבחירה 1. 𝓼𝓴𝔂 2. 𝓼𝓾𝓷 3. 𝓶𝓸𝓸𝓷 4. 𝓼𝓽𝓪𝓻 ממליצה לקרוא את הספרים בסדר, למרות שאפשרי לקרוא אותם ללא קשר. סדרת הספרים "מציאות מדומה" קשורה לדואט "הנצח". לכולם השמש הייתה האור שלהם. אבל האור שלי היה לוקאס. טום גרי...