Marinette Tikki'nin dediklerini uzun uzun düşünür ve bir şans vermeye karar verir.
-Tamm Tikki ona bir şans vereceğim
-Bence doğru olanı yapıyorsun Marinette.
-Umarım bu herkes için doğru bir karar olur.
-:)
MMarinette akumalı biri görmesi ile sihirli sözleri söylemesi bir oldu.
-Tikki benekler
Marinette dönüştü ve akumalanan kurbanın Alyaların bisiklet sürdüğü meydana olduğu için oraya doğru ilerledi. g
-Herkes buradan uzaklaşsın. Burası çok tehlikeli.
Uğurböceğinin ikazini dinleyen vatandaşlar oradan uzaklastı. Alya dışında. Alya uğurbloğu için olanları kayıt altına almaya çoktan başlamıştı. O sırada da Adrien bir ağaçın arkasında Plagg ile konuşuyordu.
-Aaah hadi ama bu kadar erken olmak zorundamıydı.
-Çok mızmızsın Plagg.Hadi gitmeliyiz.Plagg pençeler.
Adrien dönüştü ve Uğurböceğinin yanına gitti.
-Görünüşe göre bu bizi biraz zorlayacak ha?
-Sanırım ama yapabiliriz.Değil mi?
-Tabi ki
Uğurböceği
Kara kedi bana leydim ,böcüşüm ya da bunlara benzer bir şey demedi.Şaşırdım açıkçası.Onun bu sözlerine alışmış olmalıyım ki içimde bir burukluk oluştu.Sanırım bu burukluğun meydana gelmesi benim kara kediye bir şans vermek isteyip onun bana biraz uzak durmasından da olabilir.- Uğurböceği iyi misin?
Kara kedinin bana seslenmesiyle irkildim.
-Aa şey evet,evet iyiyim.
- Biraz durgunsun sanki
-Sağ ol kara kedi ama yok bir şey hem odaklanmalıyız hâlâ Paris de gezen bir süper kötü var.
-Haklısın leydim.😊
Sonunda..Sonunda bana leydim dedi neden bilmiyorum ama buna sevindim.Bunu söyleyeceğim hiç aklıma gelmezdi.
- Pisicik hadi şuna gününü gösterelim
-Tabi ki. Arkandayım leydim
Düşman zorlayıcı gibi gözüküyordu ama akumayı serbest bırakmayı başardık nede osla takım çalışması her şeyi başarır.
-Çak bakalım.
Kara Kedi
Uğur böceği bu gün biraz tuhaf sanki.Biraz dalgın acaba onun canını sıkan bir şey mi oldu?-Leydim senin canın mı sıkkın?
-Aslında biraz sıkkın
-Bana anlatmak ister misin?
-Dinleyeceksen neden olmasın?
-Dinlerim tabi ki sen yeter ki iste
-Tesekkur ederim kara kedi.Sana hoşlandığım bir çocuktan bahsetmiştim hatırladın mı?
Evet anlamında başımı salladım.
- Sanırım o çocukla şansım kalmadı.Bu gün onun başka birini sevdiğini öğrendim
Leydimin gözünden bir damala yaş, pespembe ipeksi yanaklarına doğru süzüldü.Ona sarıldım ve fısıldadım
-Her şey geçicek merak etme.Ben senin yanındayım.
-Çok teşekkür ederim kara kedi sen benim hep yanımda olsun.
- Sen beni sevmesen de ben seni seviyorum Uğur böceği ve bu hiç bir zaman değişmeyecek.
- Bir konuda yanılıyor olabilirsin kara kedi
-Hangi konuda leydim?
Acaba Uğurböceği neyden bahsediyor?
Her şey dahil 377 kelime.
Yorum yapmayı ve oylamayı unutmayın😊😊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DEĞİŞME ZAMANI ✔️
FanficAdrien'ın rüyası üzerine Marinette, Kara Kedi'ye bir şans verir ve her ikisinin de hayatı değişir. (İlk kurgum olduğu için biraz acemice)