29.

231 13 2
                                    

Гледна точка на Зак

"Значи това ще работи?" Попитах лекаря, като се уверих, че няма да я убие. „Да, уверявам ви, че тя много скоро ще забрави за Джона"отговори той, предавайки ми дистанционно. Това може да работи, най-накрая Хейли отново ще бъде моя, всичко, което трябва да направи, е да седне на стола, докато я ударя с ток и бавно тя ще започва да забравя Джона ... дори ако това означава да забравя всички в процеса. Тръгвайки нагоре по стълбите, отключих вратата на стаята й и влязох, чувайки шумове от душа от банята, влязох. Голото й тяло на показ, докато се къпеше, боже, беше прекрасна. Слушах красивият й глас който отекна из стаята, докато тя тананикаше песен, докато изплакваше главата си. Махнах дрехите си и влязох, хванах я за ханша обърнах я и забих бях на път да забия големия си член в нея докато тя не ме спря и ме удари и аз паднах на студените плочки на пода.
Всичко изглеждаше замаяно, не можех да разбера какво казва тя, бавно ставайки грабнах душа и затворих кранчето.
Гледна точка на Хейли
Това беше единственият ми шанс, да избягам.Грабвайки каквото можех да нося.Тъкмо бях точти там докато не ме дръпна грубо за косата и не ме повлече през коридора. Всичко беше тъмно, бях натисната на стол и усетих как нещо се стяга около краката и ръцете ми.„Сега не мърдай, няма да боли много", каза той, докато слагаше нещо на главата ми, преди да отброи.
3..2..1....
Това е всичко, което си спомням, преди мракът да ме погълне. Не знам дали е било хубаво да не чувствам нищо, защото в крайна сметка спрях да крещя и започнах да се чувствам вцепенен. Минаха часове или дори дни. Не знаех, защото преживявах ада, тялото и главата ми се чувстваха сякаш горяха. В крайна сметка болката спря, не знам какво се случваше, но знам, че се чувствах по-добре.
Гледна точка на Зак
Тя плачеше и крещи часове наред, но аз не спрях. Сълзите й се разляха и тялото я болеше, докато тя се мъчеше да избяга от болката, която изпитваше, но аз все още не спрях. Имаше част от мен, която искаше да я пусне, човешката част от мен. Но единственият начин да забрави Джона беше да премине през това, не можех да я видя да си пада по някой, който не е за нея,аз бях и ще бъда любовта на живота й.
И не съжалих за нито едно нещо. Тя крещеше и крещеше около час, докато изведнъж токът изчезна, бързо грабвайки пистолета от страничната маса. Направих си път към салона, само за да видя сянка, която тичаше из стаята, насочих пистолета и стрелях, сянката се затича към мен и със сила ме прикова към пода, опитах се да ритам, но той беше твърде силен. От светлината на прозореца видях малкото отражение на Джона той беше ядосан и уплашен. С гняв той ме сграбчи за косата и удари главата ми в плочките на пода, отново и отново. Не разбрах, че ми е взел пистолета и го е насочил към главата ми, „това е за Хейли"каза той, преди да щракне спусъка и да ме стреля. С изключение на това, че не умрях, отворих очи, погледнах ченгетата, които имаха оръжията в ръцете си, и заповядах на Джона да се отдръпне, чувствах се щастлив, че щях да им разкажа как Джона току-що навлезе и започна да ме бие, докато не ме започнаха с белезници.
Гледна точка на Джона
Никога не съм плакал за никого през последните си 24 години, никога не съм се чувствал уплашен за никого, както се чувствах днес. Сърцето ми никога не е препускало така, както би изскочило от ребрата ми в момента.Изтичайки в стаята, я видях. Тя не се движеше, животът ми се чувстваше празен и сърцето ми се чувстваше така, сякаш някой ме бодеше отново и отново. Тя не се движеше и мисълта да я загубя ме изплаши, започнах да викам по телефона, докато набрах 911 и извиках линейка.Аз я вдигнах и бързо се насочих към червените и сини светлини, наблюдавайки зад решетките, гледайки го така се чувствах добре че той никога повече няма да се доближи до Хейли.Той седеше в колата и само я гледаше, с съжаление ..? Нямаше значение, защото щеше да бъде екзекутиран и аз щях да се уверя в това. Бърза помощ пристигна в рамките на пет минути и заведохме Хейли в болницата, лекарите ми наредиха да остана навън, може би защото знаеха, че няма да мога да се справя с лошите новини.
Времето минаваше бавно, всяка минута се усещаше като час, не бях разбрал, че вратата на интензивното отделение се отвори и лекарят излезе. "Г-н Марайс, тя е добре и си почива в момента, няма големи вътрешни кръвоизливи, лекарствата, които ще осигуря, ще й помогнат да успокои ума й,що се отнася до паметта, не мога да ви уверя, ако има нейни спомени или не, ще разберете, след като тя се събуди след няколко часа "с каза това и се отдалечи, нямаше значение дали е загубила паметта си, докато беше жива, чувствах се по-добре.
Това усещане беше усещане за нещо ново.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Общ брой думи:879
Здравейте вампирчета!
Как сте?
Съжелявам за забавянето но както ви обещах ето я новата глава!
Какво мислите че ще стане?
Обичам ви!❤️❤️

"Законно негова"(ЗАВЪРШЕНА)Where stories live. Discover now