İTİRAF 1

616 41 6
                                    

O sırada canavar bize doğru yaklaşıyordu. Şanslı tılsımımı çağırdım ve canavarı yenmeyi başardık.

-Çak bakalım

Küpelerim yanıp sönmeye başladı. Marinette olmadan önce buradan gitmeliydim.

- Kara kedi gitmem lazım

-Leydim bir dakika bekle lütfen hangi konuda yanılıyorum?

-Üzgünüm kara kedi ama gitmem gerek bunu sana daha sonra mutlaka söyleyeceğim.Sana söz

-Tamam leydim biraz daha bekleyebilirim. Görüşürüz

-Görüşürüz kediciğim

Oradan uzaklaştım ve olabildiğince hızlı bir şekilde eve varmaya çalıştım.

Kara kedi

Uğurböceği gittikten sonra biraz oturdum.Kendimle baş naşa kalmak bana iyi geldi.Olan biteni düşündüm. Uğurböceğinin acaba ne demek istemişti. Acaba.....bu olabilir miydi? Belki de Uğurböceği bana bir şans vermeyi düşünüyordur.Yüzüğumden bip bip sesleri gelmeye başladı.Plagg'in enerjisi bitiyor olmalıydı.Derken Plagg yüzüğümden fırladı.

-Neden hâlâ buradasın?

-Bilmiyorum.Biraz oturup olanları düşünmek istedim.Sencede Uğurböceği bana bir şans vermeyi planlıyor olabilir mi?

-Hiçbir fikrim yok.Tek bildiğim karnımın aç olduğu.Bence eve gitmeliyiz.

-Haklı olabilirsin Plagg yapmam gereken ödevlerim ve görevlerim var.

-Tabi ki ben hep haklıyım.

-Aaa Plagg illâ kendini öveceksin.Hadi ceketime saklan eve gidiyoruz.

Yaklaşık bir saat yürüyüşten sonra eve varabildim. Öğretmenimin verdiği ödevleri yapmadan önce karnımı doyurmalıydım. Benim de Plagg'inde karnı çook açtı. Üzerimi değiştirdim ve aşağı indim olabildiğince hızlı yemeye çalışıyordum. Çünkü Plagg beni bekliyordu.Yemeğimi bitirdim. Plagg' e de yemeğini verdikten sonra çalışma masama geçip ödevlerimi yapmaya başladım.

Marinette

Küpelerimin benekleri bir bir azalıyordu son anda kimliğimi açık etmemeyi başardım.Artık evimdeydim.

-Hiyuvv son anda.

-Evet. Bu çok yakındı.

-Marinette!?

-Efendim anne.

-Yemek hazır güzelim hadi gel.

-Tamam anne geliyorum.

Tikki'yi koyduğum sırt çantamı odama bırakıp aşağı indim.Annem en sevdiğim yemekleri yapmıştı.Piperade,pistou çorbası ve bistro salatası. Bana göre bu sofra kraliyet sofrasında farksızdı.

-Ellerine sağlık annecim her şey çok güzel olmuş.

-Afiyet olsun ama bu yemekleri ben yapmadım baban yaptı ben sadece salatayı yaptım.

DEĞİŞME ZAMANI ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin