6.

491 120 19
                                    

Гледна точка на Хейли
През целият път аз и Аш се хилехме,сигурно се питате защо? Благодарение на сладура, който сега ни караше безопасно до дома ни.

„Той е толкова секси", прошепна ми Ашли.

„Знам" изкикотих се.

"Мислиш ли, че има приятелка?" Попита тя и направи въпросителна визиономия

„Вероятно не", галех брадичката си и говорех.

„Ами супер" тя се изкикоти.

„Мамка му наистина", гласът на Джона прекъсна малкият ни пиянски разговор.

"Имаш ли си гадже?" Попитах не очаквано.Внезапно мълчание настана между нас,неговите злени очи намериха мойте сини.

"Защо? Интересуваш ли се?" Попита той.

"Пффф не .... Може би ако не бях омъжена", казах, показвайки му пръстена си Майната ми веднага се изправих, което завърши с удрянето на главата ми в покрива на колата.

"Не, не, не, !", Промърморих

"Какво стана Хейли?" - попита Аш със загриженост.

"Не намирам свадбения си пръстен" погледнах Аш с широко отворени очи. Вдигнах поглед, ако не бях пияна, тогава щях да се погрижа за това, но пияният ми задник трябваше да стане емоционален. Така започнах да плача. Не разбрах, че вече сме пристигнали до къщата ми, излязох от колата и хукнах вътре с високите си обувки на токчета бягайки от Аш и Джона.

Колкото и да бях пияна, сега бавно отрезнявах.  Дженифър, нашата прислужница която е на пълен работен ден, изтича, когато чу входната врата да се отворя с гръм и трясък.

  - Добре ли сте, госпожо Херън?- попита тя със загриженост в гласа.

"Ако под добре  имаш предвид, че може би съм загубила брачния си пръстен, тогава съм просто прекрасно", казах, без да я поглеждам.

„Имам нужда от пиене", изкрещях от безсилие. 

„Вече си пияна" сексият глас на Джона се чу зад мен.

„Ами алкохола никога не е в повече " тръгнах към шкафа за снабдяване, където се намираше целият ни алкохол.  Преди да си налея малко текила, изкрещях да видя къде е Аш. 
Без отговор. 
"Аш"

"Кучко"

"Уличнице"
Продължавах да крещя странни имена, но все още не получавах отговор.

"Законно негова"(ЗАВЪРШЕНА)Where stories live. Discover now