MARİNETTE
Geldiğimizde Canly baygın bir halde yatıyordu ve Usta Fu yoktu. Ayrıca mucize kutusu ve sihir kitabı da gitmişti. Adrien ile ne yapacağımızı bilmiyorduk sadece şaşkınca odaya bakıyorduk.
- Marinette?!
-Evet?
-Biz ne yapacağız ?
-Hiç bir fikrim yok.
- Benim var. Canly'i uyandıralım
-Haklısın
-Canly?
-Canly uyan
Canly sesimize ve onu sarsışımıza daha fazla direnmedi ve uyandı. Elini kafasına götürdü ve yakındı. Sanırım başına sert bir darbe almıştı. Bizi karşısında görünce şaşkınca
-Çocuklar, siz ne zaman geldiniz? diye sordu.
-Az önce geldik. Ne oldu burada? soru sorma sırası Adrien'a geçmişti.
Canly kafasını toparladı ve olanları anlatmaya başladı.
Flashback (yazarın ağzından)
Canly ve Usta Fu , Marinette ile Adrien gözden kayboluncaya kadar baktılar. Usta Fu tarifin bir kısmını Canly'nin uydurduğunu anlamıştı ama neden yaptığını bilmiyordu. Ve sordu.
-Canly neden tarife çiçek kokusu ve dondurma çikolatasını ekledin ve Marinette ile Adrien'ı bir bahçeye yolladın?
Canly güldü ve cevap verdi;
-Gerçekten anlamadım mı? Ben de seni akıllı sanırdım. Küçük oyunumu anlamanı beklerdim. İkisini biraz yalnız kalsın diye yolladım.-İksiride Marinette konuşabilsin diye ona içirdin,konuşan taraf hep Adrien olmasın diye. Usta Fu, Canly'nin sözlerini tamamladı.
- Evet, eski dostum Fu. Sonunda anladın. Canly güldü. Bu gülüş birazda sinsiceydi.
-Canly senden korkulur vallahi.
O an da bir gürültü koptu. {Burada bıraksam ne olur? Yine sizi gıcık eder miyim? Bence ederim sizi daha fazla bekletmeyeyim hadi keyifli okumalar;)
Canly ve Usta Fu bu da ne dercesine birbirlerine baktılar. İkiside çok şaşkındı. Gizli yerlerini bulmuşlar mıydı? Düşüncelerinden sıyrılmadan bulundukları yerin kapısı açıldı (hehe yine ben yeni bir kitakitaba csba daha başladım ismi Karşı Komşu adrinette shibi üzerine okumayı unutmayın:) ve Hawkmoth içeri girdi. Canly ve Usta Fu hemen ayağa kalkıp kararlı bir şekilde Hawkmoth'un yüzüne baktılar. Usta Fu sessizliği bozan taraf oldu
- Senin burada ne işin var? Burayı nasıl buldun?
-Aptal kahramanınız izini kaybettiremedi. Onu takip edip geldim hahahaha.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DEĞİŞME ZAMANI ✔️
FanfictionAdrien'ın rüyası üzerine Marinette, Kara Kedi'ye bir şans verir ve her ikisinin de hayatı değişir. (İlk kurgum olduğu için biraz acemice)