HAWKMOTH
Akşam olmak üzerydi ama hâlâ Lila gorünürde yoktu. Biliyorum verdiğim görev kolay değildi ama şimdiye kadar çoktan gelmesini bekliyordum. Çünkü onu bunun için hazırlamıştım, karşılaşabileceği her durum için ona taktikler verip onu eğittim.
Daha fazla dayanamayıp oturduğum yerden kalkıp çok yardımcı olmasada olduğun hücrede ordan oraya yürümeye başladım.
- Dönüp durmasana geldim işte.
Bir polis memuru bana doğru konuşmuştu. Geldim dediğine göre bu Lila'nın yarattığı his canavarı olmalıydı ve konuşan da muhtemelen Lila idi.
-Geç kalmadın mı?
- Şüpeleri üzerimden çekmek ve ip uçlarını yok etmek uzun sürdü.
Sözünü bitirmeden kolayca hücrenin kapısını açmıştı.
- Acele etmeliyiz.
Kafamı sallayıp açtığı kapı yardımıyla dışarı çıktım. O önden gidip etrafı kolaçan etti. Birinci kapıdan kimseye görünmeden çıkabildik. Sonuncu kapıya kadar sorunsuz bir şekilde geldik.
Önümde sadece bir kapı vardı ondan da çıktığım zaman özgürlüğüme kavuşacaktım. Son kapıdan da çıktıktan sonra his canavarı beni Lila'nın olduğu yere götürdü.
- Mucizeleri aldın değil mi?
- Evet.
Lila mucizeleri bana vermeden önce his canavarındaki tüyü serbest bıraktı. Mucizeleri bana getirdiği tavus kuşu mucizesinin onda kalmasına izin verecektim. Böyle anlaşmıştık.
Benim olanları aldıktan sonra aceleyle evime ilerledim. Adrien'ı görünmemem gerekiyordu.
Şanslıydım Adrien ya da her hangi biri evde değildi. Çok az kalmıştı hayallerime, karıma ulaşamama çok az kalmıştı.
Ellerimi gizli düğmelere koydum ve bastırdım. Hiç bu heyacanlı ve mutlu hissetmemiştim. Asansörden inip karıma doğru ilerledim.
- Az kaldı aşkım. Çok yakında yine bizimle olacaksın.
Camı açtım Emilie' nin ellerini tuttum ve öptüm. Hâlâ inanmakta zorlanıyorum. Uzun sürdü, çok yorucuydu ama sonunda buna değecekti. Tekrar eskisi gibi mutlu bir aile olacaktık.
Mucizeleri elime aldım ve sihirli kelimeleri söyledim.
- Uğurböceği'nin yaratma gücü ve Kara Kedi'nin yok etme gücü artık benim. Bu ikisine sahip olan kişiye bir dilek hakkı verilir ve geçmişi tamamen silebilir.
Ben sözümü bitirir bitirmez çok büyük bir patlama oldu. Elimdeki mucizelerden çıkan beyaz ışık her yeri kapladı.
VEEE BÖLÜM SONUUU
Bölümler kısa oluyor ama diğerleri daha uzun olacak :)
💙KENDİNİZE İYİ BAKIN 💙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DEĞİŞME ZAMANI ✔️
FanfictionAdrien'ın rüyası üzerine Marinette, Kara Kedi'ye bir şans verir ve her ikisinin de hayatı değişir. (İlk kurgum olduğu için biraz acemice)