𝐓 𝐰 𝐞 𝐧 𝐭 𝐲 - 𝐟 𝐨 𝐮 𝐫 .

1.1K 44 0
                                    

(fülhallgató és zene elindítása erősen ajánlott;) )

A fények lekapcsolódtak, s átvette helyüket a sötétséget átszelő villogó fehér fények. Többen megindultak táncolni, majd Hermione is a kezemet ráncigálta, hogy menjünk.

- Még egy kör! – csapott a levegőbe Harry, majd szakadatlanul rohant a pulthoz, hogy helyet vájjon magának a tömegben.

- Nem hiszem el... – bökött fejével frusztráltan Hermione Dracoék asztala felé.

Draco és Blaise önbizalommal tele vágtak át az embereken. Igazából inkább az emberek tértek ki előlük.

- Felelsz vagy mersz? – csapott le egy üres üveget Draco az asztalunkra, majd kérdés nélkül leült mellém. Parfümje illata rögtön belémégett. Blaise Ron mellett, Hermioneval szemben huppant le. Kezeit összeefonva tarotta az asztalon, s lány göndör tincseit fürkészte. Ron arca nem csak a whisky-sör kombótól kezdett vörös lenni, de a kompromittáló helyzettől is.

Draco belemarkolt combomba, s hideg tenyerét még nadrágon keresztül is éreztem. A villanó fények néha visszaverődtek gyűrűjén.

- Mi a francot csináltok? – fordultam felé, majd Blaise tekintetét is kerestem.

- Malfoy. Nincs üres asztal? – tette le elénk a feles poharakat Harry, s szúrósan nézett a két fiúra felváltva.

- Ugyan Potter, szombat van. Mit szólnál, ha konfrontálódnánk kicsit? – kacsintott rá Draco karakánul.

Combját már teljesen az enyémnek nyomta, belső combomat simogatta, néha feljebb csúsztatva kezét.

- Nem tartom jó ötletnek. – ült le Harry velem szemben.

- Nem kérdezte senki a véleményed, Potter. – vágta rá Draco, majd azzal a lendülettel megforgatta az asztalon az üveget.

Ginny óvatlan pillantásokat vetett testvérére és Harryre váltakozva, Hermione pedig csak szemét forgatva kortyolta vajsörét. Az előttem heverő whiskyt a számhoz emeltem, s mielőtt pislogni tudtam volna, már le is csaptam az asztalra. Draco tekintete az arcomra égett. Egy körrel húztam le, gondoltam, majd ez könnyít a kínos helyzeten. De csak nagyokat pislogva ráztam fejemet, hogy minél hamarabb szakadjak ki a szenzációból. Torkom hátulját kissé felégette, mire Blaise felállt, s pult felé indult.

Az üveg lassan Harry felé mutatott.

- Merek. – jelentette ki büszkén Harry, mielőtt még bárki is szólt volna. Az előtte lévő whiskyt pillanatokat alatt lehúzta, s csapta le az asztalra határozottan üres poharát. Büszkén néztem testvéremre.

- Vajsör húzóra. – bökött Draco fejével Harry félig teli poharára.

Harrynek több sem kellett, eltökélten fogta meg másik poharát és öntötte magába. Az üveg tovább pörgött, s közben Blaise hozott egy tálcát tele itallal. Furcsának találtam, hogy pontosan hét whisky és hét vajsör volt rajta. Nem tudtam hova rakni, hogy Blaise meghívta a mi társaságunkat is.

Az üveg Draconál állt meg. Mély levegőt vettem.

- Merek. – jelentette ki Draco magabiztosan, majd maga elé vett egy vajsört. A kocsmában kezdett fullasztó hő lenni, s párolgó parfümje folyamatosan orromat csapkodta. Nagyokat nyelve, s fogaimat összeszorítva tartottam magam.

- Nem mered megmutatni a jelet. – húzta fel szemöldökét Harry.

- Ne légy gyerekes, Potter. – nevetett fel cinikusan Draco.

OverdoseWhere stories live. Discover now